Hoi Meiden,
Zo, iedereen een lekker weekend gehad? Het is maar goed dat het de aankomende week weer wat mooier weer gaat worden, heb nu zo’n zin in de zomer. Heb het wel gehad met al die regen. Het toernooi gisteren was ook afgelast, mijn wekker ging om 6.45 en ik trek de gordijnen op en zie alleen maar regen, toch maar om kleden en twee tellen later ging mijn telefoon. Wel balen, dan ben je er helemaal klaar voor en heb je er zin in en dan gaat het niet door, maar ik had anders ook geen zin om met dit weer te spelen. Dus een lekker rustig weekendje gehad, gister tussen alle buien door nog even de eendjes gevoerd, er was echt niemand op straat. Ook even lekker de zolder en de rommelkamer opgeruimd, filmpje gekeken. Zaterdag nog even naar de kinderboerderij, dus wel een lekker weekendje. Vanavond weer een wedstrijd dus ik hoop dat het weer een beetje goed blijft. Verder zijn we hier flink aan het klussen, had mijn vorige eisprong rond de 19 dag van mijn cyclus gevoeld en dat is ongeveer nu. Ik hoop dat het gaat lukken. Ik wil er eigenlijk niet zo erg mee bezig zijn, maar ik merk wel aan mijn man dat hij er ook steeds vaker over begint en het zo graag wil.
@Jansske, Pff ik zou het niet redden hoor met zo weinig slaap, wij zijn echt slaapkoppen hier in huis, wij gaan meestal rond 10 uur aanstalten maken om naar boven te gaan en we slapen dan meestal zo rond half 11, 11 uur. Hangt er een beetje vanaf als je begrijpt wat ik bedoel. Als dan hier om 7 uur weer de wekker gaat ben ik meestal nog wel ver weg en heb dan ook wel zeker een paar uur de tijd nodig voordat ik echt wakker ben. Wow als ik dit zo opschrijf klinkt het best erg eigenlijk.
Ja het feestje was echt komisch, wij met z’n alle op die Hollandse muziek met de polonaise door de tuin gegaan, de volgende dag stonden er al weer klanten in de winkel die ons gehoord hadden, echt lachen.
Wel balen zeg, dat je dan naar een andere groep moet die je minder leuk vind, maar het duurt nog zo lang voordat je weer aan het werk gaat, dus wie weet kan er nog van alles veranderen. Lijkt me zo leuk om de reacties van de kinderen in je klas te zien.
@Maud, ja idd kort zijn we niet van je gewend, hihi. Wat een belachelijke opmerking zeg, kan me voorstellen dat je het af en toe nog steeds kan voelen en dan te bedenken dat je moeder waarschijnlijk zelf niet eens meer weet dat ze zoiets ooit gezegd heeft.
@Chantal, gefeliciteerd met je 13 jaar, leuk zeg dat klinkt al zolang, wij gaan deze zomer voor de 7. Lijkt me moeilijk om je niets aan te trekken van zulke dingen, dus ik hoop dat je dit keer sterk genoeg bent om je er niets van aan te trekken. Wil je het al snel gaan vertellen?
Wat een lijst er zijn onderhand al bijna meer zwangere dan klussende, lijkt me ook leuk als we ooit allemaal een keer zwanger zijn.
@Danielle, En hoe reageerde je moeder? Zo leuk he om het nieuws te brengen. Heel erg bedankt voor de glitters, heb vooral veel groene opgevangen, want die vind ik het mooist. Nu hopen dat het ook helpt.
@JIG, wow het is echt een topmaand hier, Echt heel erg gefeliciteerd, wel spannend allemaal weer.
@Romaty, ja leuk kamperen, wij gaan deze zomer voor het eerst met z’n drieën met de tent, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat, maar kijk er ow zo naar uit. Succes met je zwangerschapsdementie, wat een drama is dat he, ik had daar ook zo’n enorme last van, tot zeker wel een half jaar na de bevalling. Pfff
Ja echt super lekker asperges, wij hebben ze dit jaar volgens mij al 5x gegeten, Je plas gaat er alleen zo van stinken heb je dat wel eens gemerkt, ow die plas luier van Isabella, echt niet lekker gewoon. Hahaa, ik lag me dood om je verhaal. Hij schrok zich rot natuurlijk.
@Floor, en wanneer mag je naar de vk. Wel lekker zeg zo’n weekendje weg, maar ik zou Isabella niet zo lang kunnen missen. Wel leuk dat hij donderdag jarig is zijn jullie lekker allemaal vrij.
@Marianne, snap wel dat je het even allemaal moet verwerken, ik hoop dat je snel weer ongi wordt of natuurlijk zwanger bent.
@Mvj, welkom hier.
@Maud, ow, als ik dat geweten had, had ik nooit het recept voor de taart gegeven, maar ik zal je steunen hoor. Wat mij vooral erg helpt is om gewoon op de momenten dat Isabella eet ook te eten en niet meer. Dus 3 keer maaltijd en 2 x tussendoor en dan ook fruit enzo. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zal je steunen. Ik ben ook de eerste 1,5 jaar van onze relatie 20 kg aangekomen, er is inmiddels wel 10 kg af. Maar dat is natuurlijk weer een ander verhaal.
En hoe was de kraamvisite, weer zo’n lekker klein hummeltje?
Ik had dat ook toen je nog niets kon zien zag de kapper al dat ik zwanger was, is denk ik een soort uitstraling ofzo.
Jeetje zeg, wel heftig hoor wat je allemaal hebt meegemaakt, fijn dat je nu met Vincent echt gelukkig bent.
Ik verwacht je al wel eerder hier hoor, dus tot snel.
@Mama1977, wat jammer zeg van je schoonmoeder, dat dat toen zo gegaan is, vooral omdat ze wist dat jullie het wilden vertellen. Ben benieuwd naar je taart.
@Orchi, balen zeg van je hoofdpijn,mmm misselijk, goed voorteken toch. knap dat je er nog steeds niet mee bezig bent.
Nou meiden ik ga hier maar weer eens wat doen.
Veel liefs Loks