Goedemorgen lieve meiden!!!!
JIG: Van harte gefeliciteerd!!!! jeetje zeg super voor je, hoe voel je je?
Maud: Meid wat goed van je om weer te beginnen en tuurlijk mag je je verhaal hier kwijt. Top meid dat je al 1,2 kilo kwijt bent in die paar dagen, nu volhouden! Ik wil na mijn zwangerschap ook echt weer in vorm komen... maar ja eerst even genieten van legaal dikker worden.. hihihihi......
Wat goed trouwens dat je je moeder geconfronteerd hebt met het hele gebeuren van de vorige keer, knap hoor. En heel fijn dat ze heeft aangegeven dat ze zich schaamt voor het feit dat ze dat heeft gezegd. Mensen kunnen soms dingen er uitflappen die heel kwetsend zijn. Zet hem op... ben trots op je.
Orchi: jee meid... spannend al die gevoelens.... Ik heb ook echt alles gevoelt voor me gevoel.... Ik duim heeeeeeeeel hard voor je. Hoe voel je je vandaag?
Daniëla: veel plezier in de efteling vandaag. Ik heb het super gehad met emma, ze keek haar oogjes uit, continu met mond open...... zooooo lief..
Floor: Ja raar he, alle drie zwanger met licht bloedverlies...... Hoe voel jij je?
Nou Dames, ik heb maandag echt een top dag gehad..
Eerst 2 uur in de auto opweg naar de efteling, wat ik altijd wat minder vind, maar het was de moeite waard. Daar aangekomen keek mijn meisje haar oogjes uit.... Het was heerlijk rustig, bijna niet hoeven wachten... we konden soms zo de atracties inlopen. Alleen de panda droom vond ze vreselijk....... gillen joh..... Ik snap ook niet dat ze zo'n film kunnen laten zien aan de kleintjes, zou echyt een waarschuwing bij moeten staan. het is geen panda droom maar panda hel... Heel veel kindjes waren van streek.......... De fata morgana (Emma zei elke keer het water programma vind ik niet zo leuk mama hihihihi) vonde ze ook niet zo leuk vanwege de reus....... Verder vond ze alles super en met name de carnaval, draaiende ketels en wild waterbaan. Verder hebben we Heeeeeeeeel veel gelopen en gedaan en gelukkig was het redelijk weer. Ik was wel aan het einde van de dag doodop. we waren rond 21.00 uur weer thuis en ik ben samen met de kleine meid in bed gedoken.
Met haar vierde verjaardag gaan we nog een keer, maar dan zal het wel veel drukker zijn omdat het dan hoog zomer is 22 juli en dus vakantie.
Ik merk wel dat ik erg moe ben, maar dat heb ik er graag voor over, alleen komt er niet zoveel uit mijn handen als ik zou willen........
Nou meiden ik ga even eten, nog een paar dagen genieten van mijn vakantie.
tot snel.
liefs,
Chantal