Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
haha zo herkenbaar ? ik hoopte ook dat onze dochter, tevens ons 1e kindje, eerder zou komen. Vriendin van mij beviel met 38 weken dus ik dacht dat wil ik ook, was het zo zat! Maar ze komen wanneer ze zelf willen, onze dochter is met 40 weken en 1 dag geboren!
Succes met wachten ?
36 + 6, spontaan gebroken vliezen en hij was er gewoon klaar voor ondanks geboortegewicht beetje aan de lage kant. Inmiddels bijna 6 maanden en je ziet/merkt absoluut niet dat hij vroeg was. Na een maand of 2 liep hij qua gewicht al bijna op het gemiddelde.
eerlijk? Al hoop je éigenlijk dat je de zwangerschap uitdraagt voor de ontwikkeling van het kindje, vond ik dit echt perfect ? die laatste weken dat je echt zit te wachten en iedereen ernaar vraagt heb ik dus niet gehad en dat vond ik echt fijn. Als het maar niet ten koste van de ontwikkeling van baby gaat. Maar ze komen toch wanneer ze zelf willen
Hi,
Ik ben op het moment 38+1 zwanger van ons tweede kindje. Eerste is geboren met 39 weken en 6 dagen. Ook ik was en ben het nu weer spuug zat. Maar hey, je bent er zelf bij als je zwanger wilt worden. En ik wil alleen maar het beste voor mijn kindjes. Het is door bikkelen, maar om nu al te hopen dat je kindje komt vind ik persoonlijk wel erg vroeg. Succes nog!
Ik ben ingeleid met 37 weken, heel fijn gezien mijn eigen toestand (pre eclampsie). Maar ondanks een goede start en prima gewicht (3 kg) merkten we echt dat ze die paar weken miste. Veel slapen, slecht drinken en gewicht dat erg langzaam steeg.