eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hoi dames,

Hier ben ik heel even. Ben namelijk heel moe en moet vanavond nog heel veel doen.

Yessie, ik hoop voor je dat het toch raak is ookal heb je maar weinig geklust. Het

hoeft maar 1 keer raak te zijn he.

Littlekitty,  Gefeliciteerd meid. Hartstikke leuk!

Liefs, mama1977.  

quote: yessie84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2008 15:42:23'));

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

8 maand

2

24

begin jan

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
23Dec

Yessie84
bijna 4
3
24
26Dec

Patricialut
bijna 1
2
?
zwanger

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
10  wkn
2
27
31Dec

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
Zwanger

Lientje79
bijna 1
1
29
18Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov        

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama  1977                  
4                                          
1                                        
31                                        
Zwanger

Dalia-79
bijna 3
8
29
29Nov

Deleve
8 mnd
1
27
Eind Nov

Djurresmamma
16 mnd
2
26
09 jan

LindaG80        
15 mnd        
3  
28
29 Dec

Littlekitty                                
15    mnd                
1                                        
23                                        
Zwanger  

Naam:
uitgerekend:                                                  
echo:                        

patricialut                            

Berg-Driel

Mama 1977
04-08-2009.
31 dec

Littlekitty

Ha meiden!

@ Littlekitty: wat leuk zo voor de feestdagen, gefeliciteerd!

@ yessie: hoi, balen dat je weinig tijd/energie hebt om te klussen. We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb ook weinig geklust omdat we allebei een beetje ziekig zijn en het heel druk hebben.Maar ja, er hoeft maar één heel slim zaadje tussen te zitten hè

@daniellexx: gaat het al wat beter met je kleintje?

Zo te zien is het eind van de maand voor veel van ons erg spannend. Ben benieuwd!

Kusss  Linda

Goedemorgen meiden,

@littlekitty, gefeliciteerd meid!! Super, en zo lekker snel!! Heerlijk ben je gelijk van de spanning af!!

@mama1977, typisch he dat je zo kan worden overvallen door extreme moeheid!! Ik had dat ook in mijn eerste zwangerschap. En pas in week 17 gingen ineens de loodzware gordijnen weer open en begon ik weer een beetje te leven, pff, vond dat wel heftig geloof ik!!

Gisteren lekker uiteten geweest, heerlijk heb er van genoten. Ben nu wel brak, ben niet meer gewend om enorm laat naar bed te gaan, hihi ik lijk wel een oud wijf.
Verder geen nieuws, heb wat steekjes zo links en rechts maar probeer er geen aandacht aan te schenken, niet te veel hoop vestigen dus. Moet toch nog een dikke week wachten ongeveer...

@Yessie, lastig he dat op het juiste moment moeten klussen, heb daar ook altijd wel een beetje moeite mee. Maar van mijn eerste had ik echt gedacht volledig op het verkeerde moment te hebben geklust en was toch zwanger, dus ja...

x romaty

Hoi allemaal!

Weer een hoop te lezen, leuk! Goed idee om even te polsen wie er allemaal nog actief meeschrijven. Zo houden we het een beetje overzichtelijk.

Gisteren bij vrienden geweest. Was erg gezellig. Met Mel ging het gelukkig ook weer iets beter. Ze eet nog net zoveel, maar ze slaapt wel heel goed, dus dat zit wel goed, denk ik. Was wel laat geworden, maar omdat we bleven slapen maakte dat niet zo uit. Fijn om weer eens een avondje er lekker uit te zijn. We brengen mel nog niet weg om te logeren ergens. Daar ben ik nog niet echt aan toe . Jullie wel?

Komende week een drukke week... dinsdag vergadering en kerstknutselen, woensdag kerstukjes maken en donderdag kerstdiner, samenzang en borrel... Hopelijk vinden we dan nog een beetje tijd om te klussen.
Zoals iemand al zei: Er hoeft maar 1 slim zaadje tussen te zitten...

Nog een fijne avond allemaal!

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

9  maand

2

24

begin jan

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
23Dec

Yessie84
bijna 4
3
24
26Dec

Patricialut
bijna 1
2
?
zwanger

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
10  wkn
2
27
31Dec

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
Zwanger

Lientje79
bijna 1
1
29
18Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov        

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama  1977                  
4                                          
1                                        
31                                        
Zwanger

Dalia-79
bijna 3
8
29
29Nov

Deleve
8 mnd
1
27
Eind Nov

Djurresmamma
16 mnd
2
26
09 jan

LindaG80        
15 mnd        
3  
28
29 Dec

Littlekitty                                
15    mnd                
1                                        
23                                        
Zwanger  

Naam:
uitgerekend:                                                  
echo:                        

patricialut                            

Berg-Driel

Mama 1977
04-08-2009.
31 dec

Littlekitty

Ha meiden,

Zo, m'n werkweekend zit er weer op. Het is toch altijd weer pittig hoor, tussen de 18 en 20 uur in twee dagen. Hebben jullie een fijn weekend gehad? Danielle en Romaty, lekker he om af en toe ff eruit te zijn. Ik heb dat heel lang niet gedaan maar de laatste tijd komt dat weer een beetje terug. (Zal wel weer snel over zijn als de baby er is......) Ik heb met een stuk of 5-6 moeders van de kleuterschool en peuterspeelzaal heel leuk contact. We komen veel bij elkaar over de vloer, met kids, en eens in de zoveel tijd gaan we lekker met elkaar eten, zonder kids.

Romaty, het overvalt me inderdaad, die vermoeidheid. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook wel maar dan veel later in de zwangerschap, volgens mij.

Danielle, ik heb mijn dochter pas afgelopen november voor het eerst ter logeren gebracht. Ik was er ook niet eerder aan toe. En ze is al vier! Daar komt wel bij dat ze zelf ook niet wilde. Nu wilde ze wel en heeft ze het hartstikke naar haar zin gehad bij mijn zus.

Liefs, mama1977.

Hey meiden,

Nou het weekend is weer bijna voorbij.
Ben gister met een club meiden naar het cafe geweest, dr zijn er 2 net moeder en voor het eerst stappen weer, dus jullie kunnen je voorstellen hoe het was....
We hebben echt een geweldige avond gehad.
Marcel is nog steeds ziek, dus ik verwacht geen 2008 zwangerschap meer, vruchtbaar het nieuwe jaar in dan.. haha..

Darren gaat al vanaf hij 10 weken is logeren, om het weekend gaat hij naar zijn vader en elke woensdag slaapt hij bij opa en oma, omdat ik dan 2 dagen achter elkaar werk, voor mijn schoonvader is het zwaar telkens vroeg Darren op te halen bij ons.
Verder slaapt Darren nooit ergens anders, hij heeft een beste vriendin maar logeren is er nog niet bij, wel gaan ze graag de hele dag in bad samen hahahaha...

morgen kort dagje, kan ik nog even bijkomen van het avondje stappen.

xxx

He meiden,

Ik breng de kleine ook echt nog niet weg uit logeren hoor!! Moet er niet aan denken!!! of hij gaat mee, of ik heb een oppas, maar uit logeren, nee echt niet hoor..
Zou het zo naar vinden als hij er 's ochtends niet zou zijn!!

x romaty

Terug
Bovenaan