A
Anoniem
Guest
Hai meiden!
Ik doe ook weer mee! De eerste ronde voor ons tweede kindje! Ik ben echt al heel lang niet meer geweest, voorheen was ik, Ikkk maar dat is echt zooo lang geleden! Nu heb ik een andere naam genomen! We hebben al een zoon van bijna 2 (17e)!! En mijn NOD is als mijn cyclus meteen goed is pas de 30e..
Dus dat duurt nog ff! Bij de eerste was ik 2 mnd echt aan het tutten! Verschrikkelijk! Maar nu ben ik niet zo lang aan de pil als toen, dus wie weet gaat het nu sneller! We zullen zien! Ik hoop ook dat ik me er niet zo mee bezig hou als bij de eerste.. Dat was best wel erg! Nu wil ik gewoon zeggen dat ik het geweldig vind dat we gaan voor nr 2!! We wilden er altijd maar eentje, maar de twijfel werdt steeds groter & groter! Het heb ff geduurd maar eindelijk konden we samen zeggen dat we het wel leuk zouden vinden nog eentje erbij voor onze zoon!
Die overigens wel een baby wilt! Haha! Heel verhaal gelijk maar ik moest het ff kwijt!!
Kus van MamaSun!
Ik doe ook weer mee! De eerste ronde voor ons tweede kindje! Ik ben echt al heel lang niet meer geweest, voorheen was ik, Ikkk maar dat is echt zooo lang geleden! Nu heb ik een andere naam genomen! We hebben al een zoon van bijna 2 (17e)!! En mijn NOD is als mijn cyclus meteen goed is pas de 30e..
Kus van MamaSun!