Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hey wendy,

Ik begrijp je maar al te goed hoor,mijn vader is in augustus overleden en afgelopen woensdag was hij zes maand overleden,ik heb een hele slechte dag gehad toen,je mist ze elke dag natuurlijk maar op zo'n momenten dan zit je er nog meer mee in je hoofd als anders,ik deed tegen iedereen lastig en voelde mij echt slecht maar ze wisten wel waarom natuurlijk.
Ik wens je veel sterkte hoor!!
Liefs orchi

he wendy,

Ik kan me dat zo goed voorstellen. Het zijn gewoon van die momenten je er even extra bij stil staat... je denkt natuurlijk elke dag nog aan haar, maar op zulke momenten sta je er net even op een andere manier bij stil....
Nog steeds geen positieve test, wel gek hoor meis... ben benieuwd wat de huisarts er van kan zeggen...

x romaty

Wendy. Heel logisch dat je je nu niet zo fijn voelt. Een half jaar is ook nog maar zo kort. Al denk ik niet dat het helemaal over gaat, dat rotgevoel. Dat bedoel ik niet vervelend hoor maar het blijft altijd bij je. En ik denk dat je dat ook wil. Op een gegeven moment krijgt het wel steeds meer een plekje in je leven maar Merle blijft altijd je eerste dochter en het is helemaal niet raar dat je je daar rot over voelt dat ze niet meer in levende lijve bij je is.
En je hoeft je al helemaal niet te verontschuldigen hoor!
Sterkte meid.

Hoi

Hoe gaat het allemaal met jullie? Ik heb al even niks meer van me laten horen. Ik was ongesteld en dan ben ik toch niet zo met het zwanger zijn bezig. Ik moet ook zeggen dat ik er nu minder erg mee bezig ben dan een maand geleden. We zien het wel. Wel jammer dat er zo weinig van dit topic zwanger zijn!! Het lijkt me ontzettend moeilijk als je al wat langer bezig bent en je ziet dat een ander meteen zwanger is. Ik ga deze ronde een ovulatietest gebruiken. Ik heb ze gekocht van het kruidvatmerk. Ik weet niet zo goed wanneer mijn eisprong is en wil dat toch wel graag weten. En verder is klussen een hobby van ons, dus dat moet niet moeilijk zijn, maar als m'n ovulatie nu net op de dagen is dat ik werk, tja dan meot ik er echt wel even moed voor verzamelen...

Hier wat bloemen voor iedereen die aan het wachten is... sterkte!

En hier wat glitters voor de rest:

******************************************************************************************
******************************************************************************************

Heey!

Het is weer stil in ins cluppie. kan wel merken dat er weel veel aan het wachten zijn. Dan is er niet zo veel te melden. Ik hoop zo dat één van ons zich mag toevoegen aan het onderste lijstje. En ik hoop natuurlijk dat ik mezelf ook snel mag toevoegen. Nog even geduld. Mijn nod is  rond 5 maart, maar denk niet dat ik nu een cyclus van 28 dagen heb. We zullen wel zien.  

Kan wel merken dat ons Mel nou bijna 1  jaar wordt. Jawel, de eerste vragen als "En, wanneer komt de  tweede" zijn al weer begonnen... Pfff. Ik wil er niet om liegen, maar vind het  ook zo'n persoonlijke vraag! Wil het liever nog gewoon voor ons tweetjes houden. De rest van de wereld hoort het wel als het zover is. Maar om nou te zeggen: "Nee hoor, we zijn er helemaaaaal nog niet mee bezig" vind ik ook zo stom. Heb dus maar gezegd dat ik hoop dat het ons gegund is nog een kindje te krijgen en dat we we  afwachten wanner het zover is.

@ Wendy-Merle: Kan mer voorstellen dat je even de balen hebt deze tijd. Mama1977 zegt het zo mooi. Het gevoel zal er altijd blijven, maar op sommige momenten iets sterker als op andere momenten. Sterkte, hopelijk  gaat het snel weer wat beter. En ik hoop ook dat huisarts iets kan doen voor je.

Groetjes!      

Meiden badankt voor jullie lieve reacties dit doet me goed!

Het viel me eigenlijk vandaag mee hoe de dag verliep, ik zie vaak meer tegen zulke speciale dagen op dan dat ik moet doen, raar eigenlijk maar ja... Merle* zal idd mijn eerste kindje zijn en altijd blijven! Ik ben ongeloofelijk trots op haar en zou idd ook niet zonder deze momenten kunnen hoe raar het ook klinkt.

@ Orchideke ik  begrijp helemaal wat je bedoelt ik had er andere maande niet zo'n last van maar ja nu het een half jaar geleden is (morgen is haar sterfdag 30-08-08) heeft het meer een lading ofzo...

Nog steeds niet ong. vanmorgen weer een negatieve test dus morgen de dokter maar eens bellen denk k..

Xx Wendy en een engelenknuffeltje van Merle voor jullie lieve reacties!

@Berg-Driel. Hoe is het met je? Ben je erg zenuwachtig voor morgen? Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen en dat je morgen niet te veel last hebt van de punctie. Ik denk aan je.

@Yessie. Ook ik ben blij dat je zelf ook vindt dat je er met Marcel over moet praten. Dat je niet stiekum toch onbeschermde sex hebt in je vruchtbare dagen. Maar ik kan me best voorstellen dat het door je hoofd heeft gespeeld als je zo graag een kind wil. En het mag best door je gedachten gaan, als je het maar niet ten uitvoer brengt.
Hoe gaat het nu met je?

@Romaty. Ik vang je glitters op hoor! Heb ze hard nodig. Haha. Ga er deze ronde hard aan werken om zwanger te worden. Dat het dan een decemberbaby wordt neem ik dan maar op de koop toe.

@Denys en Wendy. Wat duurt het toch lang bij jullie he! Om gek van te worden.

@Danielle. Lastig is dat he, als mensen gaan vragen wanneer de tweede komt. Ze bedoelen het vast goed maar wat moet je met zo'n vraag. Sommige mensen in mijn omgeving weten wel dat we nog een kindje willen. De mensen die het niet weten vragen er ook niet meer naar. Wij zijn dat stadium voorbij denk ik. Hahah. Onze dochter is al vier dus mensen gaan er niet meer van uit dat er ooit nog een kindje bij komt.
Toen mijn dochter geboren was en een nichtje van 17 jaar op kraamvisite kwam vroeg ze heel lief of we nog een kindje wilden. Volgens mij wist ze niet zo goed wat ze moest zeggen. Ik heb haar heel vriendelijk gezegd dat je dat nooit aan iemand moet vragen die NET bevallen is en door de zwelling en hechtingen niet eens rechtop kan zitten.

He meiden,

@mama1977, balen dat je ongi bent geworden! Maar wel fijn dat je cylclus 31 dagen is, hopelijk blijft dit zo!

@Danielle, nog 4 dagen en dan je nod! Ben je nog misselijk geweest of nergens meer last van! Wel raar dat je geen positieve ovaluatietest hebt gehad of heb ik verkeerd gelezen?

@Yessie, hopelijk heb je al met je man kunnen praten, is toch een fijn gevoel als je alles eruit kan gooien! Succes.

@Romaty, thnx voor glitters, hopelijk brengen ze iedereen geluk! Ik probeer ze te vangen

@Denys,pff das lang 57 dagen en ik loop al te klagen als ik een cyclus van 45 dagen heb!!

@Wendy, logisch meid dat je je niet zo geweldig voelt! Is ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt en op zulke dagen denk je er waarschijnlijk toch extra aan! Heel veel sterkte! Succes bij de dokter, hopelijk kan hij je een antwoord geven!

Verder hier weining te melden! Heerlijk genoten van het weekend samen met vriend en kind! Eigenlijk niks speciaal gedaan! Morgen weer werken na een week vakantie, daar zie ik wel tegenop!
Ach, dinsdag en woensdag weer vrij, das dan wel heeeerlijk!!

Slaap lekker allemaal, xxx

Terug
Bovenaan