Eerste keer zwanger willen worden

@minusone tijdens die lange cyclus van 57 dagen had ik wel degelijk een ander gevoel, waarvan ik toen dacht dat ik wel zwanger moest zijn; misselijk en het zuur, opgeblazen gevoel, steken in mijn buik.. toen de testen negatief bleken maar menstruatie uit bleef naar de dokter gegaan die met een bloedtest kon aanduiden dat het inderdaad negatief was. Een aantal dagen later kwam de menstruatie. 
Tot op heden lange cyclussen van 30-57-49 en zit nu op dag 17 en ovulatie testen blijven negatief.. hierna dus maar eens een bezoekje aan de dokter. 
Ik zelf vindt 24-25 jaar een zeer mooie leeftijd om moeder te worden. Als jullie er zelf klaar voor zijn wie zijn anderen dan om daar over te oordelen? 
 
@Miies
Ik wacht nog maar even af. Tot nu toe nog steeds niks. Ook geen verschijnselen of niks.
 
Ik heb ook wel eens gehoord dat het een keer overgeslagen wordt. Hier nog iemand ervaring mee?
 
Hier weer eens berichtje...eigenlijk omdat ik er soms zo moedeloos van word.
ik ben sinds het stoppen met de nuvaring in januari, in mei nog ongesteld geworden voor het eerst echt. Nu is mn cyclus dus nog niet op 28 dagen, ijdele hoop maar toch een tegenvaller. Hoe lang gaat dit ontpillen nog duren? En wanneer is mijn cyclus weer op de rit zodat we dan pas kunnen beginnen. Doen we nu ook hoor, maar volgens mij heeft het niet heel veel zin zo lang mijn cyclus niet in de buurt van regelmatig is. Even wat frustratie haha :) hoe is het met jullie?
 
Ik heb een beetje bijgelezen op dit topic.
Ook wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik ben zelf 25 jaar. En @zonnestraaaltje ik zou me inderdaad weinig aantrekken van de omgeving. Enige wat telt is dat jullie dit graag willen.
Ik ben sinds eind maart 2018 gestopt met de pil en kreeg mijn eerste cyclus na 30 dagen. Toen ik bij ronde 2 op dag 33 zat heb ik een test gedaan: negatief. Op 38 dagen weer getest, weer negatief. Toen op dag 49 een derde test. Wederom negatief. En nu zitten we al weer voorbij de dag dat mijn eventuele derde cyclus zou moeten beginnen. In totaal nu 65 dagen overtijd.
@minusone ik dacht dus ook dat ik mogelijk mijn 2e cyclus had overgeslagen dus wachtte netjes nummer 3 af. En die blijft nu ook uit. Binnenkort ga ik een afspraak inplannen bij de huisarts. Waarschijnlijk moet mijn lichaam erg ontpillen? Alhoewel het dan nog steeds gek voelt dat ik mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil wel met 30 dagen kreeg.
Afwachten...
Liefs Abby
 
@kimjvddg ben je ondertussen al bij de gynaelcoloog geweest? Ik ben eind februari gestopt met de pil en na m’n ontrekkingsbloeding niet meer ongesteld geweest. Inmiddels dus al 4 maanden aan het wachten. Ik mag in augustus terug naar de huisarts maar wil wel eerder gaan bellen. Ben zelf ook bang voor pcos.. Mijn moeder had ook veel moeite met zwanger worden, onregelmatige cyclussen enzo. 
 
Hallo,
 
Ik heb me net aangemeld voor deze website. Ik ben 23 jaar. Sinds begin mei gestopt met de pil om langzaam te ontpillen in de hoop dat we na 3 maandjes misschien een kansje konden wagen.
Begin mei kort ongesteld geweest. Daarna niet meer. Meerdere malen getest en negatief. Afgelopen maandag toch nog maar een keer getest voor de zekerheid (had er tenslotte nog 1 liggen) en ja hoor positief! Super blij natuurlijk en erg spannend! 
 
Heel veel succes voor de dames waarbij het nog niet wil lukken.
 
 
Hoi,Ook wij zijn bezig met ons eerste kindje. Bezig vanaf november 2017. Al dus een tijdje en nog steeds elke maand ongesteld geworden.  21 juli had ik ongesteld moeten worden, en hij bleef uit. vanochtend een test gedaan maar helaas gaf hij negatief aan. Maar ook nog niet ongesteld geworden. Einde van de week nogmaals testen.Vreselijk frustrerend is dit. En helemaal als mensen om je heen allemaal zwanger raken maar jij zelf niet :'(Maar het is wel fijn om te lezen dat er meer vrouwen in hetzelfde schuitje zitten. Zodat ik me toch niet alleen voel hier in.  
 
Ook wij zijn bezig voor ons eerste kindje, zitten in ronde 1. 
Ik ben al 2 jaar niet meer aan de pil ivm hormonen & migraine-aanvallen. Maar sinds afgelopen 2 weken de condooms ook terug de kast in ?
 
Terug
Bovenaan