eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

8 maand

2

24

begin jan

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
23Dec

Yessie84
bijna 4
3
24
26Dec

Patricialut
bijna 1
2
?
zwanger

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
10  wkn
2
27
31Dec

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
Zwanger

Lientje79
bijna 1
1
29
18Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov        

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama  1977                  
4                                          
1                                        
31                                        
Zwanger

Dalia-79
bijna 3
8
29
29Nov

Deleve
8 mnd
1
27
Eind Nov

Djurresmamma
16 mnd
2
26
09 jan

LindaG80        
15 mnd        
3  
28
29 Dec

Littlekitty                                
15    mnd                
1                                        
23                                        
Zwanger  

Naam:
uitgerekend:                                                  
echo:                        

patricialut                            

Berg-Driel
06-08-2009        
6 jan

Mama 1977
04-08-2009.
31 dec

Littlekitty
@kitty, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Voel je je goed?

@mama1977, hoe gaat het met je?
Over 2 weken je eerste echo, hè, spannend zeg!

Hoe is het met de andere meiden?
Al kwaaltjes of (positieve) tekenen?

Volgens mij is Mama in A'dam-zuid ook zwanger, ze zit nl ook op het forum bij zwanger zijn.
Van de andere meiden weet ik het niet....

Ik werk 2 dagen in de week en dan gaat m'n binkie naar het KDV.
Hij vind het leuk en dat vind ik belangrijk!

Hebben jullie al een beetje zin in de feestdagen?

Groetjes Cora

P.s. sorry als ik mensen/onderwerpen vergeten ben, maar er waren zoveel berichten bijgekomen

Hoi,
Het gaat weer wat beter met me gelukkig. Maar ik doe het wel rustig aan.

Berg_driel, jij hebt je echo een week later he. Spannend he!

Verder heb ik nu niet zo veel te melden maar ons topic staat weer op de eerste blz!

Liefs, mama1977.

@mama1977, fijn dat je je weer beter voelt!! Zorg goed voor jezelf he!! Belangrijk!!

Heeft er iemand ervaring met teunisbloemolie? Ik heb namelijk echt de bale van mijn lange cyclussen!! Zit nu alweer op dag 33, pffff. En heb eigenlijk continu last gehad van mijn rug, heb gigantisch last van stemmingswisselingen (nee, ik ben niet zwanger) en heb ook veel krampjes etc. Kortom, het zit me niet lekker!!
Voorlopig hier nog geen rdtjes te zien, alhoewel ik ze wel verwacht ergens aankomend weekend.

Nou las ik dat je met teunisbloemolie de klachten van pms kan verminderen en de cyclus weer op orde kunt krijgen, iemand ervaring hiermee?

x romaty

hoi meiden,

@mama1977, fijn dat je je weer beter voelt.
@romaty, nee ik ben niet via de MM zwanger geworden, eigenlijk op pure mazzel en geluk. moest van de huisarts maar om de 4 a 5 weken een test gaan doen, omdat ik niet ongi werd. was het al weer zo zat dat ik al een afspraak had gemaakt weer voor bij de gynecoloog. toch voor de zekerheid   meer effe een test gedaan en wat bleek zwanger.
en daar sta je dan, was in december en was in augustus voor het laatst ongi geweest. zeggen ze gefeliciteerd u bent al minimaal 16 weken zwanger??? was dus niet zo maar toch. je schrikt wel effe.

ze konden bij mij ook niet de juiste uitgerekende datum geven. gync. zei 8 aug, verloskundige zei 16 aug. voor mijn gevoel klopte allebei niet en was ik laatste week juli uitgerekend.
was met opmeten ook altijd veel verder dan dat moest. als ze meeten klopte het nooit met de bereking.als het op navelhoogte moest zijn zat ik al op halverwege ribbennkast.
ik heb wel gelijk gekregen, hij is ongeveer 2 weken te laat geboren. had nog wat geweest als ik de datum van de verloskunige had aan gehouden, mocht ook nog tot max 30 augustus blijven lopen van haar. dan zou het pas opgewekt worden.

nog lekker 1 dag werken en dan vakantie.

veel klus plezier iedereen.

marianne

Hoi dames,

Wat is het stil hier. Hoe is het met iedereen?
Ik heb niet zo veel te melden behalve dat ik toch nog niet beter ben. Heb sinds vandaag HEEL ERG diaree. Sorry voor het vieze verhaal maar ik liep vanmiddag met mijn dochter naar de supermarkt en toen liet ik een scheetje. Ik voelde meteen dat het niet goed was dus ik tegen m'n dochter: "Kom schat, we moeten weer even naar huis want volgens mij heb ik in m'n broek gepoept!" M'n dochter had laatst ook diaree dus ze vond het helemaal niet raar gelukkig! Hahaha! Maar je voelt je wel heel vies dan hoor. Bah! Maar goed, veel drinken en hopen dat het snel over is.

Liefs, mama1977.

hehe, zijn we weer, had ik net een heel verhaal getypt, besluit mijn computer om updates te gaan installeren, alles weg!! pfff...

Maar goed, het is inderdaad heel rustig hier!! Iedereen druk met de voorbereidingen voor kerst???

Ik heb sinds vandaag vakantie!!! YES, was er zo aan toe!!

Verder moet ik ergens in de komende 4 dagen mijn nod krijgen denk ik... Ik heb me in ieder geval voorgenomen pas ergens volgende week te gaan testen, mocht ik nog niet ongi zijn geworden. Maar alles duid erop dat ik gewoon ongi wordt hoor, dus ik ben gewoon in afwachting daarvan. Ik zou zeeeeeeer verrast zijn als ik niet ongi word!!
Klinkt misschien heel hard en zo bedoel ik het niet, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg, want de komende twee weken staan bol van de feesten enzo, dus dan kan ik lekker een wijntje drinken, en hoef ik niet stiekum te gaan lopen doen enzo... vind dat wel zo makkelijk

Heb wel besloten te gaan starten met teunisbleomoliecapsules. Heb daar goede verhalen over gehoord, dus ik hoop dat mijn volgende cyclus een stuk korter gaat zijn en minder pijnlijk!!! zit nu namelijk alweer op dag 35pffffff

x

Hoi allemaal!

Roamty wat vervelend dat het zo lang duurt he! Ik was voor Mel heel regelmatig, 32 of 33 dagen, maar ineens was het wel 50 dagen ofzo.... De maand erna was ik wel zwanger, dus ik heb er niet zo lang mee doorgemodderd. Ik was dan ook heel bang dat die gekke cycli na het stoppen met de pil ook weer zou doorzetten. Het is nog even afwachten hier. Vorige keer ook een cyclus van 35 dagen. Hopelijk is deze een beetje korter. Heb vorige week wel wat geks gevoeld en ook in mijn agenda geschreven. Misschien dat ik dan een beetje een lijn ga ontdekken. Enne, ik zou het ook nog geen ramp vinden als ik nu niet zwanger ben, want volgens mij ben ik dan uitgerekend op mijn man's verjaardag.... Een maandje later is ook best  Hopelijk merk je snel resutaalt met de teunisbloem. Hou ons op de hoogte!!!

@ mama1977: Hopelijk is het idd een virusje en geen voorbode van wat je nog te wachten staat... beterschap!!!

Aan alle anderen: I'll keep my fingers crossed!

Oh ja, is het misschien een idee om de tabel aan te passen aan de meiden die hier nog regelmatig posten? Er staan best veel namen in van meiden die hier volgens mij niet meer komen, maar ik wil ze ook niet zomaar verwijderen... Wat vinden jullie?

Terug
Bovenaan