Eerste ronde, eerste kindje (mei 2009)

hoi
wat gezellig hier, mag ik meeschrijven??
ben 24 jaar, zit in ronde 6 en heb 17 juni mijn NOD

heb net een ovutest gedaan en die was positief... spannend...
dus druk aan de klus straks

zou iemand mij in het lijstje willen zetten? thanks

hoi juffieknufie,

welkom! leuk dat je mee komt kletsen!ik ben niet erg handig met lijstjes maar tamamaatje vast wel!

hoe is het met iedereen?en met de meiden die ongesteld moeten worden na het stoppen met de pil??of niet natuurlijk en meteen zwanger!

ik ben dinsdag bij de dokter geweest en hij vind het redelijk normaal dat ik nog niet ongesteld ben geworden,kan lang duren voor alles weer op gang komt..
ik moet het nog een paar maanden aanzien,en als ik dan nog niet ongesteld ben mag ik terug komen en stuurt ie me door naar de gynaecoloog..dus ik moet maar weer geduld hebben! denk dat ik het nog een maand of 2 aan ga kijken en dan al ga,vind het zonde om een half jaar te ontpillen als er misschien iets niet goed zit..we klussen gewoon door en dan zie ik het wel allemaal!

groetjes zonnetje

hallo allemaal hier weer eens een berichtje van mij
welkom juffieknuffie
zonnetje wat vervelend dat de dokter er zo makkelijk over denkt en je heb gelijk dat je over 2 maanden weer terug gaat.
ik ben zondag ongesteld geworden helaas
maar vind het nou moeilijk om mijn nod te bepalen ik weet niet of ik nu al deze cyclus aan moet houden dat zou dan 34 dagen zijn.
nou tot snel allemaal groetjes choco

hey meiden,

wel fijn choco dat je gelijk een nette cyclus hebt,toch?!
ik zou gewoon je   volgende NOD uitgaan van een cyclus van 34 of 35 dagen,je kan beter ruim rekenen dan te kort!

ik ga morgen op vakantie,lekker een weekje met me moeder naar tunesie!!
dus veel succes allemaal met klussen,en tot na mijn vakantie!

groetjes zonnetje

Tamamaatje
25jr    
 2  
24/6

J86
22jr
1
25/5

Choco
23jr
1
25/5

Lian
25jr
1
10/6

Martine
26jr
3
24/6

Zonnetje
25jr
1
???

Vieguh                      
27jr    
1    
18/6  

Juffie
24jr
6
17/6

Lijstje is weer aangepast hoor meisjes!
Ik had gister een ovutest met 2 streepjes, ze waren beide erg licht dus dat zegt niks...
Vannacht m'n laatste nachtje en morgen als ik wakker wordt weer een ovutest (2e x plassen dan natuurlijk) hopelijk zijn de streepjes dan wat feller...
Misschien wordt ik deze cyclus wel zwanger?!!?
Ik hoop het, je weet maar nooit! Liefs Tamamaatje

Hahaha positief!
Dus jullie weten wel wat er vanavond voor mij op de agenda staat...  

Jeetje wat is het stil hier...
Begrijp ik wel, als iedereen even druk aan t klussen is als ik hihihi!
Had vanmiddag de 3e positieve ovulatietest, als werdeb de streepjes inmiddels weer wat lichter... Best leuk om dat zo in de gaten te houden, vanmorgen was m'n temp ook ietsje hoger, ben benieuwd wat ie morge ochtend doet.
Intussen klussen we (voor alle zkerheid) gewoon nog ff verder, maar natuurlijk ook gewoon omdat we t leuk vinden. Hoe gaat ie bij jullie?
Groetjes Tamamaatje

Terug
Bovenaan