Eerste kindje

@niess dat lijkt inderdaad een streepje!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Kan het zijn dat je NOD eerder is?
@sharronn ja dat zweten had ik vannacht ook heel erg. Bah ? zondag lukte het uitslapen wel, maar de rest van de week niet echt. 
Haha je moet ook proberen positief te blijven en er van te genieten. Het kan altijd fout gaan maar dat kan het in de gehele zwangerschap. Zou zonde zijn als je er niet van geniet, maar zou zelf ook gerustgestelder zijn als de 1e echo is geweest. Dat je idd weet dat het op de goede plek zit en dat er een hartje aanwezig is. Goed dat je vriend dit tegen je zegt?
Heel erg veel plezier morgen! Laat je even weten hoe het was??

@Noorr dank je!! T is nu nog echt heel erg lichtjes. 
@Klaasjee dank je! Nou, ik zou volgens mijn "normale" schema op 13 mei mijn eisprong hebben gehad, maar heb duidelijk op 10 mei mijn eisprong gevoeld. Dus ik ga ervanuit dat ik ipv 26 mei, mijn NOD op 24 mei heb. Zit vandaag op 10dpo, dus het is vroeg maar als ik kijk naar mijn verwachte NOD is t 5 dagen daarvoor. 
Succes morgen en veel plezier @sharronn! 

@Niess ohh ik dacht je NOD nog verder lag. Gefeliciteerd! Hoe voel je je verder?
Vannacht iets beter geslapen gelukkig, maar merk dat ik 's nachts soms wel misselijk ben terwijl dat overdag bijna niet zo is. Vind het allemaal maar vreemd wat er gebeurd?
@sharronn hoelaat heb je de echo? Veel plezier!!

@Klaasjee nee, of vrijdag of zondag aanstaande. Voel me eigenlijk hartstikke goed, wat hoofdpijn. Heb elke keer een wat strak gevoel in de onderbuik en zere borsten voor de rest nog nergens last van :) Heb vanochtend nog een keer getest (gi was t middag) en nu toch een iets duidelijkere streep. Nog wel licht maar iig donkerder dan gisteren. Mijn vriend geloofd t nog niet helemaal (ik ook niet overigens) hij zegt ik ben pas overtuigd wanneer je niet ongesteld wordt. Haha dus ik doe maar met hem mee. 
Misschien moet je je hoofd iets hoger proberen te leggen dmv een kussen ofzo, en voor t slapen iets eten? Misschien helpt dat. In de nacht heb je natuurlijk een lege maag wat dat kan veroorzaken. Overdag eet je natuurlijk :) 

Dames, we hadden pas laat de afspraak... (zo zenuwachtig als een klein kind haha!)
Ik gaf aan nog niks te merken en (naast de zwangerschapstest) dus niet het gevoel had dat ik zwanger was. Toen ze de echo ging maken zei de VK "en of je zwanger bent hier is wel het één en ander te zien"... en ja wel heel erg klein! En volgens haar "klopte" het ook ??
Volgens de meting precies 6w (pril dus!) Over 2 weken hebben we een nieuwe afspraak. 
Dit is zo bijzonder !! ?? hoop dat iedereen hier het snel mee mag maken!! 

Terug
Bovenaan