Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

jaaaaaa, dat boek heb ik gelezen!!!!!! heb echt compleet in een deuk gelegen, lach echt te huilen in bed van het lachen, echt helemaal geweldig!!
Mijn vent houdt niet zo van lezen, dus die heeft het (nog) niet gelezen, maar denk dta als hij het zou lezen dat ie het echt geweldig zou vinden!!!

x

Haha herkenbaar!!! Ik heb m twee keer gelezen GEWELDIG mijn vriend houdt ook niet zo van lezen maar heeft de helft gelezen en hij zegt nu steeds dat ie bij de tweede zwangerschap de tweede helft leest!! En het stukje van de woestijnpolitiek nog een keer!!

Xx

hahahaha, dat is inderdaad een geweldig stukje!!!
Het boekje ligt nu weer ihn mijn nachtkastje, was er laatst alweer in begonnen maar heb hem nog niet helemaal uitgelezen voor de tweede keer, ben steeds te moe!!

x

meiden nog 10 (nu nog 9) berichten en dan moeten we een nieuw topic starten!!
deel 3 here we come!!

ga nu snel weer aan het werk, moet nog genoeg doen, stressen!!

x

Goedemiddag allemaal,

@Danielle, ik begrijp je helemaal! Dat dacht ik ook altijd voor ik kinderen had, maar ja als ze er eenmaal zijn verandert je mening toch wel!! Weer een beetje wakker nu?

@Romaty, heerlijk laatste dag werken en dan wordt het volgens mij ook nog beter weer deze week, heerlijk! Ik denk inderdaad dat hij een beetje eenkennig aan het worden is. Vanaf welke maand  / leeftijd begint dat normaal gesproken? Succes op de verjaardag!

@Wendy, ik heb het boek niet helemaal gelezen, alleen de stukjes die in een kader stonden! Echt super stukjes! Mijn vriend heeft hem wel helemaal gelezen en zei dat alles klopte!! Hoezo zwart / wit...toch?? Hij had hem gekregen van een kennis om te lezen, dus het boek hebben we niet meer. Toch maar aanschaffen dan?!

Ik ga weer gauw verder! Net Senna de fles gegeven en nu even snel strijken! Om 2 uur komt mijn vriendin langs en dan gaan we vanavond gezellig samen uit eten! Jammer genoeg geen carpaccio en dat vind ik zooooooooooooo lekker!!

X

%&^(%^& $^%%^ ##$#*%^ %&**&&(*^&VYTY R$%^$C(DF7271
Het is nu 13 uur en ik ben al vanaf half 11 aan het reageren sinds mijn laatste bezoek volgens mij zaterdag. Ik heb echt op elk bericht van iedereen uitgebreid gereageerd en gewoon 2,5 uur bezig geweest met typen en lezen het was echt een super lang verhaal. Toen wilde ik het plaatsen en lag het internet eruit en is mijn hele bericht verdwenen. Ik zit hier gewoon te janken en moet weer janken omdat ik het zo stom vind dat ik aan het janken omdat het echt helemaal niets voorsteld vergeleken met alle verhalen die ik lees.  Ik  heb dus een SUPER zinloze ochtend gehad. Ik hoop dat ik straks nog ga reageren als ik wat ben afgekoeld maar moest eerst even dit kwijt. Hoor nu ook dat mijn meisje wakker is.

Liefs Loks

Neee, Loks dat meen je niet! Ik heb het ook een x gehad, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen! Dat is echt super frustrerend he!! Doe maar lekker rustig en dan reageer je straks gewoon in het kort en anders lekker helemaal niet!!

x

Hoi Allemaal, (poging 2)

Hehe, wat een toestand, ben gelukkig weer een beetje afgekoeld, ik baalde echt zo, maar vond dat ik me achteraf ook wel erg aanstelde, ik zat tussendoor nog te denken om het alvast te posten mocht er iets mis gaan, maar helaas niet gedaan. Ben daarna lekker even naar buiten gegaan en samen met mijn dochter de eendjes gevoerd er waren twee eenden met kleintjes, echt zo lief ze waren nog heel jong, want vorige week waren ze er nog niet. Een had een kleintje en een ander 7, zo lief hoe ze achter hun moeder aanzwommen, zouden ze ook een eendenmamaforum hebben hihi. Ik werd er helemaal blij van, echt zo'n moment dat je denkt van wat is het leven toch mooi. Zeer vreemde reactie na deze ochtend en heb dus stiekem een zwangerschapstest gekocht. Vond dat ik zo emotioneel regeerde en dan een half uur later weer zo'n gevoel, vind ik heeeeel erg verdacht dus wie weet. Ik ga proberen te bednken wat ik vanmorgen geschreven heb en zal een verkorte reactie geven.

@Wendy, ik heb echt bewondering voor je, hoe je over Merle schrijft. Ik snap best dat je sterk wilt overkomen, maar ik denk dat het belangrijker is dat je je emoties uit. Vaak is het toch zo dat mensen die sterk overkomen het helemaal niet zijn. Ik denk wel dat je een sterke vrouw bent, als ik lees wat je allemaal hebt meegemaakt en nog steeds met al die onderzoeken. Ik gun het jullie zo dat jullie snel zwanger zullen zijn en dat dan alles goed gaat. Ik zat vanmorgen gewoon te huilen (misschien wel hormonen snap het anders niet) achter de pc, ik werd zo geraakt door het mooie gedicht en je ontroerende verhaal.   Over die bloeding weet ik niet, maar miscchien is het je eisprong aangezien je je nod op 18 mei hebt, ik had ook een keer  vegen met bloed toen ik mijn eisprong had en een week later weer (misschien innesteling)

@Maud, Heftig zeg wat je het eerste jaar met Ruben hebt megemaakt, echt knap dat je er nu zo over kunt praten. Ik kan me het wel een klein beetje voorstellen, ik kon er na een hele snelle bevalling heel erg moeilijk aan wennen, toen dat net een beetje gelukt was kregen we crisis met de borstvoeding. Mijn meisje kon niet goed drinken en mijn tepels deden pijn, echt niet normaal. Elke keer als het mis ging werd ik weer boos op mijn meisje een enkele keer heb ik zelfs tegen haar geschreuwd (schaam) Het ging zo tussen ons in staan en dan zeggen ze dat bv een goede band tussen moeder en kind geeft, maar ik was er nog niet aan toe om op kunstvoeding over te stappen. Gelukkig werd het steeds minder en ging het weer helemaal goed toen mijn meisje met 5 maanden eindleijk door had hoe ze moest drinken. Ik voel me af en toe nog best schuldig over deze periode en was ook erg van mezelf geschrokken. Maar als ze weer met volle overgave op mijn borst duikt en heerlijk begint te drinken ben ik wel heel erg blij dat we eroverheen gegroeid zijn en alles is goed gekomen.
Bij slijm moet ik aan een eisprong denken, maar dat is misschien wat laat met een nod op 8 mei, anders weet ik het ook niet, misschien ben je wel zwanger, spannend.

@Mama1977, ik hoop zo op goed nieuws.

@Marinne, jeetje dat is wel even schrikken, heel veel sterkte ermee.

@Deleve, gelukkig voel je je soms al iets beter.

@Orchi, spannend nog 5 dagen, ik zit ook op 4 mei, gelukkig heb je genoeg afleiding in deze spannende dagen. Ik gelukkig ook, deze dag is alweer bijna voorbij, morgen gaan we in de tuin klussen, echt klussen en niet 'klussen' maar dat snap je naturlijk wel. Vrijdag blijven we bij vrienden logeren, zaterdag verjaardag van mijndochterje voorbereiden voor zondag en dan   is het al weer maandag. Veel succes met wachten en houd je ons op de hoogte.

@Romaty, ik hoor het vaak dat 4 kids pittig zijn, nou ja eerst maar een tweede en dan zien we wel weer. Maar ik vond het ook heerlijk om zweanger te zijn een een bevalling van 3 uur, als ik twee dagen had liggen puffen was ik denk ik nog niet toe geweest aan een tweede. Maar het is toch helemaal niet erg dat je zwanger zijn niet leuk vind, ieder heeft zo zijn eigen ding toch, ik had op een gegeven moment wel het idee dat iedereen tegen mijn buik stond te praten alsof mijn lichaam alleen een buik was.

Ik weet niet meer aan wie dit gericht was..... Over je dochter haar knuffeltje ging het. Maar ik denk dat je over zulke dingen heel anders gaat denken als je echt moeder wordt, ik smelt soms ook voor mijn dochter terwijl ik eigenlijk iets anders had willen beslissen.

@Jansske ik had voor jou ook allerlij dingen geschreven maar weet helaas niet meer wat.

En verder voor iedereen die er niet bij staat, troost je met de gedachten dat  er zeer waarschijnlijk een reactie in mijn verdwenen bericht stond.

Zo dit was nog even een korte reactie van wat ik me nog kon herrineren, het is nog lang niet alles, ga de volgende keer gewoon vaker reageren zodat het niet van die ontzettend lange stukken worden. Maar ik heb wel hierdoor weer een positief voorteken op een zwangerschap gekregen dus wie weet, ben benieuwd hoelang ik met mijn test kan wachten.

Veel liefs Loks

Terug
Bovenaan