Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi meiden!

hier eigenlijk weinig nieuws onder de (nu nog aanwezige) zon.
Ik ben de hele dag af en aan wat misselijk geweest en zó moe! Ik heb vanmiddag een uurtje in mijn stoel liggen slapen.
En met fietsen zat mijn onderbuik weer in de weg en ook mijn broek zat niet zo lekker vandaag.
Oh meiden, ik roep elke keer dat ik niet mag hopen, maar dat werkt dus gewoon niet hè!
Tuurlijk hoop ik nu van ganser harte dat er binnen in mij ook een tuinboontje aan het innestelen is en dat het er wil blijven.
Houden jullie het hier nog even vol met mijn gezeur erover. Pff, mag pas de 11e testen, dan is mijn nod. Gelukkig een drukke week voor de boeg met schoolreis naar Toverland en oudergesprekken. Dat leidt me tenminste een beetje af.

Lieverds, ik ga nog even lezen en dan mijn grote kleine vent in zijn bedje leggen.

Dikke kus,
Maud

@ juf maud: nee geen vroege eispong , is mn normale cyclus, 28 dagen. de 18 was k ongi dus de 1e of 2e, eisprong en dan de 16e mn NOD. heb dit x heel erg mn eisprong gevoeld, hele gevoellige buik. ja het is afwachten he.. spannend. Hopen op goed nieuws :)

groetjes

hallo ik ben esmee en heb 1 zoontje van4 en wil graag 1 tweede maar wil maar niet lukken had mn laatste ong1 14 juni en rond de 28 mn ei en heb op de 28 en 29 geklust ben heel erg zenuwachtig kan aan niks anders denken kan 1 test op de 12 pas doen
wie maak dit ook mee
groetjes esmee

hey Esmee,

wat vervelend dat het niet zo gauw lukt.
wij hebben op onze eerste ook even moeten wachten, en hoop dat het nu sneller gaat.en ik ken het gevoel van niet kunnen wachten!!!
ook lijkt het dan wel of de hele wereld om je heen wel zwanger is.

Sterkte met wachten, ik zal voor je duimen.

groetjes Sanne

hoi sanne
allereerste bedankt voor je lieve berichtje....
hoe oud is jou eerste en hoelang ben je al bezig hoop zo dat de test positief zal zyn.....hoe lang moest je wachten by de eerste by my was het zo dat ik het niet eens in de gaten had dat ik zwanger was hahaahhah pas na 6 weken

groetjes revenna en wens jou natuurlijk ook alle succes toe en zal ook voor jou duimen

hallo dames

ben benieuwd hoor naar alle NOD dagen..! haha spannend. Ik ben alleen nu iets minder blij, heb waarschijnlijk blinde darm ontseking, en moet geopereerd worden. Hoop het niet, weet niet of dat invloed heeft op eventuele zwangerschap enz. vind er helemaal niks aan. Morgen naar de dokter, dus even afwachten

groetjes

hey Revenna,

onze eerste word over een week 1, bij haar heeft het een jaar geduurd.
ik heb nu maar een paar maanden mijn pil gebruikt en hoop dat het nu sneller gaat. het lijkt me geweldig als er volgend jaar zomer weer een kindje bij mag komen!!

hoe lang zijn jullie al bezig?
wel een leuke verrassing, zo onverwacht zwanger zijn.

@aisacia, Wat vervelend meid!!
hopelijk heeft het geen invloed op een mogelijke zwangerschap.

hoi sanne

dit is weer mn 1 ronde maar heb precies geklust op mn ei dag en erna dus jah ik weet dat er een hele grote kans is dat ik gwn wel weer ongi zal worden maar stiekem hoop ik tog van niet.... zal wat zyn

hoop voor jou dat het ook snel mag lukken wnnr is jou nod?????
groetjes

Terug
Bovenaan