Eerste kindje met hoe veel weken geboren?

Ze komen wanneer het tijd is:) probeer daar in te berusten en te ontspannen. En ja ik weet hoe vervelend dat is. Ga er lekker op uit en geniet nog even van alles. Ik ben zelf met 39+6 bevallen dus niks te klagen. Inmiddels een lief meisje van 6 maanden?

40+4
Was maar goed ook. Geboortegewicht was wat aan de lage kant. Maar na een week zit ze al over der geboortegewicht heen. Dus gelukkig groeien ze erbuiten ook goed ?

39 ?
Was rond kerst uitgerekend en hij kwam er keurig voor. Dus heerlijk met z'n drietjes kerst gevierd. Weinig kraamvisite, want behalve naaste familie wachtte iedereen tot het nieuwe jaar. Was ik heel blij mee, want heb even bij moeten komen van de bevalling. Had verwacht dat ik pas in het nieuwe jaar zou bevallen, want ze zeggen inderdaad dat de 1e meestal met 40-41 weken komt. Was dus een aangename verrassing ?

Met 42.2 is onze zoon geboren met uiteindelijk een spoedkeizersnee! Ik had een gigantische buik :) We waren met 42 weken opgenomen i.v.m te weinig vruchtwater! Na een ballonnetje, 20 uren weeën d.m.v wee-opwekkers, 6 uur blijven hangen op 8,5 cm ontsluiting en een sterrenkijker is besloten om een keizersnee te doen! Maar ondanks dat alles anders ging dan ik had gehoopt, bevallingsplan thuis en ziekenhuis kon in de prullenbak :) zijn wij zielsgelukkig met ons prachtige zoon! 

Uiteindelijk op 41+0 laten inleiden kon echt niet meer! Nu 13 wk zwanger van nr twee en heb me nu iig geestelijk voorbereid dat de kans groot is dat het iig 40+ word!

38.5 eerste (geplande keizersnede)
41.0 tweede ( begonnen met 40.2 toen toch keizersnede)
Nu is de derde onderweg en word met 39 weken gehaald?
Niet echt een antwoord waar je op hoopte haha

Terug
Bovenaan