Eerste keer zwanger willen worden

@inimie hoe ik me voel.. hmm heel wisselend de ene keer geef ik het een kans en de andere keer denk ik nee deze maand is t niet raak.. ik heb nu vooral last van pijnlijke borsten ben een aantal dagen misselijk geweest en heb steken onder in mijn buik gehad maar krijg tussendoor ook menstruatie krampen.. ik weet het dus echt niet ?
 
Ook wij zijn voor ons eerste kindje bezig. 16 april een miskraam gehad, was in eerste keer raak.
Vanaf nu dus weer opnieuw beginnen.
Januari 2018 gestopt met de pil
 
Hey, 
hier ook bezig voor de eerste! 21 januari mijn laatste pil gepakt, meteen daarna de ontrekkingsbloeding en 28 dagen later mijn eerste menstruatie gehad op 23 februari. Heel fijn dus meteen regelmatig, dacht ik. Sindsdien geen menstruatie meer te bekennen en al 5 negatieve testen verder helaas. 
Leuk om hier ervaringen te lezen en delen ?
 
Hoi! Ook wij zijn voor ons eerste kindje bezig, nu ronde 4. Ook sinds een week menstruatiekrampen af en aan, op dag 8 na eisprong het ergst en vandaag weer erg, morgen NOD.. ik ben de laatste 2 dagen echt weer zo zenuwachtig omdat ik mij deze maand voor het eerst anders voel dan andere maanden (eind november gestopt met pil). Sinds eisprong bijna geen zere borsten (anders wel) en die menstruatiekrampen dus sinds een week. Gister einde middag (ik weet het, niet slim) toch een testje gedaan en een heeeeel licht schaduwstreepje?! Dat maakte het nog erger.. ;-) nu geen testen in huis, dus vanochtend niet alsnog kunnen testen. Vandaag ook erg last van darmen, kunnen ook de zenuwen zijn. Dit zijn de ergste dagen.. ik ga morgen wel testen, ben elke maand op de dag af optijd met menstruatie dus wie weet.. Spannend zeg voor iedereen!!
 
Ooh Loesz! Ik precies het zelfde!!! Alleen nog geen testje gedaan maar als ik jou zo hoor krijg ik ook echt hoop!
ben zo zenuwachtig! Ga donderdag pas testen!
 
Hoi!
Hier ook bezig voor ons eerste kindje! Nog steeds in “ronde 1” helaas. 25 februai met de pil gestopt, netjes een ontrekkingsbloeding gehad en vervolgens niks meer. Wacht dus nog steeds op m’n eerste echte menstruatie.. 
 
@epf ik hoop voor ons dat deze symptomen iets betekenen!! ;-) ik test morgen op mn NOD ook omdat ik donderdag altijd om half 6 op moet voor werk, dat is niet echt handig moment ;-) ben ook met vlagen misselijk maar ook dat kunnen de zenuwen zijn.... nu tot 9 uur werken dus dat scheelt! Ben je al lang gestopt met de pil?
@rietjepietje het kan even duren voor je lijf gewend is om zelf weer alles te regelen zonder de hormonen van de pil! Heb je wel een testje voor de zekerheid gedaan?
 
Terug
Bovenaan