Eerste ronde, eerste kindje (mei 2009)

Hey tamamaatje,

Cool dat je ovutesten succes hebben!
Ik ga ze misschien volgende maand proberen!
Ik hoop op resultaat voor jou.

Ik ben aant klooien met temperaturen, er zit deze maand echt geen logica in en daar baal ik wel van. Maarja. Heb wel eisprongtijd geloof ik. Wat slijm enzo. En ik had gelezen dat als je voelt binnenin, dat tijdens de ei je baarmoedermond verder weg is in verhouding tot andere perioden. En dat heb ik wel gevoeld. Heb ook iets grotere borsten geloof ik. Dus ik klus leker door. Nu weer 2 weken wachten, bah!

Succes met klussen!

Martine

Hallo meiden,

Ik wilde al eerder een bericht hier achter laten, maar het kwam er even niet van, wel een hoop van jullie verwachtingsvolle verhalen gelezen. Ik ben 25 en ook wij zijn ook sinds mei begonnen met klussen voor een eerste kindje. Spannend! En afgelopen vrijdag een test gedaan en: Zwanger! Ongelovelijk! Ben erg verwonderd en dankbaar! Wel erg spannend allemaal, hoop zo dat alles goed zal gaan...

Nou meiden, veel succes er allemaal mee!

Liefs, spriep

@Spriep:

MEID WAT ONWIJS GAAF!!!!
Gefeliciteerd!
Heb jij ook de pil geslikt? en hoe lang?
Ik ben nu ook met ronde  1 bezig en zou ook wel willen dat het gelijk raak is.
Geniet van je zwangerschap.

Ilse

@Vieguh:

Dank je wel! Ben er ook echt heel blij mee, begint langzaam maar zeker door te dringen. Mijn man ging alleen 3 uur nadat we de test gedaan hadden voor een week weg voor zijn werk. Dat is niet echt leuk, heel ver bij elkaar vandaan dit verwerken, maar andere kant: who cares! Ben zo blij mee! En ook erg emotioneel... Dat zullen de hormonen danwel zijn.   Ik ben niet aan de pil geweest dus daar kan ik niet over mee praten . Jij heel veel succes! Ik hoop en duim voor je dat je ook heel snel een positieve test hebt! Ik zal vanav een gebedje voor je doen.

Groetjes!

hee hallo allemaal alles goed met iedereen??
@Spriep: Welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd geniet ervan!!
nou hopen dat de rest ook snel met zulke goede berichten komen wij zijn ook weer druk aan de klus.
was de laatste tijd erg moe en had vorige week hele erge keelontsteking bloed wezen prikken en nu heb ik de ziekte van pfeiffer dus zit ik thuis om bij te komen hoop dat ik me snel weer beter voel.
genoeg over mij hoe is het met jullie ??
groetjes choco

Hey allemaal,

Spriep welkom,  je hebt gelijk goeie inbreng hier op het topic lees ik... Gefeliciteerd joh! En zo snel al! Echt gaaf. Ben je al een beetje aan het idee gewend?

En hoe gaat het met jou Choco? Pfeiffer is niet zo leuk, balen joh. Ik hoop niet dat je een erge vorm hebt en dat je echt halve dagen moet rusten enzo... Heeft het nog invloed op het zwanger worden eigenlijk?

Ik zit in de wachtweek van ronde drie. Als mijn cyclus weer 26 dagen zou duren dan zou  aanstaande vrijdag mijn nod zijn. Gedurende de ronde voelde ik af en toe wat, maar niet zoveel als in ronde 1 en 2. Heb nu dag 21 en flinke krampjes, dus ik vrees dat er een ongie aan zit te komen. Eigenlijk hoop ik dat niet, want naast het fijn dat ik natuurlijk zwanger wil zijn, vind ik 21 dagen wel erg kort voor een cyclus. Even afwachten maar. Had trouwens pas een zichtbare temperatuurverhoging bij 19/20 dagen...
Ik zag dat m'n tampons bijna op zijn, toch maar ff nieuwe halen morgen :-(

Meiden, iederen veel succes met zwanger zijn/worden, klussen en wachten! Hopelijk komt er snel nog een  bij in dit topic!!!

Groetjes Martine

hoi meiden,

spriep,welkom hier en gefeliciteerd!!wat ontzettend gaaf zeg!
en ook zo snel he,had je zeker niet verwacht?

choco wat balen dat je ziek bent..hopelijk knap je snel op.
wel ongesteld geworden?of heb ik niet goed gelezen?
ben op vakantie geweest een weekje en misschien heb ik wat over het hoofd gezien.

heb genoten van een heerlijk weekje zon! nu weer in het gewone leven..
dus menstruatie kom maar op!

met alle andere meiden verder alles goed??

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan