eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hoi meiden,

Beetje druk, dus ben niet zoveel hier te vinden, sorry!
M'n nod nadert, donderdag, maar we verwachten er beide niet zoveel van.
Toch is het wel spannend!!!

Liefs Lientje

He meiden,

Ik heb Max ook al redelijk snel laten logeren bij mijn ouders. Dit is meer omdat zij dan niet zo lang op hoeven te blijven als wij 's avonds wat hebben.
Als we een verjaardag hebben ergens dan gaat Max meestal mee en leg ik hem in een campingbedje. Als we echt uit gaat slaapt hij bij opa en oma. Eigenlijk heb ik het bewust wat vroeg gedaan, zodat hij er al snel aan 'went'.  Daarnaast zijn opa en oma ook erg vertrouwd omdat mijn moeder elke week 1 dag oppast en daarnaast zien we elkaar ook veel. Voordeel van dichtbij wonen...

Kuss Linda

Wat is het hier rustig!!!!!
Waar is iedereen gebleven?

Heb eigenlijk ook niet zoveel te melden, maar heb even gezorgd dat we van de 2e pagina af zijn!!

x

hoi hoi

Ik denkdat we allemaal of aan het klussen zijn of aan het wachten zijn. Dus dan valt er ook niet zoveel te melden hihi

ik heb ook niet veel... Vandaag lange dag gehad. Kon Mel dus ook pas laat ophalen bij het kdv. Dat was te merken, want ons meisje was zoooooo moe. Ze  heeft wat gegeten en is  toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig is het morgen woensdag. Dan kan ik haar lekker op tijd halen. Zie ik  haar ook nog even wakker hihi

Jullie ook zo'n drukke week? En het kerstpakket al binnen? Wij kregen een leuke dit jaar. Een giftcard met daarop  35 euri en een fles champagne. De champagne laten we nog even dicht, want je weet  maar nooit... Maar die 35 euro die je zelf kan besteden is errug leuk!  Ben benieuwd of jullie ook tevreden  zijn. Als jullie er een krijgen tenminste,... Dat is natuurlijk niet voor iedereen vanzelfsprekend.

Tot snel!  

hoi meiden,
hoe gaat het nu met de zwangeren onder ons. Hoop dat het de rest van ons ook snel gegund is.
Vandaag met mijn zoon naar de kinderarts geweest, gaat nu een stukje beter.
hij heeft last van eczeem op veel verschillende plekken. heb nu weer eindelijk de goede creme/zalf meegekregen. kreeg dit niet meer van de huisarts.

@mama1977: het gaat nu goed met hem. blijven smeren, en als het goed is groeit hij er overheen met één a twee jaar. het zag er nu al beter uit dan vorig jaar zeiden ze.
hoop het maar dat het dan over is.
het jeukt zo ontzettend en dat haald ie zijn huidje hellemaal open tot wondvocht aan toe.

zelf nog geen kerstpakket gekregen, manlief wel, twee stuks. waren goeie pakketten, veel inhoud.

zelf nog steeds druk met invallen op de(z)mlk school. dit doe ik naast mijn vaste dagen op een andere school. vrijdag lekker al vrij en dan twee weken vakantie.

veel klus plezier iedereen en hopen dat het snel mag lukken.mag zelf over drie weken   de MM in. eerder dan verwacht. misschien nu geen drie jaar wachten op resultaat.

marianne

@djurresmama, wat spannend joh, de mm!!! Is je vorige zwangerschap ook via die weg tot stand gekomen?

Wij hebben nu een pakket binnen, of liever gezegd een pluim van € 70 om zelf te besteden, ideaal toch!! Pakket van vriend blijft nog even afwachten!!

x

Ha meiden,

Ik zou volgende week tijdens het kerstontbijt op mijn werk een persoonlijk kado krijgen van mijn teamleider, maar aangezien ik volgende week en de week erna vrij ben krijg ik het pas in het nieuwe jaar.
Mijn man krijgt hem eind van de week. Van de week kwam hij al thuis met zo'n mega fles Heineken en meestal is zijn pakket erg leuk en lekker. Nog even afwachten dus....

Ik voel al een paar dagen een lichte rommeling in mijn buik, maar niet iets wat definitief door kan gaan voor eisprong. Misschien heb ik hem al gehad, misschien komt hij nog. Lastig als je het niet weet en het niet voelt.
Dan is de klusperiode erg lang

Kusss Linda

Hoi meiden,

Mijn man en ik hebben ook allebij een leuk paket gekregen.

Djurresmama, wat fijn dat je nu de goede zalf voor de kleine hebt. Zielig hoor, als hij zo'n jeuk heeft. En spannend, binnenkort de mm in.

Ik voel me zelf helemaal niet goed. Ik ben heel erg misselijk. Dat ik gisteravond begonnen. Maar ik heb niet het idee dat het door de zwangerschap komt. Vannacht werd ik steeds wakker van de misselijkheid. Er heerst ook buikgriep. Vanmorgen heb ik alles uitgebraakt en toen voelde ik me wel even wat beter. We zien wel, als het langer aanhoud ga ik wel naar de dokter.
Verder slaap ik heel veel.

Liefs, mama1977.

Terug
Bovenaan