eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Naam:                                                    
Ronde:                          
Leeftijd:                            
NOD:                                            
Status:                

Daniellexx
2
24
Begin jan

Romaty
1
24
zwanger

Yessie84
3
24
26 dec

Jansske
2
27
31 dec

Lientje79                                          
1                                                
29                                                
18  dec                                    

Mama 1977
1
31
Zwanger

Djurresmama
2
26
09 jan

Berg-Driel
1
27
Zwanger

LindaG80        
3
28
29 dec

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.  = Zwanger.

Zwanger:
uitgerekend op:
datum echo:
vk afspraak:

Berg-Driel
06-08-2009
06-01-2009

Mama1977
04-08-2009
31-12-2008

Romaty  
29-08-2009??
?????

@ romaty: super zeg! van harte gefeliciteerd!

Hey hallo,

Bij ons is een 2e kindje ook van harte welkom!
Ik dacht dat het vorig keer raak was, maar werd helaas vorige week ongesteld...
Nieuwe ronde nieuwe kansen toch?!
Noa word over 6 weken alweer  1 jaar!!!
En als ik zie hoe groot ze al is en hoeveel ze al kan begint het echt te kriebelen om weer een mooi wondertje in mijn buik te hebben, en een lief broertje of zusje voor Noa!

Groetjes Chantal mama van Noa

Meiden, bedankt voor alle felicitaties!!!!

Het is zo raar, zo nu en dan tussen de dingen door als ik bezig ben denk ik, oh ja ik ben zwanger!! Echt ik kan het niet bevatten!
Dit had ik de vorige keer minder geloof ik. Ik was er nu ook zo van overtuigd dat ik ongi ging worden.

Maar goed, vanavond is mijn vriend naar een personeelsuitje (ik had geen zin om mee te gaan, hij heeft namelijk niet echt gezellige collega's) dus ik ga straks eens een potje strijken en is op mijn gemakje bedenken wat er eigenlijk allemaal gaande is!!

@februari08, gezellig dat je meekletst! Ik wens je veel succes in deze nieuwe ronde!!
Vul nog even het schema in, dan blijven we een beetje op de hoogte!!

Gaan jullie wat leuks doen meiden dit weekend?

x

Hé meiden,

Net even met Max naar de huisartsenpost geweest. Het ging allemaal zo raar! Vanochtend hebben we nog gezellig gewinkeld, boterhammetje gegegeten tussen de middag en toen naar bed en toen werd hij ineens na 1,5 uur heel hard huilend wakker. Ik kreeg hem niet stil, hij hoeste erg (ik dacht dat hij stikte) en hij had 40,2 graden koorts. Zo maar vanuit het niets. Ik was aardig in paniek. Bij de huisartsenpost kreeg ik te horen dat hij een oor- en keelontsteking heeft. Echt heel zielig voor mijn mannetje. De antibiotica vindt hij erg vies, dus was best moeilijk naar binnen te krijgen. Hij ligt nu net op bed. Hopelijk is hij morgen weer wat beter. Geen leuke start van de vakantie.

Liefs, Linda

@lindaG80, joh wat vervelend!!! Gek he, dat kinderen uit het niets ineens zo ziek kunnen zijn!! Hopen dat hij lekker een beetje kan slapen en goed opknapt!! Zou niet leuk zijn als hij met kerst nog ziek is!!

x romaty

Stik, heb ik een heel verhaal getypt... druk ik op het verkeerde knopje!!! Alles weg!

Opnieuw dan maar:

WAUW romaty, gefeliciteerd!!! Toch nog op de valreep zwanger het nieuwe jaar in! Leuk zeg!!! (en die teunisbloemolie hoef je ook niet meer te gebruiken hahaha)

Hier valt verder weinig te melden. Denk dat we nu in de wachtperiode zitten. We hebben wel flink geklust deze weken dus wie weet... Afwachten maar. Mars denkt dat ik nu al zwanger ben, maar ik denk van niet hoor. ik voel helemaal niks. Dat hoeft ook niet altijd iets te betekenen, dat weet ik wel, maar achteraf gezien had ik bij Mel wel allemaal van die kleine aanwijzinkjes... We zullen zien!

Groetjes!

@danielle, thanx!! Nee, de teunisbloemolie kan de kast weer in, gelukkig maar!! Ennuh, ik voel nog steeds helemaal niks hoor, dus wie weet!!! Het enige dat ik merk is dat ik weer sneller fel kan reageren, hihi, krijg nu al medelijden met mijn vriend!!

Ik zal in ieder geval voor je duimen!!

Trouwens zijn er nog meiden die goede smoesjes weten, voor het niet drinken van alcohol etc... want de feestdagen komen er aan en ik zie dan altijd heel de familie en alle vrienden, dus ik heb alle tips hard nodig, want wij willen het echt nog even voor ons zelf houden...

x

Hee hallo,

Vraagje, kan iemand me eventjes bij de lijs toevoegen Computer doet weer een raar...

Chantal kindje 11 maanden  29 december.

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Iedereen die zwager zijn Gefeliciteerd!!!
En de andere die net zo als mij zwanger willen worden Succes!!!

Groetjes Chantal mama van Noa

Terug
Bovenaan