Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hai meiden!

Ik doe ook weer mee! De eerste ronde voor ons tweede kindje! Ik ben echt al heel lang niet meer geweest, voorheen was ik, Ikkk maar dat is echt zooo lang geleden! Nu heb ik een andere naam genomen! We hebben al een zoon van bijna 2 (17e)!! En mijn NOD is als mijn cyclus meteen goed is pas de 30e.. :( Dus dat duurt nog ff! Bij de eerste was ik 2 mnd echt aan het tutten! Verschrikkelijk! Maar nu ben ik niet zo lang aan de pil als toen, dus wie weet gaat het nu sneller! We zullen zien! Ik hoop ook dat ik me er niet zo mee bezig hou als bij de eerste.. Dat was best wel erg! Nu wil ik gewoon zeggen dat ik het geweldig vind dat we gaan voor nr 2!! We wilden er altijd maar eentje, maar de twijfel werdt steeds groter & groter! Het heb ff geduurd maar eindelijk konden we samen zeggen dat we het wel leuk zouden vinden nog eentje erbij voor onze zoon! ;) Die overigens wel een baby wilt! Haha! Heel verhaal gelijk maar ik moest het ff kwijt!!

Kus van MamaSun!

Oh ja ik vergeet mijn leeftijd erbij te zetten voor de evt lijst, ik ben 24.
Nu gaan we eventjes eten! Fijne zonnige weken! ;-)

Hoi mamaSun,

welkom bij het clubje!
Tja, met de lijst moeten we vrees ik nog even wachten tot de boel het een beetje beter doet hier.
Maar dan zetten we je er zeker bij hoor!
Veel klusplezier!

Liefs,
Maud

hoi meiden,

ook hier weer terug van weg geweest. heb vandaag de laatste schooldag gehad en ben bekaf.lekker 6 weken vakantie.
ben 29 juni eindelijk ongi geworden.weet alleen niet wanneer weer.heb nu weer de bevestiging gekregen dat ik PCO heb.heb nu 4 keer een cyclus gehad in 10 maand tijd. met MK 5 keer, maar die mag ik niet meerekenen van het ziekenhuis.
ben in het ziekenhuis geweest. had volgens de gyneacoloog wel een eiersprong gehad maar niet een goeie. mag na de zomer met clomid beginnen.

voor iedereen die hier nieuw is welkom.

hoe is het met de zwangere dames onder ons?

groetjes marianne

hey,

ja nieuw ;) ik zie dat ik 2x gepost heb... oepsie.. gister deed ie het niet, raar hoor. Zullen nog wel foutjes zijn. Ja ik hou jullie op de hoogte, was vandaag heel erg misselijk en raar gevoel in mn buik, maar nog even afwachten!

groetjes

Hoi meiden!

@Marianne, lekker dat je nu eindelijk vakantie hebt! Wij moeten nog 3 weken....
Fijn dat je nu ook ongi bent en hopen dat de Clomid gaat helpen. Ik vind je maar dapper hoor! Het lijkt me niet meevallen dat het maar steeds niet vanzelf wil lukken. Ik hoop heel hard dat het jullie ook gauw een keer gegund is!

@aisacia: ja, het forum is bij lange na nog niet wat het geweest is hoor! Ik hoor veel klachten van oud-gebruikers.
Het is toch nog wel een tijdje hè, tot de 16e. Heb jij dan een vroege eisprong gehad mss? Want normaal heb je die een week of twee voor de nod. Hoewel dat ook maar de vraag is want ik hoor van veel meiden dat ze hem eerder of later hebben. Als ik afga op lichte buikpijn en de veranderende afscheiding heb ik 'm wel rond dag 16-17 (van 31 dagen cyclus).
Ik was vandaag ook weer af en aan misselijk en mijn onderbuik is opgezet, ik merkte het echt met fietsen, kwam er steeds met mijn benen tegenaan (ben al niet de magerste van mezelf). En als ik daar dan de misselijkheid, het gevoelige stuitje, het mnoe zijn en mijn humeur (af en toe om op te schieten) bij optel, dan zou het wel eens zo kunnen zijn.
Ik zei vandaag ook tegen mijn man: ik vreet onderhand een bezem als ik niet zwanger ben/ Zijn droge reactie: neem dan wel een houten, dat knabelt lekkerder weg dan een plastieken.
Daar kon ik dan wel weer smakelijk om lachen!
Ik ben gewoon bang voor de teleurstelling straks, pfff, nog zeker 9 dagen volhouden...

Meiden, ik duik mijn bedje in, de energie is echt op.

Dikke kus,
Maud

@ zonnetje, gefeliciteerd!!!!
dat is snel.

@maud hopen dat ik jou ook mag feliciteren, ik duim voor je.

@cora, jij bent dus al bijna op het eind van je zwangerschap, kun je je draai wel een beetje vinden met deze warmte?
enne maar mooi rustig aan doe als het zo rommelt hoor.

x sanne

Hai meiden!

FF snel, ik heb me vergist in mijn NOD dat is 27 juli! Dus toch ietsjes eerder ;-) Fijn weekend allemaal!

KUS!

Terug
Bovenaan