Eerste keer zwanger willen worden

<p>Hallo! </p><p>Het leek mij leuk om met andere vrouwen de kletsen die net als ik zelf proberen een eerste kindje te krijgen. Ik had vandaag een negatieve test helaas. Dit was ronde 1. Ben benieuwd of er meer vrouwen op dit punt zitten? Hoe zijn jullie ervaringen tot nu toe??</p>
 
Hallo :)
Ik ben ook bezig voor de eerste. Zit in ronde 1. En heb mijn NOD op 9 mei. Ik voel echt van alles in mijn buik en heb vreemde kwaaltjes. Heb inmiddels al wat negatieve testen gehad een half jaar terug, toen we dachten (en de HA ook) dat ik door de pil heen zwanger was geraakt. Wel heel teleurstellend als je er zo mee bezig bent en de testen zijn negatief. Hopelijk deze echte 1e ronde een positieve test
 
Super herkenbaar! Druifje B, bij ons vorige maand de verwachting dat ik door de pil heen zwanger was geworden. Ik voelde me zo ontzettend zwanger. 
Dat was deze maand absoluut niet het geval. Dus het kwam nu niet geheel als verrassing. Nu maar wachten tot ik echt ongesteld ben. 
Hopelijk voor jou is het in een keer raak! 
Hoe lang ben je al van de pil af? 
 
Wij zijn ook bezig voor het eerste kindje, nadat ik 3 maanden geleden groen licht kreeg van het ziekenhuis gaan we er helemaal voor. 
 
Mijn nod is 3 mei
 
@Inimie  Ik ben 18 febr gestopt met de pil nadat ik 3 pillen vd nieuwe strip had gehad. Netjes 28 dagen daarna ontrekkingsbloeding gehad. En 28 dagen daarna de echte menstruatie. Ik ben echt ontzettend blij met mijn regelmatige cyclus. Al had ik wel ontzettend last van ontpillen. Hopelijk is nu echt alles goed mijn lichaam uit van de anticonceptie en ben ik voor niets er zo dagelijks mee bezig :p
Heb jij je ontrekkingsbloeding al wel gehad?
 
Hey,
Wij zijn ook voor ons eerste kindje bezig. Nu ronde 2, morgen mn NOD. Ben best een beetje zenuwachtig omdat ik al ruim een week menstruatie krampen heb. (Volgens internet best een teken van zwangerschap☺️)
Ronde 1 heb ik mezelf gek gemaakt met alles wat ik voelde maar dat waren allemaal dingen na stoppen van de pil, veeel te vroeg getest, negatief natuurlijk. Achteraf echt spijt van.
Deze ronde stuk relaxter, wel mn kalender app gebruikt om de juiste dagen op de zoeken maar alle kwalen zo veel mogelijk los gelaten en voooral niet te vroeg testen hoe verleidelijk het ook is!!
Morgen NOD ik twijfel nog of we morgen of overmorgen gaan testen. Dit doen we samen ☺️
 
@druifje Ik heb na de laatste strip een ontrekkingsbloeding gehad inderdaad. Nu is het wachten op de eerste echte menstruatie. Stiekem hoopte ik 1 van die mensen te zijn die kon zeggen gelijk na het stoppen zwanger te zijn hahaha.
Ik heb ook (blijkbaar) heel erg last van het ontpillen. Ik schoot afgelopen maand alle kanten op. Zowel positief (beter libido) als negatief (huilen, boos worden etcetera). Vind het hele proces best pittig moet ik zeggen ook omdat ik na 8 jaar pil mijn eigen cyclus en lichaam helemaal niet meer lijk te kennen. 
 
@EPF, herkenbaar spannend hoor! Ik had ook echt al een week krampen helaas bij mij geen voorbode van zwangerschap. Ik zou lekker nog een dagje wachten met testen. Super herkenbaar van dat vroege testen. Vorige maand niet goed de pil geslikt en vermoedde zwangerschap veel te vroeg getest en natuurlijk negatief. Is toch altijd naar. 
 
Terug
Bovenaan