Eerste poging, wie nog meer?!

pfff. wat duurt het nog lang voordat mijn NOD is....ben nu nog ongesteld dus mijn NOD is echt nog ver weg! 16 september pas! (ben dan ook 2 jaar getrouwd, dus zou wel leuk zijn! ) Maar goed, ik ben er af en toe zo mee bezig dat ik moe van mezelf word... herkennen jullie dit? Ik probeer het wel van me af te zetten hoor, want voor het zelfde geldt duurt het nog heel lang voordat het lukt, en word de teleurstelling alleen maar groter.Mijn man kan dat wel heel goed, die heeft steeds zoiets van; we zien wel. Dus ik probeer het voorbeeld van mijn mannetje maar te volgen en af en toe lukt dat best goed, dus dat moet ik vol zien te houden. Zo, dat moest ik even kwijt       Hoe gaat dit bij jullie?

Groetjes koekeltje

Hallo allemaal!!

Ondertussen ben ik met de tweede ronde bezig voor ons eerste kindje... Mag ik dan ook meekletsen?
Heb net een klusweekend achter de rug, en heb als het goed is, vandaag mijn ei-sprong. Ben zoooooo benieuwd of het nu lukt!! Ik weet heel goed dat maar heel weinig mensen meteen zwanger raken, maar ik was toch nog wel teleurgesteld dat ik ongi werd!!  
Wanneer hebben julliemje NOD?? Die van mij dus over twee weken op 4 september!!

Liefs,
Marientje

P.S.: Marretje: Heel leuk om jou hier tegen te komen!!!  

Hallo iedereen,

Ik heb ook net een klus weekend achter de rug. Mijn eisprong moet ook vandaag zijn en mijn NOD ook rond de 4e. Zou leuk zijn als we samen goed nieuws hebben.
Ik ben er met momenten ook wel veel mee bezig en probeer me zelf dan ook te temperen. Is af en toe behoorlijk moeilijk.
Ik kan er wel met vriendinnen over praten, maar dan krijg ik al gauw van hun weer de vraag of ik er niet te obsessief mee bezig ben. Nee, dat is voor hen makkelijk praten. De ene is in maart net bevallen en de ander is nu bijna 20 weken zwanger. De fase van zwanger worden was voor hen snel en gemakkelijk, waardoor ze er volgens mij niet bij stil staan, dat dat niet bij iedereen zo is.
Daarom ben ik ook blij dat ik hier bij jullie af en toe mijn ei kwijt kan.
Toch wel prettig om te zien, dat toch veel van jullie tegen dezelfde dingen aanlopen.

Iedereen weer succes met klussen of wachten om onze NOD.
Groetjes Iris

Hey!!

Ja ik heb dat ook heel erg.. Bij alles wat ik doe denk ik bijna over een kindje na!
Ik eet elke morgen weer netjes mn ontbijt op, elke dag groenten en fruit. En als ik me verveel op het werk denk ik wel over een kinderkamer, hoe mn ouders zullen reageren, wat voor auto handig is als er een kinderwagen in moet passen..
Niet dat ik vind dat ik er obsessief mee bezig ben, maar ik kan gewoon niet wachten!
't Is natuurlijk ook wel een supergrote stap en als je er dan eenmaal voor gaat dan mag het wat mij betreft wel snel gebeuren! (Ben al zo ongeduldig hihi)
Mijn NODdag is ook 4 september!!! SPANNEND! Met zn 3en!! Afgelopen weekend was ons klusweekend en ik kon gister nauwelijks meer lopen hihi.. :p

Tot snel meiden! Vind het super dat ik met jullie kan kletsen!

Groetjes
Mitsj

ha,

Ik Daan 26 en mijn man 28 hebben besloten om voor een kindje te gaan.
Ik ben nu een maand gestopt met de pil en zit nu in de week dat de rode limo weer voor komt rijden, maar hij is er nog niet. Nu weet ik niet of het raak is of dat mijn lichaam nog moet ontwennen van de pil. Hoe groot is de kans dat het in een keer raak is.
Ik ben nu twee dagen over tijd. Ik heb wel een test gehaald maar wacht nog twee dagen ( als dat me lukt).

Het stoppen met de pil heeft inderdaat zijn voordelen. je voelt je fitter en hebt meer zin in seks. De pil komt er bij mij niet snel meer in.

Hallo!

Daar ben ik weer! Ik wilde ff zeggen dak toch een beetje hoop heb.. kHeb al bijna een week ongelovelijk last  van mn borsten.. Voel ze heel de dag zitten en bij mn tepels kan ik helemaal niet in de buurt komen, dat doet pijn.. En kmoet onwijs plassen.. Zou het gelukt zijn?

Groetjes!

Spannend hoor Mitsj! Ik hoop voor je dat het raak is!

ik ben vandaag voor het laatst ongesteld dus wij kunnen nu ook eindelijk gaan klussen! Ik vind het best wel spannend allemaal hoor, maar goed, we zien het wel!
 Groetjes koekeltje

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ook ik heb al een week ontzettend last van mijn tepels, maar dat hoort (bij mij in elk geval) bij de cylcus. Wij zijn namelijk nog niet aan het klussen, dus zal ik ook niet zwanger zijn..
Ik hoop ontzettend voor je dat het wel raak is, maar ik denk dat je het pas echt weet als je die 2 streepjes ziet op de test. Eerder kunnen alle klachten wijzen op een ongi of een zwangerschap denk ik.

Terug
Bovenaan