Eerste keer Clomid volgende maand, wie ook?

Hoi!

Vraagje, begin je met clomid NA je ongi of op de eerste dag van je ongi?
Ik moet strax naar de gyn. en mn huisarts stelt voor om met clomid te beginnen.
Ben ff benieuwd of ik dat NU of pas bij mn volgende ongi kan beginnen.

Groetjes Mamaloe

Hoi Mammaloe,

Je begint met clomid op cyclusdag 3 of 5 (dag 1 is de dag dat je ongi bent geworden).
Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is.
Heb je al een afspraak bij de gyn?

Groetje Vera

Ja ik heb zometeen een afspraak bij de gyn en ik denk dat het idd clomid gaat worden gezien mijn geschiedenis. ( en wat de huisarts voorsteld)
Heb pco en bij de eerste ook zwanger geraakt na clomid. Bij de 2e spontaan maar nu lijkt het weer een puinhoop te worden.
Was nu na 43 dagen ongi en daarvoor 36 dagen, al eens 40 dagen gehad.
We zijn nog niet heel lang bezig (half jaar) maar aangezien het bij mij bekend is waar het aan kan liggen mocht ik nu al door gestuurd worden.
Bij de eerste duurde het n.l. wel heel lang.
(klein beetje mazzel dus deze keer hihi)

Hoi meiden,

Hoi Mammaloe en Vera. Gezellig dat er meer meiden mee schrijven, al is het op een niet zo'n leuk onderwerp.
Mammaloe, is las dat je al eerder via Clomid zwanger bent geworden? Ik lees wel meer dat er vrouwen zijn die via clomid zwanger zijn geworden dus dat geeft wel hoop natuurlijk!

Hier zijn de vruchtbare dagen achter de rug en nu maar weer wachten. Deze week nog een keer bloed prikken voor progesteron en dan na ongi ook aan de clomid. Jeetje wat ben ik er weer mee bezig zeg! Ik vind het erg moeilijk om een keer een uurtje niet te denken aan zwanger worden en alles wat daarbij komt kijken.....

In ieder geval weer succes allemaal de komende dagen!

Groetjes,
Rosanne

Hoi

Ik moet morgen eerst komen bloed prikken (nuchter), dan 2 weken wachten op de uitslag.
Wordt getest op suikers. Niet de standaard procedure maar heel uitgebreid.
Naar aanleiding daarvan wordt gekeken hoe het gesteld is met de pco omdat die in 2000 was. Voor de zekerheid wil hij me nog even testen dus.

Dan weer terug komen en dan krijg ik gepaste medicatie.

Moet nog ff geduld hebben dus...

Groetjes Mamaloe

Ik was even aan het googlen en kwam deze link tegen.
Misschien leuk om even te zien.
Gaat over PCO.

EO Jong (pco)

Groetjes Mamaloe

Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen.

Rosanne; spannend en nu maar afwachten. Ik ken het gevoel dat je alleen maar daar mee bezig bent, ikzelf zit nu 3 dagen voor NOD en ik ben ook erg geobsedeerd met alles wat rondom zwangerschap zit. Bij ieder pijntje denk, zou ik..................kijk wel 10 keer op een dag naar mijn borsten of ze mischien toch iets gevoeliger zijn.................gek wordt ik er van.
Wat een klagen............of niet???!!
Maar het lucht soms wel op om van je af te schrijven.
Iedereen zegt altijd dat je er niet zo mee bezig moet zijn, maar niemand kan mij uitleggen hoe je dat moet doen??!!!!
.........................................en zeker als je al een jaartje of zo op het wonder aan het wachten bent, maar ja.

Mammaloe; hoe is het met jou? Moest je vandaag naar de gyn? Ik ben benieuwd. Ik zou ook even op de site kijken van de EO.

Dames tot snel
Liefs Vera

ooh sukkel dat ik ben, ik zie dat mamaloe net wat opgeschreven had over hoe het bij de gyn was.
Maar ben je diabeet???? Dat je bloedsuikers moet prikken?

Liefs Vera

Terug
Bovenaan