Eerste ronde, eerste kindje (mei 2009)

Ha meiden
Net terug van een heerlijk lang weekend weg... pfff echt genieten.
Had van te voren de gynaecoloog nog ff gesproken, ze zei je mag best een wijntje hoor want binnen 7 dagen na je eisprong is het (eventueel) nog niet ingenesteld en krijgt het daar dus niets van binnen!
Dus dat heb ik gedaan, wel met mate natuurlijk, heerlijk genoten van m'n welverdiende vakantie (ook al was t maar kort)
Nu nog 9 dagen tot NOD, geduld is een schone zaak.
Welkom nieuwe meisjes, gezellig dat jullie er ook bij zijn! Zonnetje hoe was t weekje met je mams naar de zon?

hallo allemaal wat is het hier rustig zeg
tamamatje en zonnetje lekker bij aan het komen van de vakantie
ik mag over 2 weken op vakantie en ik hoop eigenlijk nu nog meer dat ik zwanger ben want anders ben ik precies ongesteld in mijn vakantie
was soms toch wel handig de pil
is iedereen druk aan de klus wij in ieder geval wel
nou groetjes choco en tot snel

heey meiden,

tis hier zeker rustig ja..
mijn weekje vakantie was heerlijk!
lekker in de zon gelegen en bruin geworden,gewoon genoten daar!

hoe gaat het met de testen tamamaatje?
en choco spannend! ik hoop ook voor je dat je zwanger bent!
over 2 weken zul je   het weten! hou ons op de hoogte.
waar ga je heen op vakantie?

groetjes zonnetje

hee hallo
wij blijven in nederland gaan lekker kamperen.
zonnetje ben jij nou trouwens al een keer ongesteld geworden??
en ik ga er maar niet van uit dat ik al zwanger zou zijn na de 2e ronde je komt hier een hoop mensen tegen die al veel langer bezig zijn maar ja zou altijd leuk zijn.
ik heb trouwens testen bestel bij sensitest dat scheelt echt heel veel geld iemand hier ervaring mee?? had ze trouwens ook al erg snel binnen.
groetjes choco

hoi,

ik ben nog niet ongesteld geworden..wacht nog steeds..
word er een beetje gek van,maar ja kan niet veel anders doen dan wachten.
ik heb ook een keer met sensitest getest,zijn erg handig in gebruik.en idd via internet goedkoper.

groetjes,zonnetje

hoi zonnetje
jeetje das ook wat nog steeds niet ongesteld ik ga voor je duimen dat het snel komt.
en hopen dat als het dan komt je het een beetje regelmatig word hoelang mag dit dan duren van de arts is toch niet goed als het je lichaam niet uit gaat.
nou in ieder geval heel veel succes en ik ga voor je duimen.
groetjes choco

Hai allemaal,

Wil graag meekletsen op dit topic. leuk om al jullie ervaringen te lezen!

Na een tijd geduldig te hebben gewacht, is mijn vriend nu ook klaar  voor ronde 1! Hij vertelde dat hij er ook voor wilde gaan twee dagen ná mijn ovulatie, dus helaas zal er deze maand waarschijnlijk  niks van komen, maarrr.... in juli gaan we er dus voor!

Gelukkig hoef ik niet te ontpillen, dus ik weet wat mijn cyclus is; 31 dagen.  26 mei heb ik mijn NOD (wat dus wel gewoon RD-dag zal worden...). Kan iemand mij in het lijstje zetten?

thanx!

quote: Tamamaatje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2009 03:14:46'));

Tamamaatje
25jr    
 2  
24/6

J86
22jr
2
?

Choco
23jr
2
?

Lian
25jr
1
10/6

Martine
26jr
3
22/6

Zonnetje
25jr
1
???

Vieguh                      
27jr    
2    
?

Juffie
24jr
6
17/6

Jasmijn
29jr
0
26/6

Spriep

Welkom Jasmijn! Je staat in de lijst. Lekker zeg, dat je vent zich dat twee dagen na je ei bedenkt!! Echt weer iets voor mannen ;-) Heb je je ei gevoeld dan trouwens? Wel fijn dat je zo regelmatig ongesteld bent!
Bij een aantal mensen heb ik de lijst maar een ronde verder gezet, omdat de nod dag allang voorbij was. Die moeten dan maar even hun nieuwe nod invullen. Hoop dat ie zo een beetje klopt!

Martine

Terug
Bovenaan