Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi meiden,

Kom me ook maar weer eens melden.

@marianne, fijn at je met clomid mag beginnen na de zomer.
Ik hoop dat je snel weer een positieve test zult hebben en dat het nu wel goed mag gaan, jullie hebben genoeg ellende gehad!!

@sanne, ik zit idd aan het einde van m'n zwangerschap, nog max. 5.5 week tot onze wurm wordt geboren.
Maar heb de meiden hier leren kennen toen ik ook net m'n spiraal had laten verwijderen en ben door de gezelligheid onderling lekker blijven hangen.
Leuk dat je kindje volgende week 1 wordt, altijd spannnd zo'n 1e verjaardag.

@maud, wat een spannende week voor jou!!
Zou een leuk (verlaat) kado voor je trouwdag zijn!
Ik duim voor je.

Hier alles goed, ben blij dat het een beetje afkoelt.
Tot snel!

x Cora

Hi revenna,

wij doen het de komende twee maanden nog veilig.
ons huis komt in de verkoop en ik heb medicijnen tegen migraine gebruikt. dus ik wil eerst mijn lijf schoon hebben en zorgen dat het huis te koop is.
mijn "nod"is 25 juli.

@ cora, gelukkig koelt het weer wat af!! want die warmte is niet fijn. Ja het is zo leuk, al weer 1 jaar. en dat jaar is voorbij gevlogen!! dit vonden wij een mooi moment om aan een tweede te gaan denken.

groetjes

Hi meiden,

Even een vraagje; voelen jullie je eisprong? Ik namelijk niet, ik merk het denk ik wel, aan het geen wat ik verlies, dat is meer dan normaal.. Maar echt voelen doe ik het niet.. Niet dat dat wat uitmaakt, maar ik was benieuwd of jullie het merken? En buy the way heb ik een dagje wat gekleurd slijm verloren terwijl ik net 3 dgn van mijn menstr. af was, moest wel tampon gebruiken, maar eind van de dag was dat niet meer nodig.. Super vaag! Pff de cyclus van een vrouw, verschrikkelijk! Volgende week onze zoon jarig! Ik heb er echt onzettend veel zin in! :-D Het wordt een groot feest! Ik moest het gewoon ff kwijt!

Liefs Mama Sun!!

hallo gisteren had ik 1 test gedaan van clearblue zon digitale waarop je op het scherm kan zien zwanger of niet zwanger nou uiteindelijk stond er op het schermpje niet zwanger dus klikte ik het staafje eraf om het vervolgens weg te gooien wat staat er op 2 strepen

dus was erg in de war ben vandaag naar de apotheek gegaan en heb zon apothekers test gekocht waarop je 2 strepen moet zien als je zwanger bent nou deed de test en na 3 minuten zag ik 2 strepen ..........

kan het nog steeds niet geloven dit zou dan mn 2 de spruit wrden en in ronde 1 RAAKKKKKKKKKK

MAAR WACHT TOG NOG FF TOT ZONDAG EN DOE DAN NOG 1 TEST EN GA DA MAANDAG NAAR DE HUISARTS....

groetjes revenna

ooohhh wat spannend!!!
het is vast raak.
nou kan ik zelf haast helemaal niet meer wachten.

hou onsop de hoogte!!

groetjes

Hi Revenna!

Super toch! Het zal wel raak zijn denk ik hoor! :-D
Laat het weten hoor! Hier duurt het nog ffies, 27e pas.. Mocht het zo zijn geniet ervan!

Greets!

Terug
Bovenaan