Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Dag Dames!

Ik reageer even kort voel me nog steeds een spookje..

@ Jansske: Ja ik heb altijd een beetje een lage bloeddruk dus dan is het gelijk naar als die nog lager wordt. Ben idd braaf aan de buillion enzo maar ook dat komt er uit.

Vanochtend heb ik enorm gevochten om een bordje brinta naar binnen te krijgen.. ik stond op en kon gelijk naar de wc rennen..

@Wendy: Balen zeg! Maarja die onzekerheid is in ieder geval wel weer even voorbij.

@Romaty: Ik ben met een KS bevallen en idd het is echt een flinke buikoperatie, ik had het echt niet zo erg verwacht. De ruggeprik vond ik een verademing terwijl ik normaal heel bang voor naalden ben en er flink tegen opzag.. heb het tot aan de OK dus ook zonder pijnstilling gedaan omdat ik geen infuus wilde.. Operatie zelf viel mee..

hoi meiden,

effe een bericht tussendoor. heb even niet gereageerd op alle berichten.zal ik van de week wel weer even doen.moet nog steeds bijkomen van alles. werk ook nog steeds op at basis.
bloed laten prikken en dat zag er niet goed uit.
moet dus weer terug komen bij de gyneacoloog. heb volgens de waarden nog steeds geen eiersprong gehad, en volgens de gyneacoloog had ik die rond 13/14 juni moeten hebben. volgens de echo althans.
weet zolangzaamer hand niet meer wat ik hier mee moet.wil gewoon ongi worden of zwanger zijn. maar dat gaat nu voor  beiden niet op.
verder idd heel druk met de overdracht en de laatste dingentjes afhandelen.moet nog tot volgende week donderdag. dan lekker 6 weken vakantie.

sorry voor het egobericht.

groetjes marianne

Hoi meiden!

hèhè, wat een dag! Ik ben maar een uurtje thuis geweest en voor de rest niet. En tja, dat voel ik nu!
Vanmorgen Ruben naar school gebracht en meteen een bijeenkomst van de ouderraad. Aansluitend fysio (au, au!), even een glaasje water gedronken met een vriendin (te warm voor koffie...), terug naar school voor wat info omtrent zieke leerkrachten. Ruben opgehaald, broodjes gehaald bij de bakker (Ruben heeft morgen sportdag), thuis gauw een broodje gegeten en Ruben naar een feestje gebracht.
Terug naar huis (even 20 minuutjes languit op de bank), toen pikte een collega me op om mijn nieuwe lokaal te gaan bekijken. (ziet er goed uit, gele muren, heel fris! Wel heel warm onder het platte dak...)
Terug thuis een loempia gegeten en met Vincent Ruben opgehaald. Thuis nog wat samen gekletst en Ruben naar bed gebracht en nu ben ik k.o.!

Ik ga even een rondje reageren en dan lekker languit op de bank!

@Jansske: druk altijd hè, die laatste periode! Daarom baal ik ook dat ik niet mag werken want veel dingen blijven nu liggen!
En wat Wendy zegt: blaas hier rustig stoom af, daar zijn we voor!

@Wendy: tja, vandaag was niet rustig, morgen wel, dan doe ik de hele dag NIKS! (Alleen lekkere koude macaroni maken)

@Romaty: lijkt me ook akelig, een ruggeprik. Kijk, als het moet, dan moet het, maar liever niet!

@Cora: aj, wat zul je geschrokken zijn toen je Roy zag... Gelukkig heb je hem nog los gekregen. Hoe is het nu met zijn beentje, heb je de indruk dat hij er nog last van heeft?

@spookje, uuhm, Audrey: doe het maar lekker even rustig aan meis, denk nu maar even aan jullie tweetjes! Knuf!

@Marianne, dat is eigenlijk wel zwaar k*t (excuseer mijn taalgebruik). Meissie, ik hoop dat je snel verder kunt en weet waar je aan toe bent, want dit is niks zo!

Oh ja, ik mag van de peut volgende week nog niet werken. Benieuwd wat de bedrijfsarts daarvan vindt want ik heb zo'n vermoeden dat ik daar al heel snel heen moet...
Maar dat maakt me niets uit, hij mag mijn peut bellen en dan vechten ze het samen maar uit!

Meiden, ik ga een potje thee zetten.
Tot gauw weer!

Dikke kus,
Maud

Heey meiden,

@berg-driel, ik had dat gister ook 2x mijn verhaal kwijt, grrrrrrr! Word je niet vrolijk van haha! Logisch dat je het rot vindt als z'on kleintje vast zit met zijn voet. Zoiets zou volgens mij ook niet mogen gebeuren, je schrikt je kapot! Gelukkig dat Roy toch nog is gaan slapen.

@Djurresmama, zit jullie niet mee he! Heel logisch wat je zegt of ongi worden of zwanger. Dit is voor je gevoel zo nutteloos denk ik. Jij bijna vakantie, heerlijk hoor! Hopelijk kun je ervan genieten.

@Maud, groot gelijk dat je niet mag werken al zou je het waarschijnlijk wel willen. Denk aan jezelf he meid. Rustig aan blijven doen!! Maar daar ben jij ook niet echt goed in, want volgens mij heb je toch een drukke dag gehad haha!
Fijn dat je lokaal erg goed uit zeg en die platte daken zijn inderdaad verschrikkelijk haha! Ik herken het, pffffffffffffffff!

Vandaag heerlijk dagje gehad. Heerlijk wezen wandelen en daarna fietsen met Senna. Buiten in het zonnetje gezeten, tv gekeken (Wimbledon, heerlijk) etc. Ik kan er morgen weer tegenaan met werken!
Meiden fijne avond, x  

@ Romaty

Ik snap je bezwaren wel maar in tegenstelling tot audrey is het mij heel erg meegevallen ik heb het als een verlossing ervaren en die ruggenprik eitje!!! Ik ben ook panisch voor naalden maar het is mij heel erg meegevallen, en dat terwijl ze mij een paar uur na de bevalling op mij zij hebben gedraaid (ze hadden verwacht dat dat nog wel eens tot complicaties kon lijden maar helemaal niks hoor) zodat Merle lekker bij me kon liggen toen ze overleed…

Ik hoop dat ik je met mijn ervaring een beetje gerust kan stellen want echt ik vond het niet erg en het is mij 100 % meegevallen!!! Natuurlijk hoop ik dat je op een natuurlijke manier kunt bevallen!

@ Berg driel

Wat zul je geschrokken zijn! Ik vind ook dat zoiets niet moet kunnen eigenlijk!

@ Marianne

Wat naar zeg die onzekerheid! Ik hoop dat je snel positief nieuws mag krijgen!

Ik heb vandaag de dokter gebeld moest van vriendjelief hij is er op deze manier wel een beetje klaar mee ik ben verschikkelijk ongi. en hij wil graag weten of alles het nog wel doet zeg maar. We moeten maandag naar de dokter, ik zag er tegenop om te bellen, maar ben nu blij dat ik het gedaan heb en we laten het maar een beetje op ons af komen… We gaan dit weekend lekker feest vieren het is feestweek in een van de dorpen hier in de buurt (wij wonen op het drie dorpenpunt) en het maar eens even van ons af zetten!

Liefs Wendy

Heey meiden,

Daar ben ik weer even. Hopelijk kan ik lang genoeg mijn ogen opehouden om even online te komen... Ben nog seeds zo extreem moe dat ik nog geen puf heb om op iedereen te reageren. Sorry hoor! Hopelijk wordt die vermoeidheid snel weer wat minder, dan maak ik het goed. Beloofd!

Vanmorgen hebben we de herhalingsecho gehad en gelukkig was alles weer goed. Geen boon meer te zien, maar echt een beebje met zwaaiende armpjes en trappelende beentjes. Leuk hoor. Maandag moet ik bellen voor een afspraak voor de nekplooimeting. Die wordt waarschijnlijk rons de 12 weken gedaan, dus dan mogen we nog eens kijken.

Nou meiden, ga er weer vandoor.Maud, Wendy, Marianne, mama1977, Orchi en alle anderen die zwanger willen worden,  veel scces deze maand. Ik ben nog steeds aan het duimen hoor, tijdens mijn slaap... en alle zwangeren: hopelijk gaat alles goed, ondaks de soms erg vervelende kwaaltjes. Hee, het is voor een goed doel!  

XXX

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
9  
24  
17 juli

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
28 juni

Maud
3
35
11 juli

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
2

27
13 juli

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
25
6
24-01-10
?

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010
30-06-2009

Deleve
28
2 na mk
14-02-2010

Hey meiden,

Allereerst gefeliciteerd voor alle zwangeren.
Ik wil me graag bij jullie voegen als dat goed is :)

Over 3 weken wordt ons eerste kindje (Justin 180708) 1 jaar en we hebben besloten deze maand weer voor nr 2 te gaan. Uiteraard ga ik er van uit dat het niet gelijk raak is, maar omdat we bij de 1e en 2e zwangerschap (1e=mk) er snel bij waren houden we daar wel een beetje rekening mee... Voorzichte wens denk ik!

Hopelijk mogen we ons allemaal snel in het rijtje zwangeren zetten... ik duim dus hard voor jullie en wij klussen ondertussen hier gewoon door ;)

Liefs Debby

Hoi meiden!

lekker rustig hier, iedereen is vast volop aan het genieten van het mooie weer!
Hier gaat alles lekker zijn gangetje, Ruben heeft een drukke maar leuke week achter de rug en zit nu frisgedoucht en uitgeteld met pappa naar Jungle Book te kijken.
Hij had woensdag een piratenfeestje van zijn vriendje Rick, gisteren sportdag en vandaag het feestje van Daphne. Hij heeft de hele middag in de speeltuin gespeeld en maar liefst 2 bordjes friet gegeten!
Ik heb 'm net even lekker gedoucht en ingesmeerd en nu is hij echt helemaal loom. Heerlijk om mijn mannetje zo te zien, daar doen we het voor hè meiden!

Ik ben vandaag weer zeer heftig onder handen genomen door mijn peut, dat gaat weer pijn doen morgen... De vrijdagbehandelingen zijn altijd zwaarder omdat ik daarna twee dagen heb om bij te komen.
Ik kreeg trouwens vandaag een brief van de bedrijfsarts, of ik me maandag om kwart voor 12 wil melden in Heerlen.... Dat is dus 25 km van Maastricht. Ja hallo, en hoe kom ik daar dan? Ik kan niet rijden nu. Ik gebeld waarom ik niet in Maastricht kon komen, bleek dat mijn directeur spoed achter het consult gezet had. Een blijk van onvertrouwen vind ik dat, alsof ik voor m'n lol thuis zit! Dus ik vroeg of het consult dan telefonisch mocht. Moet de directeur toestemming voor geven. Dat is dus pech, want onze school is op vrijdagmiddag dicht. Dus dat kan ik pas maandag regelen.... Pfff.... Gelukkig deden ze er bij de bedrijfsarts niet moeilijk over. Ik mag het gewoon maandag laten weten en dan belt hij mij in de tijd dat ik normaal daar zou moeten zijn. Het mooie is dat ik in die tijd dus gewoon op school ben voor de groepsoverdracht! Ik ben benieuwd, ik bedoel, ik wil best naar die arts toe, maar ik heb echt geen vervoer. Dus ik zou echt niet weten hoe! Ja, mijn ouders wonen in Heerlen, dus ik zou mijn pa kunnen vragen me te halen, brengen, terugbrengen en weer naar huis, 100 km op een dag. Goh, wat zou hij zeggen? Da's toch echt te belachelijk voor woorden!
Zo, lekker even van me afgezeurd, hihi!

@Jansske: hoe was je werkdag gisteren? Een beetje overleefd met die warmte?

@Wendy: fijn om ook eens te horen dat zo'n ruggeprik ook reuze kan meevallen!
Ik werd even helemaal stil van de zin waarin je schreef dat Merle* tegen je aan gestorven is..... Het lijkt me een mooi moment. Ja, dit klinkt nu heel stom zo, maar ik bedoel, als het moet, dan het liefst zo, snap je me?
Veel succes bij de dokter meis, ik hoop dat hij jullie verder kan helpen!

@Daniëlle, deze warmte helpt je natuurlijk ook niet mee hè? Daar word je nog eens extra loom van! Toch lief van je dat je eventjes langskomt. Neem alle tijd die je hebt, je wurmke heeft het nu nodig!
Wat leuk, nog een extra echo! Waarom doen ze eigenlijk een nekplooimeting als ik vragen mag? Ik meen dat ze dat alleen bij 'oudere' moeders deden (ik verwacht dat ik dat ook ga krijgen). Of is er een bepaalde reden voor? Of vraag ik nu teveel en te persoonlijk?

@Debby: welkom meisje!! Iedereen is welkom hier hoor, ik zou zeggen, gooi jezelf in de lijst en klets vrolijk mee!
Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

Volgens de berekeningen zijn de klusdagen hier begonnen (mocht het nu niet raak zijn ga ik wel tempen en testen de volgende maand, want voor hetzelfde geld zit ik er giga naast!) en we hebben er gisteren echt van genoten.
We hebben het advies van de dokter ter harte genomen en de penetratie zo lang mogelijk uitgesteld. Het gevolg was een heerlijke, intieme vrijpartij zonder problemen! Echt super, zo gaat de druk er tenminste af!

Nou meiden, genoeg ontboezemingen voor vandaag.
Ik wens jullie allemaal een lekkere zwoele avond toe met veel vruchtbaarheid!

Dikke kus,
Maud

Terug
Bovenaan