Hoi meiden!
lekker rustig hier, iedereen is vast volop aan het genieten van het mooie weer!
Hier gaat alles lekker zijn gangetje, Ruben heeft een drukke maar leuke week achter de rug en zit nu frisgedoucht en uitgeteld met pappa naar Jungle Book te kijken.
Hij had woensdag een piratenfeestje van zijn vriendje Rick, gisteren sportdag en vandaag het feestje van Daphne. Hij heeft de hele middag in de speeltuin gespeeld en maar liefst 2 bordjes friet gegeten!
Ik heb 'm net even lekker gedoucht en ingesmeerd en nu is hij echt helemaal loom. Heerlijk om mijn mannetje zo te zien, daar doen we het voor hè meiden!
Ik ben vandaag weer zeer heftig onder handen genomen door mijn peut, dat gaat weer pijn doen morgen... De vrijdagbehandelingen zijn altijd zwaarder omdat ik daarna twee dagen heb om bij te komen.
Ik kreeg trouwens vandaag een brief van de bedrijfsarts, of ik me maandag om kwart voor 12 wil melden in Heerlen.... Dat is dus 25 km van Maastricht. Ja hallo, en hoe kom ik daar dan? Ik kan niet rijden nu. Ik gebeld waarom ik niet in Maastricht kon komen, bleek dat mijn directeur spoed achter het consult gezet had. Een blijk van onvertrouwen vind ik dat, alsof ik voor m'n lol thuis zit! Dus ik vroeg of het consult dan telefonisch mocht. Moet de directeur toestemming voor geven. Dat is dus pech, want onze school is op vrijdagmiddag dicht. Dus dat kan ik pas maandag regelen.... Pfff.... Gelukkig deden ze er bij de bedrijfsarts niet moeilijk over. Ik mag het gewoon maandag laten weten en dan belt hij mij in de tijd dat ik normaal daar zou moeten zijn. Het mooie is dat ik in die tijd dus gewoon op school ben voor de groepsoverdracht! Ik ben benieuwd, ik bedoel, ik wil best naar die arts toe, maar ik heb echt geen vervoer. Dus ik zou echt niet weten hoe! Ja, mijn ouders wonen in Heerlen, dus ik zou mijn pa kunnen vragen me te halen, brengen, terugbrengen en weer naar huis, 100 km op een dag. Goh, wat zou hij zeggen? Da's toch echt te belachelijk voor woorden!
Zo, lekker even van me afgezeurd, hihi!
@Jansske: hoe was je werkdag gisteren? Een beetje overleefd met die warmte?
@Wendy: fijn om ook eens te horen dat zo'n ruggeprik ook reuze kan meevallen!
Ik werd even helemaal stil van de zin waarin je schreef dat Merle* tegen je aan gestorven is..... Het lijkt me een mooi moment. Ja, dit klinkt nu heel stom zo, maar ik bedoel, als het moet, dan het liefst zo, snap je me?
Veel succes bij de dokter meis, ik hoop dat hij jullie verder kan helpen!
@Daniëlle, deze warmte helpt je natuurlijk ook niet mee hè? Daar word je nog eens extra loom van! Toch lief van je dat je eventjes langskomt. Neem alle tijd die je hebt, je wurmke heeft het nu nodig!
Wat leuk, nog een extra echo! Waarom doen ze eigenlijk een nekplooimeting als ik vragen mag? Ik meen dat ze dat alleen bij 'oudere' moeders deden (ik verwacht dat ik dat ook ga krijgen). Of is er een bepaalde reden voor? Of vraag ik nu teveel en te persoonlijk?
@Debby: welkom meisje!! Iedereen is welkom hier hoor, ik zou zeggen, gooi jezelf in de lijst en klets vrolijk mee!
Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!
Volgens de berekeningen zijn de klusdagen hier begonnen (mocht het nu niet raak zijn ga ik wel tempen en testen de volgende maand, want voor hetzelfde geld zit ik er giga naast!) en we hebben er gisteren echt van genoten.
We hebben het advies van de dokter ter harte genomen en de penetratie zo lang mogelijk uitgesteld. Het gevolg was een heerlijke, intieme vrijpartij zonder problemen! Echt super, zo gaat de druk er tenminste af!
Nou meiden, genoeg ontboezemingen voor vandaag.
Ik wens jullie allemaal een lekkere zwoele avond toe met veel vruchtbaarheid!
Dikke kus,
Maud