eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@Lientje, gefeliciteerd !!
Meiden, we gaan de goede kant op, wat een hoop positief nieuws ineens!

@romaty, ik ben ook aangemeld bij het aug. forum maar vind het ook erg druk hoor!
En hier begin ik net iedereen een beetje te "kennen", haha

Nog 3 dagen en dan kan ik er eindelijk met iemand over praten...pfff
Normaal bespreek ik bijna alles met m'n moeder en nu moet ik al 3 weken m'n mond houden, zoooo moeilijk!!
We hebben een shirt besteld voor ons mannetje met: "stoer, ik wordt grote broer!"
Ik hoop dat 'ie voor de kerst binnen is!

Ga weer ff aan het werk!

Groetjes Cora

@cora, fijn hoor, dat je het met kerst eindelijk kan gaan vertellen. Wij wachten nog even, dwz wij wachten tot de 12 weken, als dat lukt tenminste!!
Vind het zelf altijd allemaal al spannend genoeg, en ik merk aan mezelf dat ik het altijd even een plekje moet geven, dus daar hebben we op deze manier ruim de tijd voor!!

Meiden, we hebben wel een vruchtbaar topic zeg!! Nou de rest nog, we duimen en zijn benieuwd!!

x romaty

@ Lientje, van harte gefeliciteerd, gaaf zeg!!

@ Danielle, ik ben er ook nog!!

Ik wil ook, haha!!

Ik had gister ontzettende pijn aan mijn rug, nu is het gelukkig weg, maar nu heb ik hoofdpijn, het is wat!!

X

Nou meiden, ben blij dat jullie ook hier blijven! Heb inderdaad ook het idee dat ik iedereen een beetje leer kennen en dat is wel zo gezellig vind ik

@ Jansske ben blij dat jij er ook nog bent hoor! Lastig, pijn in je rug en hoofd. Helemaal als je nog een kleintje hebt om voor te zorgen. Ik merk dan echt dat ik mijn eigen pijn opzij moet schuiven, anders val ik om... Gelukkig maakt zo'n big smile het allemaal wel weer goed.

Ik heb thuis zinda gister eindelijk de kerstboom neergezet. Ik kon me er niet toe zetten. Had er helemaal geen zin in. Maar onder lichte druk van mijn hubbie toch maar gedaan en nu die eenmaal staat vind ik het ook wel gezellig. Alleen het idee dat dat ding over een paar weken ook weer opgeruimd moet worden... Blegh! Ben zooo lusteloos. Heb nergens zin in. Goed dat het kerstvakantie is, was ik denk ik echt aan toe.

Hebben jullie je huis flink versierd? Of hadden jullie net zo veel zin als ik hihi

Groetjes!

Ik zal eerlijk zijn! We doen dit jaar geen kerstboom. Ik had er helemaal geen zin in en kon ook de puf niet vinden! Daarbij komt het dat we 1e en 2e kerstdag niet thuis zijn en ook oud & nieuw vieren we ergens anders.

Volgend jaar komt er zeker een kerstboom, maar dit jaar dus NIET!! (heerlijk)

x

Ha meiden,

@ Lientje: van harte gefeliciteerd! Super zeg en zo snel!
Het loopt hier nu aardig leeg.... ik wil ook!

Vannacht weer een heftige nacht gehad. Max begon om 16.10 te huilen. Toen ik ging kijken schrok ik me rot.... alles onder het bloed! Hij had ineens een flinke bloedneus uit 2 gaten. Vanwege de hoge koorts en ziekte toch even de hap gebeld en die zeiden: laat hem zijn neus even goed snuiten, zet hem opschoot en knijp zijn neus dicht onder het neusbotje en geef hem een waterijsje. Ja, daar kun je wat mee met een kind van 1,5. Die kan zijn neus niet snuiten, wil liggen en niet rechtop zitten en ijs hoef je als hij ziek is al helemaal niet mee aan te komen. We hebben hem maar bij ons in bed genomen en om de paar minuten gekeken of het bloeden al stopte. Dit was na een uur het geval. Toen nog even geslapen, maar regelmatig wakker geschrokken om toch nog even te kijken.
Verder is hij vandaag weer erg hangerig/slaperig en hij wil niet eten terwijl hij zijn antibiotica na de maaltijd in moet nemen. Dit lukt dus niet.

Voor de  meiden die net als ik op het wachtbankje zitten: hopen dat alle glitters van andere meiden helpen

Voor de zwangere meiden: hoop dat jullie je goed voelen en geniet ervan!

Kuss Linda

Jee Linda, Das idd schrikken! Gaat het nu weer wat beter? En hoe kwam het eigenlijk? Door verkoudheid ofzo? Jeetje zeg. Hopelijk gaat het nu weer beter en krijgen jullie vannacht niet nog meer verrassingen...

@linda, jemig, wat een verhaal!! En wat kunnen dokters voor rare adviezen hebben he!! Hopen dat je ventje snel opknapt zeg!!

@Danielle, een kerstboom?? Uh, nee  dit jaar niet. Onze kleine vent gaat zo hard in zijn loopstoel en knalt daarbij met het grootste gemak ergens tegen op, dus ook tegen een kerstboom, en ik ben een beetje bang dat de boom dan omvalt....
Verder had ik ook eigenlijk geen zin dit jaar en we zijn het grootste gedeelte van tijd weg, dus ja.. de keus was snel gemaakt!!

x

Terug
Bovenaan