Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Dag Meiden!

Wendy: Nog van harte gefeliciteerd!!

Nou mijn afgelopen 10 dagen waren minder fijn en ben geloof ik ongeveer zolang ook niet zo actief geweest hier.. wel af en toe meegelezen maar de laatste paar dagen zelfs dat niet eigenlijk.

Vanaf het moment dat ik op de 6 weken zat heb ik het toilet zo vaak van te dichtbij gezien dat ik een soort toilet trauma heb en bij het zien van zo'n ding alleen al over mijn nek ga haha.. Ik heb echt de laatste tijd geen biscuitje, slokje water, brinta, beschuit, slappe thee, niks niks niks binnengehouden! Vreselijk echt (heb het er natuurlijk voor over hoor maar pfoeee..) na een dag of 8 voelde ik me echt een spookje. Ik was al de hele week gelijk nadat ik van mijn werk kwam een uurtje gaan slapen omdat ik echt energieloos was. Gelukkig vindt Ruben het leuk om te koken en geniet Luca daar in zn TrippTrapp met een maatbeker en lepel helemaal van mee..

Woensdag zat ik op mijn werk en het ging helemaal langs me heen dus ik ben gelijk naar de huisarts gegaan. Mijn bloeddruk was 80/55 dus echt extreem laag maar vertoonde geen verschijnselen van uitdroging dus mocht zo weer weg. Ik heb gelukkig wel pilletjes tegen de misselijkheid gekregen. Ik had aangegeven dat ik veel in de auto zit en ik het vervelend vind me dan zo slap te voelen maar dat ik voor mijn werk wel moet. Geeft ze pillen mee met een grote gele sticker! (beïnvloed het reactievermogen en liever niet aan t verkeer deelnemen iets) Handig voor een makelaar! Donderdag was het toevallig rustig in de agenda en kwam ik zo wit op kantoor dat ik naar huis mocht! Heb toch nog een uur werk overgedragen (ben erg perfectionistisch en wilde dus alles tot in detail met mijn collega doornemen). Mijn moeder is hier gebleven voor Luca en ik ben heerlijk mijn bed in gegaan.

Gisteren werden wij wakker gebeld dat Ruben's oma overleden was en we gelijk moesten komen.. al met al dus niet echt forum tijd gehad!

Ik zal morgen even bijlezen en reageren!

Fijne avond iedereen.

@au, oh meis, wat vervelend!! Dat is zo naar dat misselijk zijn en overgeven, verschrikkelijk! Ik heb het nooit in grote mate gehad maar het lijkt me echt vreselijk!!
Ik hoop dat je na de eerste drie maanden snel weer opknapt meis!
Kan me trouwens heel goed voorstellen hoor dat als je je zo rot voelt ff geen tijd hebt voor het forum, geeft niks hoor, komt vanzelf wel weer!
Hoop dat je je snel beter gaat voelen!

@maud, oh wat jammer meis dat je lijnpoging mislukt is.... komt dat door je nekproblemen of had je gewoon moeite het vol te houden??
Probeer zo min mogelijk ongezonde dingen in huis te halen meid, want wat je niet in huis hebt kan je ook niet opeten toch!
Eet verder gewoon lekker gezond en zorg dat je elke dag minimaal een half uur beweegt, lekker wandelen of fietsen ofzo....
Op die manier maak je je het jezelf niet te moeilijk en je zal zien dat je toch afvalt!

pff, had heel wat plannen voor vandaag, maar tjee, ik moest nu al ff gaan zitten en bijkomen.....kan toch wel merken dat ik bijna 31 weken zwanger ben nu, het toch echt wat moeizamer nu.....
Maar goed ff een bakkie thee, en dan hup die badkamer schoonmaken, dan kan ik vanmiddag lekker van het zonnetje gaan genieten!!

xxx

Hallo dames,

@maud:Kan je begrijpen hoor dat het lijnen nog niet is gelukt,is toch een grote stap.
En volgens mij heel moeilijk.
Ik ben zelf iemand die graag eet,ik snoep zelfs veel,bedoel dan chips en zo en stel dat ik de aanleg had om iets sneller aan te komen,ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen.
Dus dikke proficiat dat je het ten eerste al geprobeerd hebt en dat je wil doorzetten,ben er zeker van dat het je lukt,want je probeerd het tenminste,ik wil je veel moed inspreken en zolang je je goed voelt in je vel,moet je je niks aantrekken meid,doe het enkel als enkel jijzelf het wilt!!

@au:Tgoh zo ziek geweest,is toch echt om gek van de worden!!
Hoop dat je het verlies van ruben zijn oma een beetje kan verwerken,wil je veel sterkte toewensen!

Wendy:Amai nogal een weekend gehad he meid,eerst poetsen voor de visite,dan na de visite weer poetsen,leuk!!:)
Maar als het zo goed is meegevallen dan is het dat waard he.
Is echt zo erg dat je nog niet ongi bent,natuurlijk zou ik veel liever te horen krijgen dat je zwanger bent,maar hoe het nu is is ook geen leven he,die onzekerheid,word je toch gek van,hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jou hoor!!

romaty:Oei zo moe?Maar je begint wel het einde te naderen he,zo spannend,hoop dat de tijd snel voorbij gaat,dat je weet wat rust krijgt,alle ja,rust:)
De slapeloze nachten dan weer he,maar daar vind je wel iets op,hoop dat je toch nog een beetje kan uitrusten voor de bevalling.
Hoe lang moet je nog blijven werken?

Tja hier deze morgen toch een tampon ingedaan voor ik mijn eerste dagje ging werken,kom ik daarnet thuis,1 mini druppeltje seg!!
Ook om iets van te krijgen,wil percies niet doorzetten.
Ben nu vandaag op dag 25 denk ik,kan ook 24 zijn.
Ben een beetje in de war sinds de laatste ongi,ik had toen op dag 24 drie druppeltjes bruinverlies en de dag erna is pas de ongi doorgebroken.
Van wanneer moet je dan beginnen tellen,het bruinverlies mee tellen?Of niet?
Dus daar hangt het vanaf,als ik het bruinverlies mee moet tellen zit ik vandaag op dag 25 en is mijn cyclus 1 dagje langer geworden,anders gewoon de 24 dagen zoals altijd.
Kan iemand mij dat vertellen,dan weet ik beter hoe ik moet uitrekenen.
Zal ook de lijst aanpassen.
Zal maar vanaf vandaag ongi opschrijven zeker?
Zal wel doorzetten straks,hoop ik want wil zo graag aan een nieuwe ronde beginnen.
Ronde 10 al,begint eerlijk gezegd wel lang te duren nu vind ik.
Maar ik wacht nog 1 maandje af,als ik dan nog niet zwanger ben ga ik toch een op controle hoor,dan duurd het echt veel te lang.

Mijn eerste dagje is heel goed mee gevallen,maandag is het maar 3 uurtjes,en dan doe ik er vrijdag 5 dan komt het mooi uit.
Hele lieve mensen en niet te zwaar,al voel ik het wel heel goed in mijn rug,ben blij dat ik zit:)

De hamsters lopen al flink rond,oogjes zijn open en beginnen zelfstandig te eten,tof om het te volgen hoor.

Tot later...

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
9  
24  
17 juli

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
28 juni

Maud
3
35
11 juli

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
2

27
13 juli

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
25
6
24-01-10
26-06-09

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010
30-06-2009

Deleve
28
2 na mk
14-02-2010

Oeps ik dacht al dat ik ronde 10 inmoest,nu ik het hier bekijk is het dus ronde 9 dat ik inga.
Was dus de tel al kwijt,zo ver zijn we al gekomen :)

Hoi meiden,

Daar was ik ook weer eens, heb weinig puff gehad de afgelopen dagen, maar heb als ik eerlijk ben ook weinig gedaan, we hadden het weekend lekker helemaal niks dus dat was super. Mijn mannetje heeft zondag lekker in de tuin gewerkt. Dus het begint al aardig op te schieten in de tuin. Ben met Isabella ook lekker buiten geweest op het glijbaantje en de schommel, echt super. Morgen ochtend voor intake naar de vk, ben benieuwd wat ze van mijn buik zegt, voel dat ik best wat gegroeid ben. Bij Isabella hadden ze toen al het idee dat ik verder was en dat was ook zo. Dan begint het toch allemaal weer wat echter te worden. Hoewel ik me soms ook echt wel zwanger voel. Ben nog steeds zo ongelofelijk moe om over die hormonen maar niet te spreken. Ik heb echt het gevoel dat ik nu al op mijn werk niet meer serieus wordt genomen omdat ik zwanger ben. We hebben trouwens een camping gereserveerd in Tsjechië, ben erg benieuwd, we zijn er beide nog nooit geweest. Heb echt zoooo veel zin in de vakantie.

@Wendy, wat vervelend van die buikpijn vorige week, ik hoop dat het je eisprong is. Ik had daar ook zo’n last van steeds, wat een ramp als ik dan op mijn fiets zat, dat was dan nog het meest pijnlijk, als ik dan over een bobbeltje reed. Ik hoop zo dat ik hier volgende week donderdag positief nieuws kan lezen.

@Linda, Jeetje meis, wat moet dat schrikken geweest zijn zeg, gelukkig is het wel redelijk goed afgelopen, hoe gaat het nu met je, ik hoop al beter. Volgend mij is Hellp ook wel zwangerschapsvergiftiging, gelukkig dat het dit niet was iig.

@Romaty, Volgens mij zit er precies het zelfde in de doos als toen ik hem bij Isabella kreeg. Die pampers zijn natuurlijk wel handig. Maar al die reclame, pff dat hoeft van mij eigenlijk niet zo. Maar zien het nog alle tijd. Bij de doos van Etos vind ik het zo stom dat er dan iemand langs komt om de babydoos te brengen, daar zat ik toen echt niet op te wachten. Wat fijn dat jullie er nu uit komen met de namen. Klinkt wel als een super dagje ja. Wat fijn dat het zo opschiet nu met het kamertje. Je mag mijn badkamer ook wel komen doen, hihi. Ik ben er al 3 dagen mee bezig en het wil maar niet lukken.

@Maud, ja Scandinavië vind ik ook helemaal geweldig, maar dan moet je daar wat langer vooruit trekken en ook rond kunnen reisen. Onze tent is daar niet echt geschikt voor. Ik heb in Finland een maand stage gelopen en ben met mijn ouders en broertje een x 4 weken door Noorwegen getrokken, dat vind ik echt het mooiste land wat ik gezien heb. Maar nu gaan we naar Tsjechië, heb er zoveel zin in, per 1 juli gaat het nieuwe zwembad open, dus dat is echt super. We hebben er ook nog over gedacht om in NL te blijven, dan was het waarschijnlijk ook Zeeland geworden.

@Mama1977, Wat balen zeg van je kies, ik hoop maar dat je er nu nooit meer last van hebt. Gefeliciteerd met je broertje, wat een goed cijfer, toch knap hoor zo’n prestatie. Wat leuk dat je op de 3de rij zit, wanneer ga je ook alweer?

@Jansske, ik heb toen ook wel zwangerschapskleding bij de miss etam gekocht, ik wist niet dat daar ook een outlet van was, zit die ook bij Utrecht in de buurt.

@Orchi, lekker meid dat je nu een baan hebt. Nu het kindje nog, ik hoop dat je morgen een posi test doet, dat zou echt super zijn.

@Au, jeetje meid, wat verschikkelijk moet dat zijn. Ik hoop dat het niet al te lang aan houd, want het lijkt me niet echt vol te houden zo. Wel een beetje dom van die medicijnen zeg, dat je het juist zegt en ze dan die geeft. Dat is schrikken van Rubens oma, gecondoleerd.

Ga zo nog ff beetje liggen nu mijn meisje nog slaapt.
Veel liefs Loks

@Orchi, ik lees nu je berichtje, balen meid. Ik rekende zelf altijd op de dag dat het echt doorzette. Maar een ander misschien weer eerder. Weet het eigenlijk ook niet.

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Sinds gister heb ik geen krampen meer en geef ik niet meer over en vandaag lukt het zelfs weer om 'normale' dingen te eten ipv beschuit enz. Ik heb vandaag ook weer wat energie om wat dingen te doen.
Ik ben zo blij dat het de goede kant op gaat, want ik was zo bang om tot het einde door te moeten met kramp en pijn in mijn ribben, maar dat is gelukkig niet zo. Ik hoop alleen dat de kleine er niks aan overhoudt, maar volgens mij zit hij goed beschermt in zijn zak.

Zondag vieren we Max 2de verjaardag, dus gelukkig gaat het nu beter want ik was al bang dat ik dit moest gaan verplaatsen. Max krijgt voor zijn verjaardag een bestuurbare hummer waar hij zelf in kan (dit wilde mijn man perse), maar ik had hem liever een waterplay gegeven. Ik ben benieuwd wat hij van de auto vindt.

@romaty: hebben jullie al een naam gevonden? Lastig hè? Wij hebben 2x (met Max en voor deze baby) gehad dat we een jongetje zagen die zo heette en we gelijk tegen elkaar zeiden: dat is hem. In het begin lukte het ook niet om DE naam te vinden. En mijn man is niet makkelijk: hij kraakt alles af maar draagt weinig bij. Even een ander vraagje: ik las dat jij je zo druk maakt over hoe de baby ligt. Maar de baby hoeft toch pas vanaf week 34 goed te gaan liggen? Ik ben daar namelijk nog helemaal niet mee bezig. Max lag ook heel lang in een stuit.

@mama1977: balen van je verstandskies, maar wel fijn dat het nu is gebeurd en niet als je zwanger bent en niets mag gebruiken. Heb je nog veel last?

@Maud: hoe gaat het met je nek? Jammer dat je 1ste lijnpoging is mislukt. Ik zie ook al op tegen het lijnen straks, ik vind eten veel te lekker. De keer dat het wel is gelukt was met weight watchers en dan ook echt naar de bijeenkomst gaan. Je voelt je dan zo'n loser als iedereen afvalt en je in de groep moet vertellen dat je bent aangekomen dat dit zeer motiveert. Toen ik het later alleen ging doen ging het gelijk minder goed. Misschien een idee?

@Orchi: wat leuk die hamsters. Ik had ze vroeger ook, maar dan alleen grote. Ik zou met berekenen uitgaan van de dag dat je wat bruin verliest.

@wendy-merle: nog gefeliciteerd!

@Au: wat vervelend voor je dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaat dit snel weer over. Zorg je wel voor voldoende vocht? Een zout bouillonnetje is ook goed, voel je je iets minder slap door en houdt vocht vast. Gecondoleerd met Ruben's oma.

@Loks: heerlijk zeg op vakantie. Wij zijn gebonden aan de bouwvak en aangezien ik dan op knallen staan gaan wij dit jaar niet. Ben jaloers ;-)

Kus Linda

Nou meiden ik ben ONGESTELD!! En ook niet een beetje (sorry voor de details) bah bah bah en nog eens bah!
Maar goed, we hebben nu wel duidelijkheid gelukkig. Ik werd er vannacht gewoon wakker van zo erg is het ( anders wordt ik het ook altijd overdag dus ja ook wel een beetje logisch he?) Nou genoeg geklaagd haha!

@ Au

Wat vervelend dat je je zo beroert voelt! Bah niks aan, ik hoop dat je je snel beter voelt!!! En dan ook nog het nare bericht over Ruben zijn oma, ik wil je veel sterkte toewensen.

@ Orchi

Fijn dat je het leuk hebt gehad op je werk! Is toch altijd spannend he? We zijn weer tegelijk ongi., Zou je voor mij het lijstje aan willen passen? Nod op 21 juli? Ronde 7 denk ik ik weet het ook niet precies meer! Haha erg eigenlijk…

@ Linda

Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Meiden ik ga even voor juf spelen (moet het stageverslag van mijn zusje nakijken) en dan ga ik nog even lekker buiten zitten!
Xx Wendy

Terug
Bovenaan