hallo meiden,
@romaty:Erg he,dan heb je eens een leuke vakantie,dan kan je er als je thuis komt weer dubbel en dik invliegen,als de was doen,uitpakken,pfff.
Om dan over je werk nog maar te zwijgen,die eerste dagen zijn dan lastig he.
Mijn hoofdpijn is al beter hoor en misselijk valt ook wel mee,soms heb ik het nog is maar niet zo veel dus ben zo blij.
Idd zo lang is het al niet meer he en 26 weken,dan zal je al een mooi dik buikje hebben zeker?
Nu is het nog leuk he,opt einde pff,dan werd ik gek omdat ik niks meer kon,moest aan mijn moeder vragen om mijn schoenen aan te doen
@maud:En lukt het een beetje meid,zal niet gemakkelijk zijn maar ben er zeker van dat je het heel goed gaat doen,succes!!!
@JIG:Ook al is het een lichte streep,een streep is een streep he meid!!
Want als ik het goed verstaan had zit je toch nog altijd voor je NOD?
Dus daarmee wss dat hij nog licht positief is,je zal nog niet veel hcg hebben mss,maar blijf er maar in geloven hoor,komt dik in orde!!!
@berg-driel:Hier is het al beter hoor,hopelijk heb je wat kunnen slapen,kan mij voorstellen dat het niet makkelijk is met je draaikont

Vond het zo grappig hoe je het zei.
Maar jullie vinden mijn uitspraken ook wel altijd grappig he aangezien ik van belgie ben
@danielle:Was het maar waar he,ik hoop het hoor,zou leuk zijn he,en jij die het dan voorspeld had

Over je vriendin van het werk...Ik zou het haar mss toch al zeggen voor je het aan de rest verteld,is mss beter,dan gaat ze het beter kunnen verstaan denk ik,tegen als je het in de massa gooit en iedereen zo blij is zal het voor haar moeilijker zijn denk ik.
En je mag je zeker niet schuldig voelen,het is heel spijtig dat het bij haar zo moet lopen,maar dat is jou schuld niet he,samen slaan jullie je er wel door.
Heb het ook voorgehad met mijn beste vriendin hoor,zij had dan een miskraam gehad en curretage en ik had toen zoiets van man man stel dat ik zwanger ben,dan durf ik het gewoon niet vertellen,gewoon uit schrik om haar te kwetsen,ik heb er dan met haar eerlijk over gepraat en ze zei ook van,het is niet jou schuld he,ik wil dat je het direct zegt,en ik zal nog altijd even blij zijn als ervoor.
Zij is nu terug bezig met zwanger worden en heeft 28 mei haar NOD,ik 29 mei dus stel dat we deze ronde alle twee zwanger zijn dan zou het echt zo leuk zijn,zo kort op elkaar,onze eerste kindjes schelen ook maar net 5 maand,is echt zo leuk.
Voor de rest alles oke hier hoor,voel mij al wat beter,alleen zo moeeee,maar heb ik veel hoor,ben er van 6 uur weer uit vandaag en dat voel ik wel

Morgen gaat Dyenthé niet naar de opvang,want ze blijft tot de middag bij mij en dan gaat ze met haar peter (mijn nonkel) en mijn nicht en tante mee naar de kust.
Aangezien Dyenthé zo snel geen peter meer had omdat papa overleden was zei mijn nicht vraag aan mijn papa om het over te nemen,dan heeft ze nog een peter en hij zou dit heel graag doen.
Dan heb ik een puzzel laten maken met een tekstje.
Er stond iets op in de aard van...
Ik ben opzoek naar iemand die heel lief is,ook als ik stout ben,die me heel graag ziet,die gewoon gek is van mij,en ik denk dat jij aan al die wensen voldoet.
En nu vake er niet meer is en ik hem ontzettend mis,vraag ik je int geheim,of jij ook mijn peter wilt zijn?
Ik wou er zeker iets inzetten over vake,en ook dat hij ook haar peter wou zijn,anders had ik mij schuldig gevoeld tegenover mijn papa,dan leek het of hij vergeten was.
Toen hij de puzzel in elkaar stak en hij las het kwamen er veel tranen hoor.
En ja nu vroegen ze of ze enkele dagen mee mocht naar de zee.
Dus heb ik gezegd oke is goed,ga ze wel missen hoor want ze is dan tot zondag weg maar ze hebben haar zo graag bij hun.
Zijn ook de enige mensen die om haar geven,voor de rest heeft ze niemand buiten ik en mijn vriend en zijn mama.
Even over die puzzel,die kan je laten maken bij zazou geloof ik,moet je maar is googlen,is wel altijd leuk om een peter of meter te vragen,of doen jullie dit niet in nederland?
Eigenlijk ook leuk om aan de oma en opa te vertellen,je kan zelf tekst kiezen en foto en zo dus moest het jullie intresseren
Voila heb hier mijn zegje weer eens gedaan,nu ga ik dringend afsluiten want moet weer poetsen
Tot later,liefs orchi