Eerste kindje

@Emilyy dat gevoel van niet vooruit te branden zijn heb ik ook heel erg. Heb me vandaag verplaatst van bed naar bank en weer omgedraaid? komt echt niks uit me. Maar dat is ook een mindset denk ik die gewoon ff om moet.
Vervelend dat je zoveel stress hebt van je werk. Komt het doordat het erg druk is of is er onrust op de werkvloer? Fijn dat je collega het al wel weet. Die kan je misschien ook een beetje in de gaten houden op het werk.
Wij hebben het nog niemand verteld. We willen eerst wachten tot de 1e echo en dan willen we het de gezinnen vertellen en na de 2e echo de rest van de familie en vrienden enz. Zeker gezien het feit dat het de vorige keer zo snel fout ging waren we "blij" dat we het nog niet hadden verteld. Nu hebben we samen dit kunnen verwerken en hebben we de familie geen vervelend nieuws hoeven te brengen, maar vond dat soms ook wel lastig omdat je er toch over wilt praten.
Weet je al hoe je het gaat vertellen? Ik probeer een orginele ludieke manier te bedenken, maar kan nog niet iets vinden waarvan ik zeg ja dat lijkt me nou echt heel leuk.
Wanneer is je zus uitgerekend? 

☺️@klaasje Ja pff inderdaad, maar we hebben een goede reden nou?. Onrust op de werkvloer helaas, en die collega die het weet heeft zich sinds vorige week ziekgemeld en kon het niet meer aan. Ze is ook net zwanger. Mijn zus is 23 mei uitgerekend. 
Snap dat je dan ‘blij’ ben dat je het toch nog niet gedeeld had. Ik denk als het nu bij mij fout gaat, ik het alsnog toch met iemand zou willen delen buiten mijn vriend om maar dat is natuurlijk heel persoonlijk! 
Ik heb niet persee orginele manieren haha. Maar voor mijn moeder neem ik altijd eieren mee van de boer, wou op die eieren een tekst schrijven van baby ‘achternaam’ jan 2020. En dan in de doos echo geplakt. Mijn schoonouders hebben een boerderij en willen we een romper geven met een tractor en de tekst ‘Farm help on the way jan 2020’. En mijn vader wil ik een fotolijstje geven met de tekst dat hij promotie heeft gemaakt van poezenoppas (hij past altijd op onze katten als wij op vakantie gaan haha) naar babyoppas. Kwam hier een leuke tekst over tegen op internet. De rest ben ik nog aan het bedenken ?
Ben heel benieuwd naar jou/jullie ideeën! Let me knowwww

@Emilyy uiteindelijk heb ik het toen 1 collega wel verteld omdat het op het werk allemaal gebeurde en zij zag dat er iets aan de hand was. Dat was op dat moment wel even fijn, maar ik ben blij dat ik mijn familie er niet mee heb lastig hoeven vallen. Maar dat is inderdaad heel persoonlijk en er is geen goed of fout met zo iets. 
Ohh dat komt al erg dichtbij dan! Wat leuk! Weten ze al wat het wordt? 
Wat een super leuke ideeën! En kei origineel! Wij denken er nog even over na. Willen sowieso pas dingen echt in huis halen als de echo is geweest. Bang om het allemaal al in huis te hebben en dat het dan weer mis loopt.
Voor nu blijven we iedereen nog even voor de gek houden?

@klaasje Een meisje. Haha ja precies. Hier zijn het ook alleen pas de ideeen. Ga het pas echt aanschaffen/doen als ik in iedergeval een echo heb gehad. Kan nog zoveel gebeuren.
Best lastig, ging vandaag uiteten met mijn schoonfamilie en bestelde asperges en daar zat dus een geporcheerd ei bij. Dat wist ik niet en twijfelde of dat wel goed was, dus maar een smoesje bedacht en het op mijn vriend zn bord geschoven ?

@Emily super leuke ideeën! Heel lief en origineel.
Wij hebben het gisteren vertelt aan de broer van mijn vriend en zijn vriendin. Zij zijn aan het wereldreizen, zijn nu even een weekje in NL voor een bruiloft maar gaan daarna weer weg (nog onduidelijk hoe lang/waarheen), dus mijn vriend wilde het zijn broer graag persoonlijk vertellen. Was wel heel bijzonder te zien dat ze zo blij waren en enthousiast en al over logeren en zo begonnen.
Voor onze beiden ouders hebben we rompertjes waarop staat jullie worden opa en oma. Ik ga het vanavond aan mijn moeder geven en vertellen, super spannend! Vind het wel fijn om het haar te vertellen aangezien ik last heb van de kwaaltjes.

Hoi dames! En welkom nieuwe dames, niet meer zo nieuw natuurlijk haha. Van mijn kant ook wat rustig erg druk geweest met werk en prive. Wat een goed nieuws zeg allemaal wauw!! Gefeliciteerd allemaal? Denk dat jullie al lekker aan het genieten zijn. 
Bij mij liepen de testen nog 1 dag op. En drn liep de test ineens af. Met HA over gesproken en het zou een hele vroege miskraam zijn geweest. Gelukkig merkte ik er niets van, heb niet meer of langer gebloed. En volgens mij ook meteen weer een eitje op tijd. Dus we hebben het weer geprobeerd, maar ik ben er wel wat rustiger onder. Niet meer zo gestresst en ook qua klussen denk ik tja als we zin hebben dan gaan we er voor en anders niet. Was wel even balen dat het net niet gelukt is de 2e ronde, maar niets meer aan te doen. Ben ook wat afwezig op het forum omdat ik probeer er minder mee bezig te zijn. 
Klinkt echt heel fijn allemaal zeg die afspraken voor echo's. Mijn zusje had van de week heer 20weken echo. Hoop dat ik ook snel een afspraak mag maken! En de rest die nog moeten!

Hoi allemaal, wat veel reacties om op te antwoorden!
@noorr och wat naar zeg, maar fijn dat je er zo goed mee omgaat. Nieuwe ronde nieuwe kansen :) 
Wat een leuke ideeën allemaal zeg over een aankondiging van een zwangerschap. 
Ik heb zojuist getest, ik voel me anders. Was dit weekend met mijn ouders en broers met aanhang een weekend weg in Duitsland, en was soms zo aangebrand, rugpijn, ontzettend zere ribben, zere borsten en had t heel erg warm elke keer. Terwijl het best frisjes was daar. Dit is niks voor mij, ben een enorme kouwkleum. Moet eigenlijk pas dit weekend ergens ongesteld worden.. Maar ik had twijfels. Ik zie een heel erg lichte plus.... kun je ook een afbeelding toevoegen? 

@Niess ooww wat spannend zeg! Als het goed is kan je een afbeelding toevoegen ik heb het meiden in andere topics zien doen. Maar ik weet noet hoe dat moet? Miss iemand anders een idee? 

Terug
Bovenaan