Eerste keer zwanger willen worden

Het is alweer een paar maanden geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst. 
Ik ben nu precies een jaar gestopt met de pil en heb nog steeds een onregelmatige cyclus. Vorige maand een ovulatietest gedaan en deze was positief. Helaas is er geen zwangerschap uitgekomen.
In de afgelopen maanden een aantal keer geprobeerd om de huisarts te bellen maar nog steeds afwezig. Morgen is er een 'nieuwe' huisarts aanwezig en kan ik eindelijk een afspraak maken.
Gelukkig kunnen mijn partner en ik er goed en veel over praten. Maar moeilijk blijft het wel, het lijkt wel alsof iedereen in mijn omgeving zo zwanger kan worden en dat ik het niet mag worden. Ik weet dat ik zo niet mag denken maar ik heb het daar behoorlijk moeilijk mee. Ik blijf er ook steeds aan denken.
Gelukkig heb ik nu iets anders om aan te denken want een maand geleden ben ik door mijn partner ten huwelijk gevraagd :D Volgend jaar september gaan wij trouwen.
We blijven elke maand wel proberen om zwanger te worden. Misschien dat het nu wel gaat lukken nu ik mijn focus op het plannen van ons huweliijk.
 
Terug
Bovenaan