eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@mama1977, oh nee!! Ik hoop zo dat het niet is wat het lijkt!! Kan me voorstellen dat je je nog aan een strohalm vastklampt wat hoop betreft, zeker gezien het feit dat je al een mk gehad hebt in juli....
Ben er even stil van....
Wat kan je gevoel je toch heen en weer slingeren...

Vind het trouwens wel heel dapper van je dat je in je berichtje ook nog even aan de andere meiden denkt!! Je had best even ego mogen zijn hoor, daar heb je recht op...

Heel veel sterkte bij de vk als je daar mss vandaag langs kan komen.

Ik help je in ieder geval hopen meid

dikke knuffel, romaty

@Jansske, ik heb een test gebruikt van clear blue.
Het is een nieuwe, ik had hem nog nooit gezien. Op de verpakking staat in het rood digital, en in het klein staat er bij dat je die test vanaf 4 dagen voor je nod kan gebruiken.
Ik heb hem denk 3 a 4 dagen voor mijn nod gebruikt en toen was hij inderdaad positief.
De overige testen die ik gedaan heb waren ook allemaal positief, en het streepje wordt steeds duidelijker nu, dus ben benieuwd...
Vond het trouwens wel een heel fijne test. heb er nu nog eentje liggen, die wil ik begin volgende week doen, want deze test geeft namelijk ook aan hoelang je zwanger bent vanaf de bevruchting., Hij riep dus bij mij 1-2 weken (dan ben je dus 3 a 4 weken zwanger), ben gewoon ff benieuwd of hij de volgende keer 3-4 roept!!

Zit je nu in je wachtdagen?

x romaty

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    

Naam:____________
Ronde:________
Leeftijd:______
NOD:_____        
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
2
27
31 dec

Djurresmama
2
26
9 jan

LindaG80
3
28
29 dec

Februari08                                        
1                                                        
29                                              
??                                              

Zwanger:
Uitgerekend op:
Datum echo:
Vk afspraak:

Berg-Driel
06-08-2009
06-01-2009

Mama1977
04-08-2009
31-12-2008

Romaty  
29-08-2009??
?????

Lientje
28-08-2009???
???

Hey meiden,

mama 1977, wat erg, ik hoop echt dat je straks positief nieuws hebt, als je bij de vk vandaan komt.. ik duim voor je

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden, en heb even zitten huilen op de wc. maar ga nu weer met goede moed verder. dit wordt onze 4de ronde, en ik hoop iets meer te kunnen klussen.

Krijg vandaag Darren's vriendin hier te spelen, dus zou wel een drukke boel worden, eerst zo cakejes bakken met Darren, die wou zo graag dat dokter oetker spul hebben haha.

Verder bedankt voor de reacties, de witte jaloersie vind ik een mooi woord, en zo voel ik me echt, ben blij voor iedereen die zwanger mag worden, maar baal er zo enorm van voor mezelf..

Nou meiden, ik kom vanavond nog even kijken wat er allemaal is gebeurd vandaag..

Liefs

He meiden,

volgens mij doet het forum het weer!! Hehe, vond het maar ongezellig hoor, een week lang niet kletsen!!!

@mama1977, hoe is het met jou afgelopen? Ben heel benieuwd, heb heel de week aan je gedacht!!

Hier gaat alles lekker. Heb heerlijk vakantie. Ben vandaag flink aan de poets!! Moest ook maar weers eens gebeuren!!
Heb verder eigenlijk nog steeds nergens last van, behalve ontzettende lekkere trek in van alles en nog wat, maar verder voel ik me prima. Ik heb 21 januari de eerste afspraak bij de VK en dan heb ik ook gelijk mijn echo.
Vind het niet zo erg dat het nog drie weken duurt, want de vorige keer was ik er vrij vroeg bij maar toen konden ze nog geen hartje horen, en vind het wel fijn dat dat als alles goed is nu wel kan!!!

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Fijne feestdagen gehad?

x romaty

Heey meiden!

Gelukkkig zijn we weer in de lucht! Elke dag geprobeerd, want ik was zo benieuwd hoe het was met jullie. En met mama1977. Weet je al wat meer? Ik heb steeds aan je moeten denken. Ik hoop zo dat alles goed is!

Hier nog steeds niets te melden. Niet zwanger (heb gisteren stiekem al getest ) en ook niet ongi. Zit nu al op dag 37, bah! Hopelijk komt het wel snel op gang, dan kunnen we een nieuwe ronde in!

Wij hebben trouwens erg gezellige feestdagen gehad, alleen... eerste kerstdag kreeg Melanie de waterpokken! Arm kind, ze ziet er niet uit! Allemaal pukkeltjes in haar gezicht en zelfs  in haar haar! En nu hoorde ik bij de huisarts dat als kindjes onder het jaar de waterpokken krijgen, de kans groter is dat ze het nog een keer krijgen. Pffff

Ik heb ook nog even lekker geshopt in uitverkoop. Een nieuwe maxocosi  tobi, want hoewel Mel nog best in de maxitaxi past en er voorlopig ook nog wel in blijft zitten, scheelde  het bijna 100 euri! En dan zet ik 'm graag even  in de kast. En ook een buggy, een simpele om  in de auto te laten iggen. Hoef ik niet steeds die grote in mijn kleine auto'tje te proppen  En een hele berg kleding. Wij kunnen  er weer tegen,jippie!

Hopelijk hebben jullie allemaal  gezellige dagen gehad, en ik hoop dat we in 2009 een super (vruchtbaar) gezond jaar tegemoet gaan!

Groetjes!

@danielle, jeetje al een cyclus van 37 dagen, dat is ook best lang!! Maar wie weet, zolang je niet ongi word is er nog hoop toch!!
Wat vervelend voor melanie dat ze de waterpokken heeft, en helemaal dat ze ze mss nog een keer krijgt!! Bah zeg!!

Wij hebben heerlijke feestdagen gehad, wel intensief!! Drie dagen achter elkaar, en aangezien de kleine man heel eenkennig is, moet je op zulke familiedagen alle zeilen bijzetten om het gezellig te houden!! Pff, de kleine en wij zijn blij dat deze week weer normaal is!!

Morgen oud en nieuw, mijn vriend moet overdag gewoon werken, dus ik ga ook gewoon rommelen in huis en lekker wandelen enzo (hier steken ze bijna geen vuurwerk af (polder)... En 's avonds gaan we met vrienden eten, en drinken enzo, dus ik heb de smoes?: ik ben de bob, hoop dat ze dat geloven, aangezien ik natuurlijk vorig jaar ook al de bob was!!!
Maar goed,

Ga snel de boerenkool afmaken en dan lekker eten...

Ik spiek vanavond nog wel even want ik ben zo benieuwd naar mama1977!!
Laat snel wat van je horen meis!!

x romaty

Hehe.... We zijn er weer!
Ik heb jullie gemist hoor. Iedere dag heb ook ik geprobeert of hij het weer deed maar helaas..... Veel te lang hoor, zo'n week zonder jullie.

Romaty, wat fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt. Misschien heb je in je vorige zwangerschap wel genoeg kwaaltjes gehad en blijft het je dit keer bespaart.

Danielle, wat spannend zeg! 37 dagen al. Ik hoop dat je snel positief test. En wat vervelend dat je kindje de waterpokken heeft. Vervelend uitzicht ook he, dat kindjes het  NOG een keer kunnen krijgen als ze het de eerste keer voor hun eerste verjaardag hebben gehad. Beterschap.  

De bloedingen hebben bij mij toch echt doorgezet. Toch echt een miskraam. Heel verdrietig. Morgen heb ik nog wel die afspraak bij de vk. Zij vond dat beter. Ze wil dan even met me praten over hoe het met me gaat en ik krijg dan toch een echo om te kijken of alles wel eruit is gekomen. Morgen had een mooie dag moeten worden als we voor het eerst ons kindje zouden zien op de echo. Nu wordt het een verdrietige dag. Ik denk zelf dat het vruchtje er uit is gekomen. Ik heb het zien liggen in de wc maar we moeten het natuurlijk wel zeker weten.
Naar omstandigheden gaat het wel goed met me.

Liefs, mama1977.

Terug
Bovenaan