Eerste keer zwanger willen worden

Hoi! 
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje samen! Mijn vriend heeft al een kind uit een vorige relatie. 
Wij zitten nu in de 6e ronde. Morgen NOD. Helaas vanochtend een dip in mijn temperatuur dus de menstruatie zit er waarschijnlijk wel aan te komen.. Raak daar heel ontmoedigd van.. 
Maargoed volgende maand nieuwe kansen! 
 
@loesz Jaa heel hard duimen! Wij gaan donderdag ochtend testen. Mn man wil graag dagje na NOD wachten. Helemaal prima!
Spannend, laat je het weten? Ik mag nu gelukkig avonddienstje werken, beetje afleiding! 
Ik ben gestopt in maart geloof ik? 1 onttrekkingsbloeding, toen een menstruatie, nu dus 2e ronde. Gelijk cyclus van 26 dagen.
 
@loesz ja helaas.. Lees zoveel verhalen dat het bij mensen snel weer opgang is dat ik er zelf ook wel een beetje erg op had gehoopt haha. Maarja, zit niks anders op dan maar te wachten tot het eindelijk komt. Heb al meerdere testen gedaan zelfs haha maar tot op heden alles negatief.
 
Ik duim in ieder geval voor jullie dat jullie binnekort een positieve test in handen hebben! 
 
@kiot ooh nee! Balen! Lief zijn voor jezelf. Volgende maand beter. 
@Rietjepietje lastig is dat he. Zoveel verschillende verhalen over "het leven na de pil" :p Hoop snel mijn eigen lichaam wat beter te begrijpen. Want zie nu elke kramp steekje en misselijkheid aan voor een beginnende zwangerschap. Best vermoeiend hahahah. 
 
Hoi allemaal,
Ook wij gaan er voor! Deze maand wordt de eerste ronde! Volgende week ovuleer ik waarschijnlijk. We willen nog geen gebruik maken van ovulatietesten. 
Het is wel heel spannend en ook nog best onwerkelijk dat het eindelijk zo ver is! 
 
Hi allemaal,
Wij zijn ook 'bezig' voor ons eerste kindje, inmiddels begonnen aan ronde 2. Ik had hiervoor een spiraal en had 1 april nog een menstruatie van 2 dagen. 5 april spiraal verwijderd en de dag erna meteen weer ongesteld. Omdat ik niet weet wat mijn cylus is en welke datum ik moet aanhouden ben ik deze week begonnen met ovulatietesten. Vind dat persoonlijk heel fijn, geeft veel meer rust. Ik zou ook niet weten hoelang mijn cyclus is en of deze regelmatig is en op deze manier hoef ik daar niet langer naar te gissen. Gister en vandaag een licht streepje, ik verwacht dat mijn eisprong dan ergens dit weekend zal zijn?
Heel fijn om op deze manier ervaringen te delen met medestanders! Het is toch één groot spannend project, helemaal zo voor de eerste keer. Ik hoop voor jullie allemaal blijdschap binnenkort!
 
Terug
Bovenaan