eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hey meiden,

Heb weer even rust, duurde wel ff voor ik alle berichtjes had gelezen,
Welkom littlekitty, hoop dat je je snel thuis voelt hier..

Hierzo is het weer wat rustiger, ik voelde net heel krachtig mijn ei, is nog niet eerder gebeurd, ik vond dit wel heel speciaal, nu hopen dat marcel vanavond nog ergens zin in heeft, want ik voel dat het NU moet gebeuren hahaha..

Ik werk 3 dagen per week bij een klantenservice, lekker midden in utrecht, werk er pas kort, maar ben druk bezig wat hoger op te komen, want er zijn veel functies vrij..

Nou mijn mannetje is thuis, van een erg lange dag werken, dus ik ga lekker op de bank zitten.

Fijne avond xxx

oh ja, enne baby namen zijn wij ook druk mee, we willen graag alle kinderen met een D laten beginnen.. omdat ik wil dat Darren zich helemaal 1 voelt met ons gezin.
meisjes naam hebben we al, alleen de jongens naam twijfelen we nog, maar het wordt wel iets zoals Darren.

Hai,

Nou genoeg meiden die  nog werken dus, hihi!! Gaan jullie kindjes dan het kdv of zijn er opa's en oma's die oppassen? Wat een vragen he, ben gewoon nieuwsgierig hoor

Wij zijn nog niet zo bezig met namen. heb er wel eens al aangedacht. Voor de meisjesnaam kunnen we nog de naam gebruiken die we al hadden, maar wie weet verzinnen we wel weer eens wat anders. Voor een jongen weet ik het wel, maar dat zal nog wel weer anders worden.
Bij ons ventje hebben we drie weken voordat ie geboren werd de naam nog weer gewijzigd, dus ja..
Eerst maar eens zwanger zien te raken...

Dacht daarstraks even, dat ik vandaag mij ei voelde, maar mijn afscheiding  sorry, vies praatje, verteld mij denk ik dat dat niet het geval is...
Weet het nou eigenlijk niet meer, ik ga er maar vanuit dat ik hem ergens afgelopen week gehad heb. Is gewoon wel lastig soms, als je nog niet goed weet hoe lang je cyclus is om je ei te bepalen.
Maar goed, mijn rugpijn lijkt weer wat minder, dus dat geeft weer goede hoop!

We gaan dit weekend lekker met vrienden uiteten, heb er zooo zin in!!!! Vroeger (toen we nog geen kleine hadden) deden we dat bijna elk weekend, maar toen was het niet speciaal meer. Nu wel, kijk er echt naar uit!!

x

hoi hoi

zelf ben ik al trotse mama van een prachtig zoontje bob van 15maanden. en ook wij willen graag een tweede kindje. vorige maand al flink aan het klussen geslagen en wat denk je? een week overtijd en een positiefe test!!! helemaal gelukkig dus maar een week later helaas toch nog ongesteld  en de test was ook weer negatief!!! snap je dat nu? maar ja volgende keer beter. we laten het deze maand even voor wat het is want anders wordt de baby in dezelfde maand en misschien ook dezelfde dag als onze bob geboren en dat willen wij ook weer niet dus ' volgend jaar' beter. haha iedereen succes en tot schrijfs

kus inge

hoi romaty,

ook ik ben een werkende moeder. ik werk in de zorg en werk twee en een halfe dag doordeweeks en om het weekeinde. doordeweeks gaag bob naar het kdv. dit gaat heel goed. wij merken dat hij veel leert en dat hij ook goed leert delen met andere kindjes. dit vinden wij ook heel belangrijk(zeker als er een tweede komt hahaha) en jij hoe doe jij het. misschien heb je dit al beschreven maar om nu alle 400 berichten te lezen  is wel heel veel werk. en ja met een kleintje heb je er niet echt te tijd voor he?

haha dikke kus inge

Hoi inegard (weet ff niet meer of het zo goed is), gezellig dta je meekletst!!

Mijn situatie is ff wat anders dan anders. Ik woon namelijk op een soort van landgoed, samen met mijn oom en tante.
Daarbij zijn tevens kantoren gevestigd, waar ik ook werk (heb daar een eigen bedrijfje), en als ik werk dan is de kleine bij mijn tante.
Dus ik werk en woon op een plek, en de kleine blijft eigenlijk ook zo goed als thuis.
Ik wil hem wel als hij 2 a 3 is naar de peuterspeelzaal brengen zodat hij leert met andere kindjes te spelen etc.
Maar vind het nu heerlijk dat nu hij zo klein is dat hij eigenlijk gewoon aan huis is!!

x romaty

Ha meiden,

Ik werk 3 dagen in de week (di-wo-do). Dinsdag en donderdag gaat Max naar mijn schoonouders (zijn 2 neefjes zijn er dan ook) en woensdag komt mijn moeder bij ons thuis oppassen. Dan hoeft Max niet zo vroeg zijn bedje uit en hoef ik niet alles mee te slepen. Ik heb Max nu wel ingeschreven voor het kdv, maar de wachtlijst is heel lang. Ik vind het belangrijk voor zijn ontwikkeling en daarnaast vind ik het te zwaar worden voor mijn schoonouders, die zijn ook al rond de 65. En zeker met het oog op een 2de kindje ;-)

Lieve groeten,
Linda

Hoi dames,

Ik heb vandaag niet zo veel te melden. Ben zooooo moe.......... Ik heb vanmorgen even ingevallen op m'n werk. Het was helemaal niet druk. gek is dat he, hoe dat werkt. Je bent zwanger en ineens doodmoe. Gaap... Ik ben benieuwd hoe dat van het weekend gaat als ik moet werken. Zaterdag van 9 tot 18 uur en zondag van 7 tot 18 uur.

Welkom ingegerard. Leuk dat je mee kletst. Kan het niet zo zijn dat je een hele vroege miskraam hebt gehad? Omdat je test eerst positief was?

Ik ga ff op de bank liggen. M'n dochter is toch bij de buren aan het spelen.

Liefs, mama1977.

Terug
Bovenaan