Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi hoi,

Wat kunnen jullie lekker beppen zeg, wat een verhalen.

Ik heb mijn eerste ongi na het stoppen  met de pil achter de rug.
Ik wil nu nog even een maandje wachten en dan gaan we aan de slag.
O ja, eerst nog even lekker op vakantie.

Grtz.

Goedemorgen lieve meiden!!!!

JIG: Van harte gefeliciteerd!!!! jeetje zeg super voor je, hoe voel je je?

Maud: Meid wat goed van je om weer te beginnen en tuurlijk mag je je verhaal hier kwijt. Top meid dat je al 1,2 kilo kwijt bent in die paar dagen, nu volhouden! Ik wil na mijn zwangerschap ook echt weer in vorm komen... maar ja eerst even genieten van legaal dikker worden.. hihihihi......
Wat goed trouwens dat je je moeder geconfronteerd hebt met het hele gebeuren van de vorige keer, knap hoor. En heel fijn dat ze heeft aangegeven dat ze zich schaamt voor het feit dat ze dat heeft gezegd. Mensen kunnen soms dingen er uitflappen die heel kwetsend zijn. Zet hem op... ben trots op je.

Orchi: jee meid... spannend al die gevoelens.... Ik heb ook echt alles gevoelt voor me gevoel.... Ik duim heeeeeeeeel hard voor je. Hoe voel je je vandaag?

Daniëla: veel plezier in de efteling vandaag. Ik heb het super gehad met emma, ze keek haar oogjes uit, continu met mond open...... zooooo lief..

Floor: Ja raar he, alle drie zwanger met licht bloedverlies...... Hoe voel jij je?

Nou Dames, ik heb maandag echt een top dag gehad..
Eerst 2 uur in de auto opweg naar de efteling, wat ik altijd wat minder vind, maar het was de moeite waard. Daar aangekomen keek mijn meisje haar oogjes uit.... Het was heerlijk rustig, bijna niet hoeven wachten... we konden soms zo de atracties inlopen.   Alleen de panda droom vond ze vreselijk....... gillen joh..... Ik snap ook niet dat ze zo'n film kunnen laten zien aan de kleintjes, zou echyt een waarschuwing bij moeten staan. het is geen panda droom maar panda hel... Heel veel kindjes waren van streek.......... De fata morgana (Emma zei elke keer het water programma vind ik niet zo leuk mama hihihihi) vonde ze ook niet zo leuk vanwege de reus....... Verder vond ze alles super en met name de carnaval, draaiende ketels en wild waterbaan. Verder hebben we Heeeeeeeeel veel gelopen en gedaan en gelukkig was het redelijk weer. Ik was wel aan het einde van de dag doodop. we waren rond 21.00 uur weer thuis en ik ben samen met de kleine meid in bed gedoken.
Met haar vierde verjaardag gaan we nog een keer, maar dan zal het wel veel drukker zijn omdat het dan hoog zomer is 22 juli en dus vakantie.
Ik merk wel dat ik erg moe ben, maar dat heb ik er graag voor over, alleen komt er niet zoveel uit mijn handen als ik zou willen........

Nou meiden ik ga even eten, nog een paar dagen genieten van mijn vakantie.

tot snel.

liefs,
Chantal

quote: mvj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 21:39:23'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
9
25  
25 mei  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
7  
24  
29 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
2 na mk
28
7 juni?

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Floor        
2
28
6 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en 1e echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10
?

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
?

JIG
30
5
29-01-10
?

HOERA!!! Ik ben zwanger, vandaag was de test definitief possitief!!!
Ben zooo blij!!!
Kan t bijna niet geloven, kijk steeds weer even naar de test!!Joepijoepi...

Ik ga nu taart bakken en meer voorbereiden voor de grote dag van ons meissie, morgen 1 jaar!!! Groot feest.

XXX JIG

quote: mvj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 21:39:23'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
9
25  
25 mei  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
7  
24  
29 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26

J.I.G.
4
30
22 mei

Deleve
2 na mk
28
7 juni?

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Floor        
2
28
6 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
13 mei intake en 1e echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10
?

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
?

JIG
30
5
29-01-10
?

HOERA!!! Ik ben zwanger, vandaag was de test definitief possitief!!!
Ben zooo blij!!!
Kan t bijna niet geloven, kijk steeds weer even naar de test!!Joepijoepi...

Ik ga nu taart bakken en meer voorbereiden voor de grote dag van ons meissie, morgen 1 jaar!!! Groot feest.

XXX JIG

Hallo dames,

JIG:Zie je wel:) Een streep is een streep he,nu is ze heel deuidelijk geworden,joepieeee:)
Nog is een dikke proficiat!!

Eigenlijk nogal een vruchtbare maand he!!

Ik voel mij echt rotslecht,weet niet waar kruipen,misselijk dak ben,echt ni te doen,hoop maar dat ik niet moet spugen hoor,zou het zo kunnen als ik wou,maar ben er zo vies van dat ik het niet wil haha:)

Ga mij effe neerleggen,mss dat het dan beterd.

Tot vanavond of zo,liefs orchi

Hallo!

Ik kom me even in het forum mengen..

Wij hebben een stoere zoon van 14 maanden (15-03-2009) en hebben half april besloten dat wij erg graag een 2e wonder willen..

29/4 1ste dag laatste ong. dus nu in de onzekerheid. Bij de eerste zwangerschap is het door de pil heel gegaan en ben na de zwangerschap geen pil o.i.d. meer gaan gebruiken dus dat schijnt een hoop te schelen op de kans dat het snel lukt..

Ben op het moment veel duizelig, beetje afwezig, misselijk maar vooral 's middags en s'avonds en opeens verslaafd aan zoete roze kauwgom (wat ik echt nooit eet) en gerommel in mijn darmen en opgeblazen buik...klinkt en voelt op zich positief maar ben een beetje bang dat ik het me inbeeld ofzo haha..

Een vraag aan jullie.. de ene site zegt dat je vanaf 1 dag overtijd kan testen (zou rond 28/5 zijn).. de andere (met een soort vruchtbaarheidskalender berekening zegt bloedtest mogelijk op 20/5 en thuistest 22/5).. weet iemand of dat zo snel al zin heeft?

Groetjes,

Au

Hoi

@ JIG
Van harte gefeliciteerd!!!
Geniet ervan!!

@ au
Ik heb bij mijn eerste kindje getest op mijn nod en toen gelijk al een overduidelijke streep. Maar ik heb ook verhalen gehoord over meiden die pas echt na een paar dagen na hun nod positief testten.  Ik denk dus dat het heel erg ligt aan hoe snel en hoeveel hcg hormoon er wordt aangemaakt.

Ik moet nog wel wennen aan het schrijven bij jullie. Maar ik geloof dat dat vanzelf wel goed komt. Ben nu aan het werk, maar heb niet echt veel zin meer. Ik moet alleen nog tot half 9. PFFFF!!

Wij zijn gestopt met de pil en willen graag een broertje of zusje voor ons zoontje. Ik merk dat ik er veel meer mee bezig ben als met de 1e. Kan niet wachten tot het zover is.

Nou ik vanavond nog weleens een keertje  kijken hier.

xx mvj

Terug
Bovenaan