eerste kindje in augustus 2009

Hallo Suus,
Gefeliciteerd! Ja wij hadden ook een erg leuke kerst!
Zo zie je maar dat als je er teveel mee bezig bent het echt niet helpt. Je bent er een keer neit zo mee bezig en gelijk raak! Helemaal super!
Jij schreef ook over gevoelige/pijnlijke tepels, dat heb ik ook. Vandaag echt heel erg! Keiharde tepels (wat al vervelend is) maar dan ook nog eens het gevoel alsof ze met spelden zitten te prikken! Maar goed ik heb verder niet te klagen, wel misselijk de hele dag maar nog niet zo dat ik moet overgeven ofzo...
Wel leuk dat je ook de 24ste bent uitgerekend.
De 24ste is mijn uitgerekende datum hoor (morgen 8 weken).  Door een zeer onregelmatige cyclus zouden ze met de echo misschien wel op iets anders uit kunnen komen. Maar voorlopig hou ik het op de 24ste. Ja bale he dat een echo dan pas zo laat gemaakt kan worden. Wens je veel sterkte.... ik hoop nog dat wij niet tot de 12e week hoeven te wachten....Horen we donderdag wel.

Fijne week allemaal!
Groeten Nan

Naam                
 Leeftijd
 Uitg. datum        
 volgende belangrijke afspraak

x eefje x              

11 aug

Nan
 29
 24 aug
 15 jan; Intake VK  

Suus
 27
 24 aug
 13 jan; Intake VK

Kammie

25 aug

Tabitha

28 aug

Kwebbel, weet niet of je er ook bij wilde? Uberhaupt niet of anderen dit willen..
Maar goed, merk het wel...

Hopelijk heb ik het deze keer wel goed gedaan!
Groeten Nan

Hallo allemaal!

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Leuk dat hier in deze topic ook weer geschreven wordt, het was een tijdje stil...

Voor de tabel: ik ben 30 jaar. Wij hebben afgelopen woensdag (7/1) de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen . 4 Februari hebben we een afspraak voor de zwangerschapintake en twee weken erna, de 18de een afspraak bij de gynaecoloog.

Ik heb helemaal geen last van zwangerschapskwaaltjes. Heb af en toe wel lichte steken/krampen in mijn onderbuik maar die heb ik al een paar weken (dacht eerst dat het mijn nieren waren toen ik nog niet wist dat ik zwanger was), maar heb begrepen dat dat het groeien van je banden is. Vandaag even paniek, want had wat bruine ontsluiting (sorry, smerig praatje). Verder geen krampen en daarna ook heldere ontsluiting, dus zal misschien wel door de echo ofzo komen. We gaan maar van het positieve uit! Al vind ik het allemaal wel erg onzeker hoor!! Zou liefst dagelijks (nou ja, ieder uur is ook goed) even bevestiging krijgen dat alles in orde is!

Mijn man leest het boekje: "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" van Kluun. Ik heb het hem gegeven, is geschreven door een man, hoe hij de zwangerschap van zijn vrouw heeft beleefd. Op een heel komische, maar toch voorlichtende manier! Zeker een aanrader dus!

Groetjes!

Hoi meiden,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap,

Ook ik kom van het zwanger zijn forum,
zouden jullie mij willen toevoegen op de lijst??

27 jaar, 5e poging, 1ste kindje, uitgerekend 16 aug'09.

Mijn eerste echo is 21 jan'08, dan ben ik 10,5 week.

Ik ben zo benieuwd, maar ook zo onzeker.

Ik heb net de huisarts gebeld of er dan ook een nekplooimeting word gedaan, weten jullie dit misschien??

Verder heb ik een aankomende koortslip, weten jullie of dit slecht is en wat je wel en niet mag gebruiken??

Heel veel lief mij

hallo

om even het schema een beetje aan te passen(wat mij niet lukt hahaha)
mijn naam is nicky, ik ben 22 jaar en in maart wordt ik 23
en 22 januari ga ik voor het eerst naar de verloskundige
hoe voelen jullie je allemaal?
ik heb best wel veel honger, en ben al moe..

groetjes nicky

Hallo Dames,

Ook welkom en gefeliciteerd!
Ik zal vanavond even een poging doen om het lijstje aan te passen/aanvullen. Haha vorige keer ging het per ongeluk goed denk ik.
Hou het nu kort want moet zo weer aan de slag.

BenB herken je naam van het zwanger worden forum idd.
Wat die nekplooimeting, zover ik weet.. als je geen verhoogd risico hebt kun je er wel 1 laten doen maar meot je hem zelf betalen. Volgens mij moet dat wel rond de 10e week ofzo? Ik zou je vk even bellen om het na te vragen..... Voor je koortslip zou ik even langs de apotheek gaan of anders je HA even vragen. Beter navragen dan dat je iets verkeerds gebruikt. In de bijsluiter staat het ook vaak (mocht je nog een tube van iets hebben)...
Succes!

Groeten Nan

Hoi BenB,

De nekplooimeting wordt pas na 12 weken gedaan en die moet je aanvragen. dat krijg je bij je eerste gesprek met arts/verloskundige te horen.
Ik moet zelfs naar een andere locatie ervoor. in Limburg wordt dat blijkbaar in een diagnostisch centrum uitgevoerd.
Groetjes Kwebbel

Terug
Bovenaan