@mama 1977:Spijtig dat je ongi bent geworden,maar je bent niet alleen he,we gaan samen op naar de volgende ronde,met heel veel moed!!
@wendy-merle*:Laat je sevvens weten hoe het geweest is?Hoop echt dat je een positieve test hebt hoor,wij zijn er benieuwd,hou ons niet te lang in spanning he

@danielle:Wel raar dat je al misselijk bent,maar wie weet,ik duim mee voor jullie!!
@romaty:Ik heb het ook soms hoor,en dan nog wel zonder reden

Soms durf ik in de namiddag eens in slaap vallen en als hij me dan wakker maakt,dan kan ik zo kortaf zijn,soort van ochtendhumeur

Ik dacht hier vandaag eens lekker uit te slapen maar ons Dyenthé was al wakker om 6u45 dus kon er weer uit
Hier zijn de duiveltjes nog niet weg,zal pas voor morgen avond of zo zijn denk ik.
Mijn vriend zei,we kopen geen ovulatietesten en klussen rond je vruchtbare periode elke dag,ik zeg nee dat ik niet goed voor het zaad elke dag,beter om de twee dagen.
Maar hij blijft aanhouden,ik denk dat hij het er een beetje moeilijk mee heeft,ik was van dyenthé dan zwanger tijdens de pil,van mijn vriend toen en nu met mijn huidige vriend duurd het nu bijna 4 maand
en ik denk dat hij denkt dat het aan hem ligt,ik probeer hem altijd maar gerust te stellen dat het zeker wel goed komt hoor maar toch zie ik dat hij me niet geloofd.
Maar ja we zien wel he,als hij binnenkort die positieve test ziet als het zover is zal hij wel beseffen dat het nergens voor nodig was om hem druk te maken.
Ben nog altijd mooi de teunisbloemolie aant nemen dus ben is benieuwd of het iets gaat uithalen,hou jullie zeker op de hoogte!!
Liefs orchi