A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Romaty, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Wat een verrassing, als je denkt ongi te worden!
Over je vraag mbt alcohol; ik ben gwoon de BOB dit jaar, maar wij vertellen het ook aan de ouders met kerst dus hoeft niet echt meer een smoes te verzinnen.
Met oud en nieuw wordt het en ander verhaal, dan zijnwe thuis en krijgen visite...dus als er meiden een goed idee hebben, wij zijn benieuwd!
Linda,
Wat vervelend dat je mannetje ineens zo ziek is.
Ze zijn dan nog zo klein en zielig, hoop dat hij snel opgeknapt is.
Meiden, ik wil niet vervelend doen want de lijsten zien er echt super uit, maar is het mssn een idee om de zwanger worden en de zwangeren lijst te splitsen?
Dat de zwangere dames alleen op de onderste lijst vookomen?
Dan kunnen we de lijsten mssn wat korter houden...
Hoor graag wat jullie ervan vinden.
Als ik jullie niet meer spreek, moet nl veel werken komende dagen, wens ik jullie een hele fijne kerst en een goed en vruchtbaar 2009 toe
groetjes Cora
Romaty, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Wat een verrassing, als je denkt ongi te worden!
Over je vraag mbt alcohol; ik ben gwoon de BOB dit jaar, maar wij vertellen het ook aan de ouders met kerst dus hoeft niet echt meer een smoes te verzinnen.
Met oud en nieuw wordt het en ander verhaal, dan zijnwe thuis en krijgen visite...dus als er meiden een goed idee hebben, wij zijn benieuwd!
Linda,
Wat vervelend dat je mannetje ineens zo ziek is.
Ze zijn dan nog zo klein en zielig, hoop dat hij snel opgeknapt is.
Meiden, ik wil niet vervelend doen want de lijsten zien er echt super uit, maar is het mssn een idee om de zwanger worden en de zwangeren lijst te splitsen?
Dat de zwangere dames alleen op de onderste lijst vookomen?
Dan kunnen we de lijsten mssn wat korter houden...
Hoor graag wat jullie ervan vinden.
Als ik jullie niet meer spreek, moet nl veel werken komende dagen, wens ik jullie een hele fijne kerst en een goed en vruchtbaar 2009 toe
groetjes Cora