Eerste kindje

Ja echt veel te spannend. Mijn vriend zegt al, eerst maar eens afwachten hoe de test over een paar dagen is haha. Maar goed er kan natuurlijk van alles mis gaan, dus dat is het risico van vroeg testen haha. 

@noorr wat vervelend. Moest van t weekend nog aan je denken. Veel sterkte! Voor jullie komt het ook echt wel goed!
@Nies wat spannend! Zou nog wel vroeg zijn om een positieve test te hebben, maar het zou zeker wel kunnen. Ik weet dat je een foto toe kan voegen, maar ik kreeg het ook niet voor elkaar. Zal straks even zoeken of ik dat nog terug kan vinden.
@Emilyy hahaha en heb je het ei subtiel bij je vriend op z'n bord gekregen?? Toch zijn dat ook weer leuke dingen die je onderling dan deelt. Dat je daarna er best om kan lachen hoe je iedereen voor de gek houdt. Van de week vroeg iemand. Jij bent toch niet zwanger? Ik zo neeee die en die is zwanger ?
@joanna begrijpelijk dat je het dan verteld aan zijn broer. Is leuker dan via de telefoon. Veel plezier vanavond bij je moeder?
Hier staat inmiddels de echo gepland voor 3 juni. Nog 14 dagen wachten... voel me nog steeds best okay maar wel echt heel erg moe. Slaap ook niet geweldig. Veel wakker 's nachts en heb het me toch warm dan. Hebben jullie daar ook last van? 

Haha dat zijn wel van die dingetjes om t voor je te houden.
Ja ik weet dat het erg vroeg is, maar heb een 2e test gedaan en die is toch duidelijker positief. Nog geen dikke streep, maar hij zit er wel ?? idd, als er een foto toegevoegd kan worden, kunnen jullie even meekijken of jullie het ook zien.  
Spannend de eerste echo... lijkt mij een enorm bijzonder moment!!

Woww meiden wat een reacties allemaal!! Weet niet goed op wat ik allemaal moet reageren ?
@klaasje slecht slapen hier nog een hoor! Snachts wakker (soms zwetend) en vaak vroeg wakker alsof uitslapen niet meer lukt? 
Die onzekerheid herken ik wel @niess wij hebben morgen 1e echo en ik zei het weekend tegen me vriend "ja maar als ik nu echt zwanger ben..." waarop hij riep "je bent zwanger punt alleen is de vraag of het goed zit en niet fout zal gaan" toen dacht ik "o ja, duidelijke positieve test, geen bloed en geen pijn - het zit er nog". ? zo benieuwd morgen!
Wij gaan iets leuks doen met vaderdag als morgen alles er goed uit ziet om het te vertellen aan de opa's. 
Spannend en leuk allemaal meiden!! 
Ennuhh @niess je weet wat ze zeggen een streep is een streep. Hopen dat het blijft zitten en goed gaat!! ??

@sharonn ja daarom! Word er erg onzeker van maar ik heb wel een beetje hoop. Nu nog hopen dat niet alsnog de menstruatie er door gaat komen :) 
@klaasjee oké thnx! Ik ga morgen even proberen op de laptop, ik doe t via de mobiel en dat lukt ook niet haha. 

Terug
Bovenaan