Eerste keer Clomid volgende maand, wie ook?

Hoi meiden ook ik kan me bij jullie aansluiten.
Vandaag bijn gyn geweest en heb ook geen ovulatie. Eers provea gekregen om de cyclus op gang te brengen, dit duurd 10 dagen dat ik deze pillen neem, dan na 2 dagen ongeveer mijn ongi en op dag drie van cyclus bloed prikken en op dag 4 beginnen met clomid, op dag 10 terug voor echo.
Ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen.
succes allemaal!!
Ald ik mijn nod precies weet geef ik het door maar zal nu ongeveer 06-02 zijn.
Dus Niekje eerste kindje , nod 06-02
xxx

Hallo meiden,

Ik ben ook gisteren bij de gyn. geweest. Heb een recept voor Clomid gekregen en Duphaston om de menstr. op te wekken.

Ik ben nu even aan het vogelen wanneer we willen starten. Ik vind het erg spannend. Hebben jullie al ervaring met Clomid? En zo ja wat is jullie ervaring?

Groeten!

Hoi meiden.
leuk idee om het bij te houden dus sluit maar aan met zijn alle :)

Vera, 26 jaar, 6-02-07 NOD, tweede keer clomid ivm PCO en 1 eierstok
Rosanne, 36 jaar, ...... NOD, volgende cyclus clomid, 17e cyclus, 2e kindje
Niekje, 28 jaar, 06-02-07 NOD,dan  eerste keer  clomid ivm PCO, 1e kindje, 1 jaar bezig.

Hoi meiden,

Wat leuk om al die reacties van jullie te lezen. Er zijn er dus meer die de komende tijd flink in spanning zullen zitten.

Ik lees veel op het internet dat meiden via clomid zwanger zijn geraakt dus ik hoop dat dat voor ons ook geldt.

Nu eerst maar eens ongi worden. Ik denk dat ik ook wel ergens begin februari ongi word. Tenminste, dat hoop ik (stom hè?)

Vanochtend in ieder geval bloed geprikt voor de progesteron en dat moet volgende week maandag nog een keer (mits ik niet ongi ben). Daarna nog een keer FSH en beginnen met de tabletjes.

Succes!

Groetjes,
Rosanne

Hoi meiden
Spannend he allemaal.
Ik moet nog 3 dagen, dan zijn mijn tabletjes op, en dan maar wachten op mijn ongi.... hoop dat ie snel komt, kan ik ook snel met clomid beginnen, vind het wel heeeel spannend allemaal. Moet dan op dag 3 bloedprikken en op dag 10 terug voor echo... Wat kunnen ze dan precies op die echo zien? Of je een eisprong hebt? En  de meiden  die al clomid gebruikt hebben, waren jullie snel zwanger???

xxx

Jeetje, ik zit vandaag op dag 30 en mijn eisprong komt er opeens aan. (cervixslijm veel en dun en steken linksonder in buik!). Heb ik weer. Ik zat echt op mijn ongi te wachten en nu krijg ik opeens toch een eisprong. Dus voor mij wordt het nog minstens 14 dagen wachten voordat ik met clomid kan beginnen.

Eerst deze eisprong goed benutten .

Succes meiden!

Groetjes,
Rosanne

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie????

Rosanne; hartstikke goed toch dat je een eisprong hebt, weer een kans meer!!! Of je nu clomid slikt of niet het gaat toch om die eisprong!!!!!
Succes met ...............en hopen dat je misschien helemaal niet aan de clomid hoeft??!!!

Niekje; wachten om ongi te worden, gek he, dat we al blij kunnen zijn als je ongi wordt. OP dag 10 kunnen ze (als het goed is) dat je follikel (eitje) goed rijpt en misschien een omvang heeft van 15 tot 20mm. Spannend allemaal. Hoeveel clomid ga je ook al weer slikken?

Hier is alles goed, zit te wachten op mijn ongi (of niet) volgende week. Wel spannend die wachtweken. Ik had 22 januari een follikel van 23 mm, dus nu maar duimen.
Maar ook al test ik volgende week positief (wat ik niet verwacht); volgens mij is er pas blijdschap op het moment dat we een hartje zien kloppen.
Misschien ook wel uit zelfbescherming na de eerste miskraam in december. We waren toen zo ontzettend blij dat het eindelijk gelukt was.........................en toen was het mis. Bah, niets aan.

Nu meiden succes met alles en tot snel,

Groetjes Vera

Ja echt vreemd dat we blij zijn als we ongi worden??
Maar ja, dan kunnen we eindelijk beginnen.
Ik ga beginnen met 5 dagen 50 mg clomid (per dag dan..)
Dit is volgens mij de normale start dosis toch?? De gyn vertelde dat ze niet te hoog beginnen maar dan gaan kijken aan de hand van de echo hoe mijn baarmoeder er op reageerd en aan de hand daar van gaan ze de hoeveelheid aanpassen.... Ze moeten ook uitkijken dat ze niet overstimuleren...
Ben wel eruug benieuwd hoor., erg spannend allemaal.

xxx

Terug
Bovenaan