Hallo dames,
@JIG:Joepie!!!!Gefeliciteerd meid!!!!Ik wens je een goede zwangerschap,dikke proficiat van mij hoor!!!
@maud:Tuurlijk gaan wij je helpen,daarvoor zijn we er toch,om mekaar te steunen en te helpen,ook al zijn het dingen die niet over de zwangerschap gaan.
Ikzelf ben heel mager,en eerlijk gezegd,is ook geen pretje hoor.
Heb net voor ik zwanger was van Dyenthé net 46 kg gewogen,was echt een hel!!!
Kon niks meer,was direct draaierig en zo,is het ook niet hoor.
Nu weeg ik net 50 denk ik,zo lang ik boven de 50 zit voel ik me vrij goed maar vanaf ik eronder zit is het echt niet leuk.
Bij mij is het zo als er me iets dwarszit of er is iets gebeurd dan vermager ik heel snel.
Ik eet nochtans heel goed,maar toch.
Weet nog als ik opt einde zwanger was van Dyenthé dan woog ik 62,voelde mij zo goed!!!
Maar spijtiggenoeg na dat ik bevallen was vlogen de kilo's er weer af.
Wil hier maar mee zeggen,niemand is perfect he meid.
En ik bewonder je dat je zegt ik wil lijnen want daar is echt veel wilskracht voor nodig.
Moet toegeven,als ik nu bv iets molliger zou zijn en zou voor mezelf vinden van,ik moet een beetje lijnen,ik zou het niet kunnen,heb daar de kracht niet voor,ik eet zo graag.
Je zal dat heel goed doen denk ik,je bent in ieder geval heel positief ingesteld en dat is al heel veel.
En als het effe niet goed gaat,klaag dan maar wat tegen ons,wij kunnen daar wel tegen

Veel succes!!!!
@romaty:Haha,van die borsten!!!

Hoe je het vertelt,ik moest echt nogal lachen hoor.
Meid voor jou begint het te korten he,ben je nog niet zenuwachtig
@djurresmama

ff meid,wat een situatie,die onzekerheid!!
Ik hoop dat je snel ongi word,of zwanger natuurlijk.
En dat je die kuur gaat doen of niet,dat zal je moeten zien opt moment zelf he,bedoel,je moet het enkel doen als je er zelf volledig achter staat.
Ik hoop zo dat je snel zwanger bent,t'is je zo gegunt!!!
@mvj:Welkom hier en klets maar gezellig mee!!!
@mama 1977:Het was echt heerlijk,lekker niks gedaan en tv gekeken en zo,was echt nog eens leuk om met zen tweetjes gewoon thuis te zitten.
Ja ben eigenlijk wel fier op mezelf ook hihi.
Hoe zit het met jou ondertuusen?
Voor de rest...Hier alles goed,toch redelijk!
Gisteren is het begonnen,verschrikkelijke hoofdpijn,echt soms niet te doen en misselijjk,dit begon gisteren avond,dacht morgenvroeg is het wel beter maar nee hoor.
Zit hier nog altijd misselijk te wezen en nog altijd hoofdpijn.
Heb daarnet iets proberen eten,smaakte mij totaal niet maar heb toch maar effe doorgezet,misselijkheid is toch ietsje gebeterd.
Heb deze maand terug pijnlijke borsten,wel raar aangezien ik vorige maand weer niks had,kan zo verschilen van maand tot maand he.
Maar ben er nog altijd niet mee bezig eigelijk,we zien wel wat de tijd brengt he.
Ga jullie laten en effe rusten want mijn hoofd staat weer op srpingen
Liefs orchi