Eerste echo leeg vruchtzakje maar test word donkerder

Ze heeft trouwens niks gezegd over vorige week qua grootte Vd vruchtzak of dat klopte met het termijn. Alleen dat ze het vaag vond naar aanleiding van mijn verhaal en dat de kans groot was dat het fout zou gaan. Maar ook zei ze: de wonderen zijn de wereld nog niet uit en dat ze gekke dingen had meegemaakt en dat het toch een kwestie van afwachten is tot de volgende echo 

Ik had ook bij Mn eerste echo alleen een lege vruchtzakje en had ook wat bloed verloren maar dat was innesteling bloed 4 weken later weer echo en toen was er meer te zien ben inmiddels 38 weken zwanger over hoeveel bloed gaat het ?

Hoi, ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad.  Ik had alle klachten,  gespannen borsten,  misselijk,  niet ongesteld alles maar het vruchtzakje was toch echt leeg.  De symptomen hebben na de echo nog wel 2 weken aangehouden totdat mijn lichaam doorhad dat ik zwanger was van 'niets'. Ik had voor de echo wel 3 testten gedaan en alle 3 was het overduidelijk dat is zwanger moest zijn. Ik hoop dat het voor jou anders afloopt maar onthou dat het dus toch wel fout kan zijn...

Succes!

hey, ik hoop voor je dat het goed komt, maar hou er ind rekening mee dat het fout zit.
hcg gaat pas volledig uit je lichaam las je baarmoeder terug schoon is... dus positieve testen en kwaaltjes geven spijtig genoeg geen zekerheid

Het kan alle kanten op ik weet het! Hoeveel bloed het was: weinig, inlegkruisje had ik wel nodig. Wisselde die regelmatig maar had genoeg aan 1 per dag. Nooit buikpijn gehad of stolsels verloren. 
Toch blijf je wel hopen dat ik bij de volgende echo te horen krijg; hey dus toch! Nog een weekje geduld. Ik probeer en niet aan te denken, maar dat valt niet mee. Bedankt voor alle antwoorden. Ik hou jullie op de hoogte. 

❤... Ik weet precies hoe je je voelt. Heb je al eerder gesproken in een ander topic die je had geopend. 
Ik kreeg afgelopen Zaterdag ineens steken door mn buik, daarbij verloor ik veel afscheiding met wat bloed. Helemaal overstuur de vk opgebeld. Mocht langskomen voor een spoed echo.
Bleek dus dat de vruchtzakjes bijna niet gegroeid te zijn vergeleken met 1 week geleden. Inderdaad zei ze ook, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Maar ik probeer me er echt niet op te verheugen. 
Ook ik ben er heel erg onzeker over, je weet dat het waarschijnlijk niet goed is maar houdt ergens toch nog hoop. 

Hi Gevavi, wat vervelend he die onzekerheid. Wat vreemd ook dat ze uitwendig een lege holte zag en inwendig niks kon zien, meestal zien ze het inwendig juist veel beter.
Ik heb iets soortegelijks meegemaakt, in het voorjaar ben ik zwanger geweest en toen ik dacht 7,5 week te zijn had ik de eerste echo, daarop was een leeg vruchtzakje te zien. Een week later moest ik terugkomen om te kijken of er iets veranderd was en toen bleek dat er geen groei was geweest (missed abortion). Pas 3 of 4 weken daarna was het hcg uit mijn lichaam, het kan dus nog een tijd in je lichaam blijven ondanks je niet meer zwanger bent. Helaas blijven de testen dan dus ook nog positief, terwijl de zwangerschap niet goed gaat aflopen.
Ik hoop dat het bij jou de andere op kant op gaat en dat je goed nieuws krijgt! Wanneer moet je nu weer terugkomen en hoe ver zou je dan zijn?

Bij mij is het helemaal bijzonder nu. 19 okt zei clearblue 1-2 week. 2 dagen na deze test bloedverlies wat pas 1 nov stopte. Toen weer de clearblue test gedaan die zei niet zwanger. Dus waarschijnlijk een miskraam. Niks te zien op echo dus die week erop nog een echo toen wel een vruchtzakje. Nu doe ik vandaag weer een clearblue en die is ineens weer positief en zegt weer 1-2 week. Nou schiet mij maar lek ?

Terug
Bovenaan