eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@little kitty, welkom!! Kom maar gezellig meekletsen!!

Nou meiden, ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad. Jemig wat heb ik daar een last van gehad dit keer!! Het deed gewoon echt zeer!!! Heb ik nog nooit gehad!! Nu heb ik alleen nog vage rugpijn rechtsonderin, hoop dat dat ook snel verdwenen is.
We hebben in ieder geval geklust, dus wie weet, maar goed ik verwacht er maar niet teveel van. Zo'n eisprong als nu heb ik nog nooit gehad (tenminste als dit een eisprong was), dus ja, wat ik hier nou weer van moet denken, niks denk ik maar, hihi, het is gewoon zo.
Had van het weekend meer voor de grap een ovulatietest gedaan (digitaal). Die gaf negatief aan, maar toen ik de test eruit haalde stonden er wel een hele dikke streep en een iets dunnere streep, dus ik denk dat ik toen inderdaad net voor mijn ei heb gezeten..
Maar goed, we zien wel!!!
We gaan nu de wachtdagen in. Gelukkig heb ik het lekker druk deze tijd, dus hoop dat ik de tijd een beetje goed doorkom.
Ik denk trowuens dat mijn nod iets later is, de 23ste ofzo, zal ik zo gelijk ff aanpassen!

Ben vandaag lekker vrij. Ga denk ik straks mijn huis klaar maken voor de kerst?!! Geen boom dit jaar, zie ik ff niet zitten, want die kleine van ons raced namelijk heel hard in zijn loopstoel door de kamer en knalt overal tegen aan, vind ie leuk, hihi!! Maar ja, ik zie hem al gaan, hup zo de boom in, boom vervolgens ondersteboven boven op mijn mannetje..... Nee dat gaan we niet doen dit jaar. Volgend jaar weer een neiuwe kerst!!

Jullie nog leuke dingen te melden?

x romaty

quote: Littlekitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2008 21:57:45'));

quote: Littlekitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2008 21:54:59'));

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

8 maand

2

24

begin jan

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
23Dec

Yessie84
bijna 4
3
24
26Dec

Patricialut
bijna 1
2
?
zwanger

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
10  wkn
2
27
31Dec

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
ZWANGER

Lientje79
bijna 1
1
29
18Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov        

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama  1977                  
4                                          
1                                        
31                                        
ZWANGER          

Dalia-79
bijna 3
8
29
29Nov

Deleve
8 mnd
1
27
Eind Nov

Djurresmamma
16 mnd
2
26
09 jan

LindaG80        
15 mnd        
3  
28
29 Dec  Littlekitty                                           15 mdn                               1                                        23                                           16 Dec
Heb mezelf er ook even bij gezet! Weet niet wat de betekenis van de kleurtjes is, maar heb mezelf maar helemaal onderaan gezet!

zo heb m even aangepast. Dus meiden als ik met kerst nog niet ongi ben.....
Zou wel een mooi kerstcadeautje zijn zeg....

Welkom littlekitty! En Romaty ik duim voor een mooi kerstkado voor je!
Liefs, mama1977.

@ mama1977: voel je al wat van je zwangerschap? Bedankt voor de glitters hè :)

@ littlekitty: hoi, leuk dat je meekletst

@ romaty: dat zou inderdaad een mooi kerstkado zijn! Wat is dat precies voor test dat je hebt gedaan? Kun je die gewoon bij de drogist kopen?

We hebben een leuke maar drukke Sinterklaas gehad. Max is gruwelijk verwend. Ik ook trouwens, ik heb een heel mooi horloge gehad van de Sint.
We zitten nu in onze klusweek, maar uitgerekend nu ben ik ziek!!
Balen! Ik had zo graag zwanger het nieuwe jaar ingegaan. Maar ja, hopen maar dat mijn ei wat later is en dat mijn griep hier geen invloed op heeft.

Lieve groeten,
Linda

hoi allemaal,

@ mama1977: voel je al wat van je zwangerschap? Bedankt voor de glitters hè
@ littlekitty: hoi, leuk dat je meekletst
@ romaty: dat zou inderdaad een mooi kerstkado zijn!

zelf nu contact op genomen met het ziekenhuis en ik heb op 7 januari een afspraak met de gyncaloog.hoef nu opeens niet meer een jaar af te wachten hoe mijn cyclus is. vind het maar apart. de assistent vroeg mij of ik iui/ivf had gehad om onze zoon te krijgen. nou dat hebben we niet, gewoon op goed geluk puur mazzel. opdat moment dus wel een eisprong gehad,en dat na drie jaar klooien.
kijken wat er nu gaat gebeuren. volgende week met mijn zoon naar het ziekenhuis toe.(eczeem overal behalve waar de luier en de sokken zitten, en gezicht)
sinterklaas was hier ook fantastisch.
heb het nu erg druk op het moment,ben naast mijn werk ook nog invalkracht op een (z)mlk school.

veel klusplezier iedereen de komende tijd.

marianne

Goede avond dames,

Ik heb nog niet echt zwangerschapsklachten behalve dat ik veel moe ben. Heerlijk om even terug m'n bed in te duiken als ik m'n dochter naar school heb gebracht! Dan slaap ik een uurtje. Vanmiddag toen m'n dochter kraaltjes zat te rijgen voor de tv heb ik ook heel even een tukje gedaan op de bank. Als ik m'n dochter naar bed breng vind ze het altijd zo gezellig als ik even bij haar kom liggen. Jullie begrijpen het al: Tegenwoordig val ik dan ook in slaap!

Linda, ik hoop dat je snel weer beter bent. Vervelend hoor, zeker zo in jullie klusweek.

Djurresmama, wat raar, dat eczeem. Je verwacht dat als een kind eczeem heeft dat het dan juist ook rond de luier en in de sokken zit. Dat zijn toch warme, broeiierige plaatsen. Laat je weten hoe het afloopt?

Liefs, mama1977.

Yessie, hoe is het trouwens met je maag? Gaat het al wat beter?

En hoe is het met Mama v Aimee en Dalia-79? zij hadden volgens mij alletwee hun NOD op 29 nov.  Of heb ik iets gemist?

Terug
Bovenaan