eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Goedemorgen meiden,

@linda, ik had ovulatietesten van Clear Blue liggen. Had ik ooit eens gekocht, maar nooit nodig gehad. Ik ga ze ook voorlopig nog niet gebruiken, wordt er veel te zenuwachtig van. maar ze zijn wel goed hoor, en je kan ze gewoon bij de drogist kopen.

Ben vandaag overwacht thuis, want mijn oppas is verhinderd! Wel lekker want ik zou vandaag een heel lange dag hebbben, zou op zo'n vroegst pas om 20.00 uur thuis zijn, dus ik heb een mazzeltje. Ik ga zo lekker een flink stuk wandelen met de kleine, tis zo mooi weer.

Stik trouwens nog steeds van de pijn in mijn rug. Begin het angstige idee te krijgen dat dit blijft tot mijn nod, Hoop het van niet, want die kleine tillen is een ramp!!

Werken jullie trouwens ook allemaal? Of zijn er ook thuisblijf moeders bij?

x romaty

Romaty, wat vervelend zeg, die pijn in je rug. Lekker dat je een dagje thuis bent. Werk je full time? Ik werk wel, maar heeeeel weinig. Mijn man werkt full time en ik werkte tot voor kort ieder weekend. Sinds november werk ik nog maar om het weekend. Dat is omdat mijn dochter nu op de kleuterschool zit (alleen sochtends) en als ik dan ieder weekend werk ben ik nooit een dag met haar. Als de nieuwe baby geboren wordt stop ik wel met werken. Het eerste jaar in ieder geval.
Veel plezier met de wandeling.

Liefs, mama1977.

@mam1977, ik werk parttime (voorheen fulltime) Ik werk nu 3 dagen van 8 tot 4 en vaak werk ik nog een aantal avonden per week  ivm vergaderingen etc. Maar goed ik heb het geluk een eigen bedrijfje te hebben en daarmee ook kantoor aan huis, dus dat is allemaal goed te doen zo.
Ben ook gewend veel te werken, voorheen werkte ik fulltime, maar dat stopte niet bij een 40 urige werkweek, eerder bij 50+....
 Maar goed, ik vind het heerlijk om te werken, ik zou me vreselijk voelen om alleen maar thuis te ziiten. De muren zouden op me af komen...

Maar meer dan deze drie dagen zou ik momenteel niet willen werken, anders denk ik te veel te missen mijn kleine vent!

x romaty

@romaty: vervelend van je rug! Heb je misschien een spier verrekt of heeft het met je cyclus te maken?

Ik werk sinds de geboorte van Max 3 dagen per week. Ik ga om 7.15 de deur uit en ben om 18.30 weer thuis. Lange dagen dus, maar dat komt ook omdat ik niet naast de deur werk. Voorheen werkte ik fulltime. Behalve dat het noodzakelijk is voor de inkomsten vind ik het ook leuk om te blijven werken. Als ik 7 dagen per week alleen maar bezig ben met luiers verschonen en verzorgen word ik gek denk ik. Maar als ik aan het werk ben wil ik altijd weer snel naar mijn mannetje toe.

Liefs Linda

Hoi meiden !!

@romaty, vervelend dat je zo'n last hebt van je rug, zeker met een ukkie in huis.
Hopelijk is het snel over !!
Ik werk sinds de geboorte van Roy nog maar 2 dagen ipv 5.
Vind het heerlijk thuis met m'n mannetje, nu werk ik op woe + vrijdag en vanaf januari
ga ik di + woe werken dus heb ik heeeeel lang weekend!

Is het bij jullie ook zo koud?
Brrrrrrrrrr !!!

gr. Cora

Heey meiden!

Alles goed met jullie?
@ Romaty, hopelijk is de pijn in je rug toch niet tot aan je nod! Misschien kan je mannetje je even masseren?!

@littlekitty, welkom en join the club!

@ mama1977 en Cora, alles goed? Nog geen te erge kwaaltjes? Ik sprak mijn vriendinnetje gisteravond en ze is echt zwanger en op 5 augustus uitgerekend. Dus die loopt ongeveer gelijk met jullie.Leuk hoor! Vind het net zo spannend voor jullie als een jaar geleden voor mezelf. Gek he?!

Ik denk dat ik komende dagen of week ergens mijn ei ga hebben. Ik voel m nooit, dus das lastig mikken. Voor de zekerheid zijn we maandag alvast begonnen en proberen we om de dag te klussen. Hopelijk houden we het vol. Met die sinterklaas en kerstdrukte op school en alle dingen die erbij komen kijken ben ik als ik thuis ben zooooo moe!
Ik werk 4 dagen trouwens. In groep 6-7. Erg leuk, maar ook erg intensief. Ik weet nog niet zo goed of ik dat na de geboorte van ons volgende kindje ook ga blijven doen. Misschien gaat er dan wel een dagje vanaf. We zien wel. Voorlopig hebben we nog even om daarover na te denken.

ook over namen trouwens, maar ik kan het toch niet laten namen te bedenken. Hebben jullie dat ook? Of ben ik de enige met deze tik? Voor een jongen zijn we namelijk al klaar. Dat is de naam gebleven die we ook voor Melanie hadden gereserveerd. Maar voor een meisje?! Pfffff vind het echt lastig hoor. Steeds als ik een film of iets dergelijks heb gezien, staa ik altijd naar de aftiteling om te kijken of daar niet ineens DE naam tussenstaat.....

Ach ja...

Ik ga even een stukje voor de schoolkrant schrijven. Spreek jullie snel weer!

Groetjes, Daniëlle

Hoi meiden!

@ Daniëlle: hahaha heel herkenbaar! Ik heb al een hele lijst met leuke jongens en meisjesnamen ;-) Het is wel anders dan de eerste, want toen had je nog alle keus. Ik vind het wel leuk als de 2de naam past bij de eerste, dus niet Max en Sebastiaan o.i.d. maar ook iets korts en krachtigs.

Groeten Linda

Terug
Bovenaan