Eerste echo leeg vruchtzakje maar test word donkerder

[quote quote=10135079]Bij mij is het helemaal bijzonder nu. 19 okt zei clearblue 1-2 week. 2 dagen na deze test bloedverlies wat pas 1 nov stopte. Toen weer de clearblue test gedaan die zei niet zwanger. Dus waarschijnlijk een miskraam. Niks te zien op echo dus die week erop nog een echo toen wel een vruchtzakje. Nu doe ik vandaag weer een clearblue en die is ineens weer positief en zegt weer 1-2 week. Nou schiet mij maar lek [/quote]
En heb je in de periode van 1 november tot de test van vandaag een echo gehad? Als die bloeding van 21 oktober een miskraam is geweest dan is het weer vreemd dat ze nog wel een vruchtzakje gezien hebben. Een innestelingsbloeding kan het niet meer geweest zijn als je al een positieve test had. Het blijft een raadsel. Misschien was het eind oktober inderdaad een miskraam maar heb je daarna heel snel een eisprong gehad en een snelle innesteling en heb je daarom vandaag weer een positieve test, dat zou natuurlijk mooi zijn! Wanneer krijg je nu weer een echo?
 
Tis echt een raadsel! Volgende week dinsdag heb ik weer een echo. 
6 nov een echo met holte
14 nov echo met vruchtzakje 
 
 
Ik dacht dat een holte en vruchtzakje hetzelfde zijn? Hebben ze niet gemeten of de holte/vruchtzak gegroeid is tussen die twee echo's?
Sterkte met het wachten op dinsdag!
 
 
Ben bij die echo’s niet bij dezelfde geweest. De eerste verloskundige vond ik echt niet vriendelijk. Belde op een vrijdag tijdens telefonisch spreekuur op omdat ik bloedverlies had zegt ze dood leuk het komt niet zo goed uit want ik zit te eten of ik maandag na 3 uur weer wou bellen!? Nou toen was ik er klaar mee 
 
dit is wel van tijdje terug zie ik 2018, ik zit nu in dezelfde situatie, op echo lege vruchtzakje en ze denken dat het een miskraam word, ik wist nooit dat zoiets ook bestaat tot je het zelf meemaakt, niks aan te doen, maandag naar de gynaecoloog kijken wat er dan word gezegd ik voel me super zwanger geen bloedverlies en heel misselijk, geen eetlust, pijnlijke borsten, verloskundige zij dat ik ervanuit moet gaan dat het een foute zwangerschap is, ik blijf hoop houden, wie weet komt er wel een kloppend hartje volgende week, ik ben nu 7 weken:(
 
Terug
Bovenaan