eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

volgens de huisarts komt het of door de verkoudheid of door de neusspray, maar die heeft hij maar heel weinig gehad. Hij had gisteravond een dubbele dosis pijnstiller gehad op advies van de dokter, maar hier kwam het volgens hem niet door.

Wij hebben de kerstboom alweer een week staan. Boven verwachting gaat het heel goed. Max roept steeds 'boom', 'boom', maar hij blijft ervan af. We hebben de breekbare dingen wel bovenin gehangen en de boom op een tafeltje gezet.
We zijn met de feestdagen niet thuis, maar omdat we wel vakantie hebben en een kunst kerstboom hebben, vonden we het leuk om het neer te zetten.

Liefs, Linda

Hey meiden,

het was weer even geleden dat ik er was, heb wel mee gelezen...

Zwangeren.... Gefeliciteerd!!!

Ik had tranen in me ogen ervan, gun het jullie super, maar gun het mezelf ook zo erg..
Heb het er best moeilijk mee, ik denk dat ik niet meer zwanger ga worden in 2008, en vind dat best erg.

Hier is het best kerstig in huis, we hebben een boom, die Darren heeft versiert met zelfgemaakte kerstballen, en wat lampjes in huis enzo.

En over de smoesjes, zoiets als een antibiotica kuur voor iets???
of een buikgriepje...

Helaas heb ik geen vakantie, Marcel blijft lekker thuis met Darren en ik ga werken, hoef nog maar 1 dagje deze week en 3 dagen volgende week.

Nou ik ga me weer met me gezin bemoeien, ik hoop dat jullie glitters een beetje effect hebben..

liefs

@ Yessie Knap dat je je gevoel zo onder woorden weet te brengen. Mijn moeder noemt het altijd witte jaloezie. Je gunt het een ander best, maar jezelf ook inderdaad. Wij zijn volgend jaar aan de beurt, ik weet het zeker!

@Yessie, ik snap jou gevoel best wel hoor!! Ik zou dat ook hebben gehad!! Je gunt het een ander best, maar je zou het nog liever zelf hebben, en begrijpelijk!!!
Maar uh, het jaar is nog niet voorbij!!! Kop op he meid! Het komt goed!!

@Danielle, mooi woord; witte jaloerzie!!

Ik zal aan jullie denken iig!!

x romaty

@ Yessie, wat begrijp ik je gevoel toch goed!! Kan ook zo jaloers worden op meiden die gelijk zwanger raken, ook al  gun ik het iedereen.  Bij de 1e hebben we er langer dan een jaar over gedaan en ik hoop zo dat de 2e zich snel meld!!
Ik merk ook dat ik er steeds meer mee bezig ben!!

@ Romay, die test die jij gebruikte, hoeveel dagen voor je nod heb je die gebruikt?! Of juist na je nod!!

Iemand nog iets leuks in de planning vanavond?!
Ik heb van half 10 tot half 11 nagym, laatste les.

Wel gezellig dat er steeds meer gekletst wordt.
x

Hoi meiden,

Ik vrees dat ik niet zo leuk nieuws heb. Ik heb vandaag bloedingen gehad. Eerst vanmorgen toen ik afveegde had ik een beetje gekleurd slijm. Heel licht. Beetje bruinig. In mijn onderbroek was niks te zien dus ik hoopte dat het daarbij zou blijven. Maar later werd het toch meer. (Sorry voor het vieze praatje) Nu lijkt het op een ongesteldheid. Al verlies ik bij een ongesteldheid wel meer bloed dan nu, maar toch.... Het is wel gewoon ROOD! Ik kan het nog wel aan met inlegkruisjes maar denk toch dat het een miskraam is. Morgen zou ik acht weken zijn. Ik ga morgenochtend maar even de verloskundige bellen. Ergens heel diep van binnen hoop ik toch dat het vruchtje er nog zit. Ik klamp me een beetje vast aan de verhalen die je wel eens hoort over bloedingen bij zwangeren en dat ze TOCH nog zwanger waren maar eigenlijk moet ik beter weten..... Ik vind het zo erg. Je gaat ook aan jezelf twijfelen. In juli heb ik ook een miskraam gehad. Ik was toen tussen de 4 en 6 weken.
ZUCHT...............

@februari08. Welkom bij ons topic.
@LindaG80. Wat erg schrikken zeg die bloedneus. Ik hoop dat het weer wat beter gaat met je kleintje.
@Lientje. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Iedereen op het wachtbankje. Succes de komende tijd. Ik hoop dat jullie met een positieve test van het bankje komen.

Sorry, maar ik voel me even zwaar K*T.

Liefs, mama1977.

Neeeee, dat meen je niet!!
Wat erg zeg. Houd je ons op de hoogte als je meer weet?
Sterkte meis,

ik moet nu vliegen naar de nagym...

Mama1977, nee wat erg!!
Ik hoop echt voor je dat er niks aan de hand is.
Verlies je ook stolsels?
Mssn een smerige vraag, maar bloed verliezen komt vaker voor en wat ik begrepen heb  hoeft het geen kwaad te kunnen als je geen stolsels verliest ( en het niet teveel wordt)
Ik hoop dat je morgen nog bij de vk terecht kan en je toch een kloppend hartje te zien krijgt.
Sterkte!!!

Groetjes Cora

Terug
Bovenaan