eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Meiden,

Ik kom net terug van mijn ouders, ff wezen eten met de kleine!

Ik was behoorlijk moe, dus ik dacht ik gelijk ook maar naar bed, en onderweg naar boven bedenk ik me ineens??? ik kan nog wel ff testen of dat ik zwanger ben??!!!!
Hoe ik er bij kom ik weet het niet, want is was nog zo voornemens dat niet te doen, en pas volgende week te testen, ik zit immers nog voor mijn nod.

Dus ik met een nieuwe test van clear bleu digital, die ook aangeeft hoe lang je zwanger bent, hup ff testen.....
Uitslag: ZWANGER 1-2 weken!!!!!!!!!!

Je begrijpt, ik ben met stomheid geslagen!!!!! Was er zo van overtuigd ongi te gaan worden.....................

Ik kan het nog niet bevatten denk ik...............

Wow, alweer ik een keer raak!

Weet even niks meer te zeggen...

x romaty

Romaty,

wat een geweldig nieuws, GEFELICITEERD!!
Vergeet je niet glitters voor ons te strooien, haha!! (lees ik wel eens in andere topics en misschien werkt het wel!!!)

Echt super man, wat zul je gelukkig zijn!
Kun je die test al voor je NOD gebruiken? Das wel handig, maar dat ga ik niet doen met zo;n rar cylclus als ik heb!!

Slaap lekker, zal nu zeker lukken of juist niet.....!!

x

Hee lady's,
Ik lees nog steeds mee!

Weinig te melden, heb begin Jan mijn NOD, we zijn weer benieuwd!

Kom snel reageren, ga nu lekker slapen..

xxxx

Ronde 1, vorige maand was mijn ei al geweest toen we besloten er voor te gaan!

@Deleve, leuk dat we weer eens wat van je horen!!!Succes met deze ronde, ik zal voor je duimen!!

@Jansske, ik heb getest met clear bleu digital, die je 4 dagen voor je nod al kan gebruiken!! Maar inmiddels heb ik ook nog getest met een andere digitale van clear blue, en een gewone, en ook die geven allemaal positief aan!!!!

Kon erg moeilijk in slaap komen hoor gisteren!!

Kan het nog niet bevatten, ik voel me ook nog niet zwanger, wat ook zo zijn voordelen heeft!!

Dames, hier de glitters voor jullie, met de hoop dat jullie net zo snel postief nieuws hebben als ik!!!

dikke kus romaty

Jeee geweldig Romaty! Gefeliciteerd! Dat was ff schrikken he. Ik hoop voor je dat de kwaaltjes ook nog ff weg blijven.

Deleve, leuk dat we weer wat van je horen. Succes met de volgende ronde.

Dames, wat is er veel gepost hier gisteravond toen ik de HEEEEELEEEEE avond sliep. Vind het wel een goed idee om de lijst aan te passen. Zo is het veel beter.

Liefs, mama1977.

quote: jansske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2008 21:27:32'));

Naam:                                                    
Ronde:                          
Leeftijd:                            
NOD:                                            
Status:                

Daniellexx
2
24
Begin jan

Romaty
1
24
23 dec

Yessie84
3
24
26 dec

Jansske
2
27
31 dec

Lientje79                                          
1                                                
29                                                
18  dec                                    

Mama 1977
1
31
Zwanger

Djurresmama
2
26
09 jan

Berg-Driel
1
27
Zwanger

LindaG80        
3
28
29 dec

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.  = Zwanger.

Zwanger:
uitgerekend op:
datum echo:
vk afspraak:

Berg-Driel
06-08-2009
06-01-2009

Mama1977
04-08-2009
31-12-2008

Romaty  
29-08-2009??
?????

Zo heb even het een en ander aangepast!! Dat maakt het misschien een beetje echter, want ik heb er echt geen flauw benul van dat ik zwanger ben!! Ik ben enkel af en toe een beetje weeeig(schrijf je dat zo) maar dat heb ik normaal ook als ik niet op tijd eet, dus ja....
Ik denk zelf rond de 29ste van augustus  uit te zijn gerekend. Ik denk dat ik de verloskundige volgende week even bel, en dan zien wel wel!!
Het is zo raar, zo'n test zegt dan, je bent zwanger, maar mijn gevoel is het daar nog niet helemaal me eens!!! Stond vanmorgen wel tegen mijn kleine vent, je krijgt een broertje of zusje (snapt tie toch nog niets van), maar dat klonk zo mooi, hihi!!

x

quote: romaty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2008 13:54:27'));

quote: jansske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2008 21:27:32'));

Naam:                                                    
Ronde:                          
Leeftijd:                            
NOD:                                            
Status:                

Daniellexx
2
24
Begin jan

Romaty
1
24
zwanger

Yessie84
3
24
26 dec

Jansske
2
27
31 dec

Lientje79                                          
1                                                
29                                                
18  dec                                    

Mama 1977
1
31
Zwanger

Djurresmama
2
26
09 jan

Berg-Driel
1
27
Zwanger

LindaG80        
3
28
29 dec

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.  = Zwanger.

Zwanger:
uitgerekend op:
datum echo:
vk afspraak:

Berg-Driel
06-08-2009
06-01-2009

Mama1977
04-08-2009
31-12-2008

Romaty  
29-08-2009??
?????

Zo heb even het een en ander aangepast!! Dat maakt het misschien een beetje echter, want ik heb er echt geen flauw benul van dat ik zwanger ben!! Ik ben enkel af en toe een beetje weeeig(schrijf je dat zo) maar dat heb ik normaal ook als ik niet op tijd eet, dus ja....
Ik denk zelf rond de 29ste van augustus  uit te zijn gerekend. Ik denk dat ik de verloskundige volgende week even bel, en dan zien wel wel!!
Het is zo raar, zo'n test zegt dan, je bent zwanger, maar mijn gevoel is het daar nog niet helemaal me eens!!! Stond vanmorgen wel tegen mijn kleine vent, je krijgt een broertje of zusje (snapt tie toch nog niets van), maar dat klonk zo mooi, hihi!!

x

was nog wat vergeten!!

Terug
Bovenaan