Ik vond het niet gepast om te kletsen in het bericht hierboven dus maar even een nieuw berichtje.
@mama1979, wat een droevig nieuws, ik heb nog veel aan je moeten denken gisteren. Ik had zo gehoopt dat het beter af zou lopen.... Ik wens je veel sterkte, kracht en liefde toe in deze zo moeilijke dagen.
@Daniëlle, dankjewel voor je lieve woorden! Ik doe idd mijn best om alles goed te maken, maar eigenlijk gaat dat probleemloos want het echte moedergevoel is er nu. Het was wel echt een vreemde gewaarwording dat niet te hebben. Want je hoort overal dat je dat nu eenmaal meteen krijgt, maar dat is dus niet altijd zo.... Gisteren zag ik een collega op de bruiloft, in maart bevallen, en ik herkende haar blik toen ze over haar dochter sprak. Ik heb even kort met haar apart kunnen spreken, en gepoogd haar te laten weten dat het goed komt. Natuurlijk zonder op de vrouw af te zeggen dat ze het gevoel volgens mij miste. Ze leek in ieder geval heel opgelucht na ons gesprekje en dat deed me goed!
Even bekennen: ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, was ook veel te vroeg, ik weet het, ik wacht dus braaf af tot volgende week woensdag of donderdag!
@Jansske, fijn dat je pufclub-middag gezellig was! Dat zijn de toefjes op de taart hè, dit soort leuke dagen!
En was je etentje gezellig?
@Romaty, zo, en nu lekker voorbereiden op de vakantie! Waar ging je ook alweer naartoe en wanneer vertrek je, en hoe lang ga je? Zo, je zult wel gek van me wordne met al die vragen, hihi.
Zoals hierboven al vermeld... ik heb het geduld dus niet gehad, maar ben nog niets wijzer dus. Dus ik ga braaf afwachten, oké mam?
@Cora, idd knap dat de een het wel weet en de ander niet. Maar bij vrienden van ons is dat ook zo gegaan en dat was eigenlijk wel mooi. Nu kon ieder de zwangerschap op zijn eigen manier beleven!
@Wendy, dat boek moet ik hebben geloof ik! Ik ben wel het boek van Daphne opnieuw aan het lezen, ook dat vind ik echt een leuk boek! Pies af en toe bijna in mijn broek van het lachen!
@Loks, lieve meid, dat is zó balen als dat gebeurd! Daar mag je best een potje om huilen hoor, dat zou ik ook doen! Maar ik kopieer idd ook altijd even voor de zekerheid, misschien een tip?
Ik dacht bij het slijm ook even aan een ei-spring, maar ja, die duurt geen 5 dagen dacht ik zo... Ik blijf het echt mega-spannend vinden! Het is niet slim om hoop te hebben, zeker niet nadat we een jaar op Ruben moesten wachten, maar ach, ik geef mezelf toch maar een beetje over aan die hoop, voel me gewoon anders. Laat maar even begaan, mocht het niet zo zijn dan klussen we verder hè!
Ja en.... heb je nu al getest of niet? Ik ben zó nieuwsgierig!! Bijna net zo erg als bij mezelf!!
@Orchi, lieve meid, niet verontschuldigen hè! Dat is hier nóóit nodig! Je komt wanneer je wilt en anders niet. Ik zou als je zo twijfelt, altijd beginnen met even langs de uisarts gaan. Dat hebben wij destijds ook gedaan en die heeft toen Vincetns zwemmertjes laten controleren. Die zwemmen dus vanwege zijn medicijnen niet zo hard. Ook heeft hij mij emotioneel goed gesteund. Veel gyneacologen doen niets eer je een jaar aan het proberen bent, behalve als de ha daar aanleiding toe geeft. Let wel, ik spreek nu over mijn gyn. en dan ook nog ruim 5 jaar geleden! Maar ik zou echt even langs de ha gaan meissie, gewoon de deur openzetten!
Meiden, ik ga aan de thee, vertel later wat meer over de bruiloft!
Liefs,
Maud