Eerste keer Clomid volgende maand, wie ook?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben net terug van mijn gyneacoloog en mag volgende maand starten met 50 mg Clomid. Dit is nieuw voor mij en ik ben benieuwd wie er nog meer mee gaat starten.

Ik moet deze maand nog wel 2 keer bloed prikken om te kijken of ik toch een eisprong heb gehad (tot nu toe niets te zien op echo, vandaag dag 20) en volgende maand opnieuw op de 3e dag ivm een verhoogd FSH gehalte.

Oh ja, ik ben al mama van een zoontje van 2 jaar oud. Van hem ben ik ook na 2 jaar en een HSG zwanger geworden.

Ik zou het leuk vinden om met meiden te kletsen die ook aan de clomid gaan (of net begonnen zijn).

Groetjes,
Rosanne

heey

welkom hier!!

Ik begin deze week met de 3e ronde clomid! ik heb pcos!! kus kus

Hoi Rosanne,

Ik ben met de eerste maand Clomid bezig, moest vandaag ongi worden of volgedne week volgend de gyn. Dus het is voor mij ff wachten weer. Ik heb niet of nauwelijks een eisprong vandaar dat ik met clomid moest beginnen (ook 50 mg). Je krijgt er wel lekker opvliegers van :) .

succes

Hoi,

Ik slik al een hele poos clomid maar ben blij dat ik ze nu niet meer hoef te slikken want ik heb ontzettend veel last van opvliegers en vooral 's nachts en dat is geen pretje. ik hoop dat ik nu na de 3e iui zwanger ben we hebben al een dochter van net 5 en zijn nu ruim 3 jaar bezig voor ons tweede kindje.

gr. linda

Hé meiden,

Bedankt voor jullie reacties hoor!

Tja, opvliegers........ ik heb er al wat ervaring mee. Scheelt dat we nu in de winter zitten
Ik vind het wel spannend. Ik hoop echt dat ik nu wel snel zwanger ben. Ik zit al weer in ronde 17 dus al bijna anderhalf jaar al weer bezig om zwanger te worden.

Ik zit nu op dag 20 en heb volgens de gyn. dus nog geen eisprong gehad. Ik ben dus erg benieuwd of die deze maand dan nog wel komt. Tot nu toe werd ik nog steeds ongesteld. Of kan je ook ongesteld worden zonder eisprong??

Nou ja, afwachten maar weer.

Groetjes,
Rosanne

Hoi hoi,

Ik ben deze maand begonnen met mijn 1e clomid kuur. Heb voordien  primolut gekregen om ongi te worden. Ik kreeg na de bevalling van de 1e geen eisprong meer, dus vandaar. Ik heb donderdag mijn nod. Het is me achteraf wel meegevallen het slikken van clomid, en de ziekenhuis bezoeken. Alleen was ik er niet lekker van,  erg somber, veel hoofdpijn. Maar dat heb ik er zeker voor over. Succes met alles.  

Hoi Rosanne (en alle meiden natuurlijk),

Ook ik kan mij aansluiten, ik gebruik het deze maand weliswaar voor de tweede keer, maar dat mag de "pret" niet drukken!
Ik heb het al een keer eerder gebruikt in oktober (na een jaar gewacht te hebben op mijn cyclus) wat gelijk een zwangerschap als gevolg had!
Helaas is dit uitgelopen op een miskraam (december) en ben ik 15 januari weer begonnen met het slikken van clomid (na een kuurtje primolut).
Gisteren follikelmeting gehad en yes een ei van 23 mm!

Dus je weet wat onze opdracht voor de komende dagen is.................???!!!!!!

Misschien leuk als we bijhouden, wie en wanneer we onze NOD hebben?

Bij deze een begin,

Vera, 26 jaar, 6-02-07 NOD, tweede keer clomid ivm PCO en 1 eierstok

Meiden, succes met alles en tot snel,

Liefs Vera

Hoi meiden,

Ja, is een goed idee om het bij te houden hoor, alleen ik heb (nog) geen eisprong dus ik weet ook niet wanneer mijn NOD is . Dus dat betekent ook dat alles op gaat schuiven. Het bloed prikken op de derde dag, de clomid beginnen op de 5e dag. Wat kan ik nou het beste doen? Wachten? Of na een tijd weer bellen met de gyn.? Ik heb al een keer een cyclus gehad van 55 dagen dus dan houd ik dat maar aan

Ik hoop echt dat de clomid helpt en ik nu ook snel (weer) zwanger ben.

Groetjes,
Rosanne

Vera, 26 jaar, 6-02-07 NOD, tweede keer clomid ivm PCO en 1 eierstok
Rosanne, 36 jaar, ...... NOD, volgende cyclus clomid, 17e cyclus, 2e kindje

Terug
Bovenaan