Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi meiden,

Ik ben vandaag ongi geworden. Wel jammer maar ik had eigenlijk niet anders verwacht deze ronde. Wat wel fijn is, is dat mijn cyclus nu maar 31 dagen was. Voor de volgende ronde heb ik ook maar 31 dagen aangehouden. Weet het anders ook niet .

Liefs, mama 1977.

Heey meiden!

@mama1977 en jig, balen dat jullie ongi zijn geworden... Op naar de volgende ronde dan maar!

@ Romaty: idd heel herkenbaar. Ik wil dan niet knorrig doen, maar het lijkt wel of het eerst mijn systeem uit moet voor ik weer een beetje aardig kan doen.

@ Wendy-Merle: Spannend, morgen weer testen. Ben zo benieuwd!

Hier niet veel te melden. Nog geen positieve ovutest maar wel behoorlijk misselijk vandaag. Ik weet dat het niet kan zijn van een zwangerschap omdat ik pas volgende week op zijn vroegst mijn nod heb, maar vervelend is het wel. Als je dan nog een beetje hoop hebt is het makkelijk te dragen, onder het mom van "tis voor een goed doel" en dat heb ik nu ook niet.

Nog een weekje geduld hebben...

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
4  
24  
5 maart  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
27  
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb  ?

Deleve
2  
27  
15  feb  

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
17 feb

djurresmama
1 na mk
26
?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
02-03-09 punctie  

romaty
24  
1  
27-08-09  

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

Hey meiden,

Heb even geen tijd om alle te lezen, maar om even te reageren,

Jullie hebben helemaal gelijk, ik moet eerlijk zijn tegen hem.
Hij verdient het niet als ik tegen hem ga liegen.

Nu hebben we toch niet geklust omdat hij gewoon ontzettend veel werk druk heeft.
Maar ik mag hem niet voor liegen, en dat ga ik dus ook niet doen.

@ Merel, helaas heb ik toen der tijd al darren zijn spullen (kinderkamer, wandelwagen en kleding) verkocht, omdat ik toen alleenstaand was en geen kindje meer wou hebben.

Dus moeten we opnieuw beginnen, maar op marktplaats vind je veel moois, en ergens in utrecht zit een grote tweedehands winkel.
Sommige dingen wil ik wel nieuw, zoals kinderwagen en kleding. maar het kamertje had ik toen ook tweedehands, en dat zag er super leuk uit.

We hebben nog niet echt met elkaar kunnen praten, om de een of andere  reden is marcel de laatste tijd erg afstandelijk naar mij toe, en denk ik dat hij toch nog niet toe is aan een nieuwe baby in zijn leven.
We moeten hier snel over praten, want ik ben daar wel heel erg aan toe.

Ik ga nu lekker slapen, morgen ga ik alle berichtjes rustig nalezen, want ik hou het allemaal niet meer zo bij.

Liefs yessie

he meiden,

oh wat fijn te lezen dat er hier meer meiden dan eerst knorrig tegen hun man doen, hihi!! Ik dacht altijd dat ik daar de enige in was!! Ik ben dan echt heel erg de eerste dag, krijg het bijna niet eens voor elkaar om te vragen hoe het was geweest, gewoon uit pure nijd dat hij het leuk had en ik niet!!! maar goed, dit is gelukkig maar eens paar jaar zo, en uit ervaring weten we nu van elkaar hoe we reageren, dus we krijgen er geen ruzie maar gezellig is anders!!

@mama1977 balen van je ongi, maar goed je had het al verwacht!! Op naar de volgende ronde meid, hoop dat dat hem wordt!!

@danielle, bah zeg vervelend om misselijk te zijn... maar hou d emoed erin he meid, komt best wel goed joh!!

@yessie ben blij te lezen dat je een wijs besluit hebt genomen!! Goed gedaan meid!! Ik krijg wel een beetje de indruk dat de relatie tussen jou en je man momenteel niet echt super verloopt, hopelijk kunnen jullie daar goed aan werken, want dat zou toch wel een fijne basis zijn. Een nieuw leven brengt ook weer de nodige spanningen met zich en dat kun je nu net ff niet gebruiken volgens mij... Hoop dat je alles weer snel een beetje op een rijtje hebt.

Nou meiden, echt vruchtbaar is het forum op het moment niet geloof ik....Ik duim me hier helemaal suf voor jullie maar het wil nog niet erg werken, ik zal nog eens wat glitters strooien, misschien helpt het!!
********************************** ********************************** ***************************** ********************************** ********************************** **************************
************************************* *************************************** ****************
***************************** ********************************************* ***********************
****************************** ************************** ******************** ********************

zo een heleboel dus genog voor iedereen!!!
ik ga nu maar weer eens naar bed, ben weer moe, pfffff

x

@ Yessie

Wat ben ik blij dat je dit besluit hebt genomen! Ik hoop dat je er snel en goed met je man over kunt praten en dat jullie er samen uit kunnen komen! Mijn vriend wou voordat ik zwanger raakte van Merle* eerst ook nog geen kindje en ik ben blij dat we gewacht hebben ook al wou ik nog zo graag want ik denk dat als wij het eerder gedaan hadden   we het verdriet van het overlijden van ons meisje samen niet hadden kunnen delen zoals we het nu wel kunnen!

@ Romaty

Ik hoop dat ze helpen!

Nou hier nog geen ong. wel kotsmisselijk dus morgen maar weer eens testen! Als ik nu niet pos. test dan weet ik het niet meer!

Weltrusten

Liefs  Wendy mama van Merle*

@mama 1977:Spijtig dat je ongi bent geworden,maar je bent niet alleen he,we gaan samen op naar de volgende ronde,met heel veel moed!!
@wendy-merle*:Laat je sevvens weten hoe het geweest is?Hoop echt dat je een positieve test hebt hoor,wij zijn er benieuwd,hou ons niet te lang in spanning he:)
@danielle:Wel raar dat je al misselijk bent,maar wie weet,ik duim mee voor jullie!!
@romaty:Ik heb het ook soms hoor,en dan nog wel zonder reden:)Soms durf ik in de namiddag eens in slaap vallen en als hij me dan wakker maakt,dan kan ik zo kortaf zijn,soort van ochtendhumeur:)
Ik dacht hier vandaag eens lekker uit te slapen maar ons Dyenthé was al wakker om 6u45 dus kon er weer uit:)

Hier zijn de duiveltjes nog niet weg,zal pas voor morgen avond of zo zijn denk ik.
Mijn vriend zei,we kopen geen ovulatietesten en klussen rond je vruchtbare periode elke dag,ik zeg nee dat ik niet goed voor het zaad elke dag,beter om de twee dagen.
Maar hij blijft aanhouden,ik denk dat hij het er een beetje moeilijk mee heeft,ik was van dyenthé dan zwanger tijdens de pil,van mijn vriend toen en nu met mijn huidige vriend duurd het nu bijna 4 maand
en ik denk dat hij denkt dat het aan hem ligt,ik probeer hem altijd maar gerust te stellen dat het zeker wel goed komt hoor maar toch zie ik dat hij me niet geloofd.
Maar ja we zien wel he,als hij binnenkort die positieve test ziet als het zover is zal hij wel beseffen dat het nergens voor nodig was om hem druk te maken.

Ben nog altijd mooi de teunisbloemolie aant nemen dus ben is benieuwd of het iets gaat uithalen,hou jullie zeker op de hoogte!!
Liefs orchi

Hoi meiden,

Hier weer een berichtje van mij!

@wendy-merle en getest vandaag?Ik ben benieuwd!

@yessie, lijkt me goed om eens lekker te praten met elkaar en
als het goed voelt dan er weer voor te gaan. Suc6 en sterkte!

@Orchideke, 4maanden lijkt lang, ik vind de eesrte ronde als lang. Maar
4 maanden is niks vergeleken hoe lang sommige ouders er op moeten wachten.
Niet om onzeker van te worden dus .Maarja, wachten is wel vervelend. Zeker als je het zo graag wilt.

Ik ben een beetje grieperig. Vrijdag niet gewerkt en vandaag ook bijna heel de dag op bed geweest.Hopen maar dat het morgen over is, moet nog een hoop leren.
Verder nog niet ongi. Heb wel gelezen over teunisbloemolie,dat je daar weer een normale cycles van kan krijgen. Zit nu op dga 57. Dus word wel weer  eens tijd!

Groetjes Merel

Hoi,

Nou hier nog geen menstruatie maar wel weer een negatieve test, dus ik snap er niks van maandag denk k maar eens naar de dokter.

Ik voel me vandaag niet zo geweldig dit heeft niks te maken met de negatieve test maar alles met het feit dat Merle* morgen een half jaar was geworden, af en toe heb ik van die jankmomenten en nu valt dat dus net rond deze dagen. Ik reageer weer op iedereen als ik me wat beter voel heb er nu even geen zin in sorry!

Xx Wendy  mama van  Merle*

Terug
Bovenaan