Eerste poging, wie nog meer?!

hey Marretje

Ik heb dat dus nooit eerder gehad, en ben toch al 8 jaar lang elke maand ongesteld hihi.. Als ik ongesteld ga worden is dat pas over dik een week.
Moet ook onwijs plassen de hele dag, maar ik wacht braaf af hoor:)

Groetjes

Hoi allemaal

Ik ben Miriam en 23 jaar. Mijn vriend en ik gaan binnenkort ook met de eerste ronde beginnen. Ben deze maand met de pil gestopt. Als het goed is moet ik volgende week ongi worden. En dan kan het klussen beginnen! Spannend dus. Slikken jullie ook foliumzuur? Ik ben er netjes aan begonnen sinds ik met de pil ben gestopt. Het is inderdaad wel eens lastig dat je er met niemand over kan praten. Zo'n forum is dan echt wel handig! Ik hoop dat het bij ons snel raak is. En voor de rest van jullie natuurlijk ook!

quote: Mitsj1987 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2007 18:09:04'));

hey Marretje

Ik heb dat dus nooit eerder gehad, en ben toch al 8 jaar lang elke maand ongesteld hihi.. Als ik ongesteld ga worden is dat pas over dik een week.
Moet ook onwijs plassen de hele dag, maar ik wacht braaf af hoor:)

Groetjes

Ben je nooit aan de pil geweest?
Voor mij is het ook helemaal nieuw om daar last van te hebben, maar hormonen doen blijkbaar rare dingen met je lijf!

Ik had ook regelmatig last van pijnlijke borsten, terwijl ik gewoon aan de pil was. Maar dat was voor mij een teken dat ik ongi moest worden. Was niet altijd zo hoor, maar wel regelmatig. Nu ik gestopt ben met de pil, ben ik wel benieuwd wat mijn lichaam zal gaan doen.....
we zien het wel

Hoi

Ik ben nog maar kort met de pil gestopt natuurlijk, maar heb nooit zulke pijnlijke borsten gehad als nu. Is al bijna een week zo en hoef pas over ruim een week ongesteld te worden.
Maar we wachten geduldig af :)

Hallo,

Dit is ook mijn eerste poging. Heb direct een vraagje.
Deze week heb ik (denk ik) mijn eisprong gehad en we hebben genoeg geklust.Kan dus zijn dat er wat staat te gebeuren............
Vanavond heb ik  een feestje, kan ik denken jullie gewoon alcohol drinken of is dit helemaal niet verstandig?

Terug
Bovenaan