Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

@au, gecondoleerd met Rubens oma..... wens jullie veel sterkte toe..

@orchideke, balen zeg dat je weer ongi bent geworden!! Ronde 9 alweer, best al lang he!! Kan me voorstellen dat je geduld op begint te raken, het word wel weer flink op de proef gesteld!!
Fijn dat je plezier hebt in je nieuwe werk!!
Ik slaap over het algemeen nog erg goed gelukkig, dat valt nu allemaal nog mee....
Ik moet na deze week nog 3 weken werken (9 dagen)  en dan mag ik met verlof, maar ik weet nog niet of ik dan ook al echt met verlof ga, mss stel ik het nog even 2 weken uit.... ligt er helemaal aan hoe ik me dan voel... Vind het wel steeds zwaarder worden nu, maar goed dat is ook niet meer dan normaal!!

@loks, spannend hoor morgen de intake bij je VK, wel weer leuk toch!! En fijn dat jullie een vakantie hebben geboekt, kan je lekker naar toe gaan leven nu!!

@linda, fijn zeg dat je je eindelijk weer wat beter voelt, hopelijk blijft het zo tot het einde van je zwangerschap!
Leuk hoor zondag de 2e verjaardag van Max, wat worden ze snel groot he!!
Namen vinden wij gewoon heel lastig, en je wordt al snel kribbig als jij iets leuks vind en de ander niet, en andersom, maar goed we komen wer wel uit..... Moet zeggen dat ook ik dit keer een enorme twijfelkont ben, zowel bij de jongensnamen als bij de meisjesnamen....
En wat betreft de ligging, tja mss maak ik me al veel te vroeg druk daarom maar ik wil gewoon zo graag nog een keer op de normale manier en lekker thuis bevallen, ik vond dat de vorige keer zo intiem en mooi en ik hoop echt dat nog een keer mee te mogen maken, en daarbij ik zit echt niet op een KS te wachten....
Maar goed ze kunnen draaien tot 34 a 36 weken, maar ik geloof dat de baby moemnteel goed ligt dus nu maar hopen dat dat zo blijft...

@wendy, oh meis eindelijk dan toch ongi, had liever een ander bericht gehoord maar goed, je kan nu wel eindelijk weer verder, dat is wel prettig!!

meiden ga nog ff de palntjes water geven buiten!!

xxx

Hoi meiden!

ik heb een hele fijne dag achter de rug. Vanmorgen wat gepoetst en gestreken. Mijn ouders zijn vanmiddag geweest, samen wat boodschapjes gedaan en Ruben uit school gehaald. Thuis lekker in de tuin gezeten en daarna samen pannenkoeken gegeten. Al met al een heerlijke dag!

@Wendy: hè bah meis, dit was niet het nieuws waar iedereen zo hard op hoopte. Hè, ik ben er echt van ondersteboven..... Ik hoop dat je snel aan de beurt mag zijn meis!

@Orchi: wat een lieve woorden meis! Ik doe mijn best maar het valt niet mee, het is een dagelijks gevecht tegen eten. Ik kan anderen kleine porties zien eten, dat werkt bij mij dus niet. Ik ken geen vol gevoel, er kan blijkbaar altijd nog wat bij. De knop in mijn kop moet dus om, ik snoep echt wel al veel minder dan voorheen. Niet snoepen krijg ik vooralsnog niet voor elkaar. Maar alle beetjes helpen hè!
Tja, en of jij jezelf als ongi moet noteren? Ik vind het om eerlijk te zijn erg weinig bloedverlies... Ik zal toch voor je blijven duimen dat de rest uit mag blijven!
Leuk, je hamstertjes, heb je geen foto voor op Hyves?

@Loks: lekker dat je je vakantie geboekt hebt! Nu heb je echt iets om naar uit te kijken hè. En zo'n speeltuintje is natuurlijk helemaal super. Hier in de buurt zijn ook wel van die speeltuintjes maar Ruben kan nergens alleen nartoe, hij moet dan steeds een grote straat oversteken.
Maar vervelen zal hij zich niet, hij heeft morgen en vrijdag een feestje en voor volgende week staat er al een speelafspraak met zijn liefje (dikke mik vanaf dag 1 op school, nu al anderhalf jaar lang, zó leuk om te zien) Ik heb geloof ik nog een leuke foto van 'het koppel' zal hem binnenkort eens op hyves zetten.

@Linda: fijn dat je je vandaag een beetje beter voelt! Ik hoop idd dat je beebje er niet teveel last van gehad heeft. Maar meestal zie je dat die kleintjes het prima doen in dit soort periodes.
Zo'n auto zou ikzelf ook niet snel kado doen maar de kindjes vinden het meestal geweldig!
WW is echt niets voor mij! Het moet uit mezelf komen, en het is al eens gelukt dus het moet ook een tweede keer lukken. Ergens denk ik dat die knop pas na een kleintje weer om kan. Ik ben nu gewoon te druk met dat andere bezig en dan red ik het lijnen er niet bij. Klinkt mss als een slappe smoes maar zo voelt het. Maar ik blijf het ook nu nog proberen hoor!

@Audrey: gecondoleerd met Rubens oma. Veel sterkte in de komende tijd!

Meiden, ik ga nog even rusten, morgen een drukke dag vor de boeg!

Veel liefs,
Maud

Hey meiden,

wat een lekker weertje he! De aankomende dagen wordt het nog warmer, pfff! Vond het vandaag eigenlijk al warm zat, hou er eigenlijk niet zo van. Vroeger kon ik er geen genoeg van krijgen, maar nu!! Hopelijk hebben we er een lekker windje bij dan lijkt het tenminste wat koeler.

@Orchie,  spannend hoor dat je vriend voor zichzelf is begonnen! Wat doet hij eigenlijk (als ik vragen mag)? Gefeliciteerd met je nieuwe baan, super hoor dat je zo snel aangenomen bent. Ik heb geen idee wat je gaat verdienen dat scheelt zo per baan. Misschien kan je het ergens op internet vinden.
Heb je nog getest vandaag of ben je ongi geworden, spannend! Hou ons op de hoogte he!

@Wendy, wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden, we hadden het allemaal zo gehoopt voor je!

@Au, Gecondoleerd met het verlies van Rubens oma. Vervelend hoor dat je je zo beroerd voelt de laatste tijd. Verstandig dat je even naar de dokter bent geweest, je weet maar nooit he. Heb je altijd een lage bloeddruk? Ik namelijk wel.

@Romaty, heb je de badkamer nog schoongemaakt vandaag? Vind ik altijd z'on rotwerk he, duurt altijd zo lang voor het klaar is haha! Meestal maak ik de badkamer in 2 dagen schoon, wil het namelijk allemaal te goed doen denk ik.

@Loks, leuk hoor vakantie geboekt in Tsjechie. Ben er zelf 1 keer geweest met de hele familie omdat mijn opa en oma zoveel jaar (weet niet meer hoeveel) getrouwd waren.
Ik heb even voor je gekeken en in utrecht zitten 3 miss etam kan alleen niet vinden of het ook outlets zijn: http://gmm.holix.nl/missetam.htm.

@Linda, wat fijn dat je sinds gister geen krampen meer hebt en je niet meer over geeft. Hopelijk wordt het de aankomende tijd alleen maar beter en krijg je nog meer energie. Leuk hoor Max zijn 2e verjaardag vieren, lijkt me toch weer speciaal! Geweldig cadeau, ben benieuwd hoe hij reageert hahaha!

@Maud, klinkt inderdaad als een heerlijke dag! Pannenkoeken, mmmmmmmmmmm! Daar kunnen ze mij wel voor wakker maken.

Vandaag weinig gedaan. Naar het CB geweest. Senna weegt nu 8840 gram en is 72 cm. Hij kruipt de hele dag en sinds eergister wil hij ook gaan staan, zo schattig. We hebben sinds vandaag het bed maar lager gezet. Vandaag even naar school geweest met Senna. Heb de kinderen verteld dat ik volgend jaar ga werken in goep 3/4 en dat de kinderen van 5 dus naar een andere klas gaan. Best wel emo vond ik het. Valt me erg zwaar dat ik na 3/4 moet, maar ja nu niets meer aan te doen. Ben druk bezig met het verzamelen van de materialen, want dat is op een Montessorischool natuurlijk het belangrijkste. Er moet een hoop besteld worden en ik moet ook nog mijn klas leegmaken. Waarschijnlijk moet ik ook nog naar een ander lokaal verhuizen en moet de overdrachten nog maken. Ik word er thuis niet gezelliger op, pff! Moet onderhand uitkijken dat ik niet overspannend wordt, maar heb echt het gevoel dat ik het allemaal niet ga redden. Ga zo ook maar lekker douchen en naar bed!

Nou meiden ben blij dat ik even mijn verhaal kwijt kan hihi!!
Slaap lekker allemaal, xxx

Hoi,

Zo vandaag ff twee keer reageren

@ Romaty

Bedankt voor je reactie en idd we kunnen nu weer verder je wordt er zo onzeker van als er niks gebeurt. Mag ik vragen waarom je geen keizersnede zou willen?

@ Maud

Dank je voor je lieve reactie! Doe je wel een beetje rustig aan????

Xx Wendy

@ Janskke

Da's knap tegelijk reageren! Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker gaat op je werk! Wat schattig dat Senna probeert te staan! Het zoontje van een vriendin van mij die slaat het kruipen over en loopt nu al heel goed aan een hand zo'n skeetje is het!
Ik hoop voor je dat je snel het licht weer ziet wat betreft je werk en kom hier maar lekker stoom afblazen hoor!

Xx Wendy

@wendy, het is niet zo dat ik geen KS zou willen, want als het moet dan moet het, zo simpel is het ook, maar ik zit er gewoon niet op te wachten, het is toch een flinke buikoperatie met een veel langer herstel dan bij een gewone bevalling, en dat lijkt me gewoon helemaal niet fijn Helemaal wetende dat er nog een klein dreumesje thuis rond loopt..
en zo'n operatie op zich lijkt me best eng..
En dan zo'n ruggeprik....pfff nee niets voor mij!!

xxx

Grrrr....weer mijn hele verhaal weg!!!
Poging 2...

@linda, fijn dat je je wat beter voelt en ook weer wat binnenhoudt.
Max alweer 2, wat gaat het hard hè.

@au, gecondoleerd met het verlies van de oma van Ruben
Veel sterkte de komende dagen.

@wendy, meis, wat balen dat je ongi bent geworden!!
Het was je zo gegund, hoop op een vruchtbare ronde voor je!!

@romaty, vervelend dat de beeb nog zo'n draaikont is.
Je hebt nog wel tijd genoeg maar kan me voorstellen dat je ergens toch een beetje zorgen maakt.
Zo'n KS lijkt me ook niks hoor, doodeng zo'n ruggeprik.

@orchi, ik vind het idd ook wel erg weinig voor een ongi hoor.
Kan het geen innesteling zijn?
Ik hoop het voor je!

@loks, lekker vooruitzicht, op vakantie naar Tsjechie.
Je hoort er veel positieve verhalen over, schijnt echt heel mooi te zijn.

@jansske, wat leuk dat Senna zo druk is met kruipen en staan.
Wat zijn ze dan al groot hè, als je ze dan vetticaal ziet, haha

@mama1977, hoe is het met je?
En met je kies (of eigenlijk die je niet meer hebt..)

Meiden, hier gaat alles best goed.
Wel nog last van harde buiken en krampen maar heb zo'n vermoeden dat de kleine naar beneden aan het zakken is.
Bij Roy had ik ook veel voorweeen en hij lag ook met 34-35 weken ingedaald en vst dus denk dat deze beeb ook gewoon aan het rommelen is.
Lijkt me niks hoor, heel de dag op je kop hangen

Gisteren voelde ik me zo slecht.
Ik had Roy naar bed gebracht en hij wil tegenwoordig 's avonds niet meer naar bed dus huilt altijd even.
Maar gisteren duurde het wat langer en ik stond nog wat te drinken voor hem klaar te maken zodat hij daarna lekker kon gaan slapen, kom boven in zijn kamer, zit hij met zijn beentje vast tussen de spijlen!!
Voelde me gelijk heel schuldig dat ik hem heb laten huilen!
Trouwens ook heel slecht dat het kan gebeuren, maar dat even terzijde.
Ik moest zijn beentje gewoon insmeren met olie want kreeg hem niet los.
Gelukkig was hij het na wat te hebben gedronken snel vergeten en is hij lekker in slaap gevallen maar ik vind het nog steeds heel rot!

x Cora

Terug
Bovenaan