eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@mama1977, zat net op de bank te bedenken dat je wel ingelogd moet zijn op hyves, wil je je kunnen aanmelden!!! We zijn weer lekker bij de hand!!!
hihi!!

ga ff kijken of het me lukt!!

x

nou danielle, wij hebben ons aangemeld, dus kom maar op met die goedkeuring!!

x

Hoi dames,
Nog ff snel in dit jaar.
Het is gelukt hoor op Hyves! Ja stom he, Romaty. Ineens komt er dan zo'n besef van: Oh ja....., natuurlijk eerst inloggen op Hyves! Hahaha!
Er komt inderdaad geen icoontje op je Hyves dus niemand weet dat je er lid van bent. Nu kom ik via de link hier op het forum op 'onze Hyve'. Maar via je eigen Hyves-site kom je er niet. Ik denk dat je echt het adres van 'onze Hyve' in moet toetsen om er te komen. Of niet?
Zullen we op de Hyve ook onze echte namen gebruiken of willen jullie dat niet? Nou ja, ik sta er al op met mijn eigen naam. Maar dan weten jullie niet dat ik het ben. Ik hoor het wel.

Liefs, mama1977.

Hallo!!

Ik heb me ook aangemeld op hyves!! Hopelijk wordt het goed gekeurd, haha!!

Als eerste wens ik jullie allemaal een GELUKKIG EN VRUCHTBAAR NIEUWJAAR!

Ik ben echt ontzettend ongesteld, word er niet goed van.

Wij hebben het ook heerlijk rustig gevierd, samen met mijn ouders bij hun thuis! Ons zoontje is daar nu nog, lag heerlijk te slapen en wilde hem niet mee naar huis nemen in de kou. Hij is ontzettend verkouden en heeft lichte koorts.

Nou meiden, ik ga lekker slapen! Spreek jullie morgen allemaal,

x

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2008 22:31:54'));

Hoi dames,
Nog ff snel in dit jaar.
Het is gelukt hoor op Hyves! Ja stom he, Romaty. Ineens komt er dan zo'n besef van: Oh ja....., natuurlijk eerst inloggen op Hyves! Hahaha!
Er komt inderdaad geen icoontje op je Hyves dus niemand weet dat je er lid van bent. Nu kom ik via de link hier op het forum op 'onze Hyve'. Maar via je eigen Hyves-site kom je er niet. Ik denk dat je echt het adres van 'onze Hyve' in moet toetsen om er te komen. Of niet?
Zullen we op de Hyve ook onze echte namen gebruiken of willen jullie dat niet? Nou ja, ik sta er al op met mijn eigen naam. Maar dan weten jullie niet dat ik het ben. Ik hoor het wel.

Liefs, mama1977.

Goedemorgen allemaal,

Gelukkig nieuwjaar!! Dat 2009 maar een fanatstisch jaar mag worden!!
Ik heb net even op hyves gekeken. @danielle, heb je ons al toegelaten? Ik zie namelijk niemand staan? Of snap ik  weer nog ff iets niet? hihi!!

Wij hebben echt een hele saaie avond gehad eigenlijk, maar goed had me ook zo verheugd op het feestje dat dit natuurlijk gewoon heel erg tegenviel..
Maar goed, het nieuwe jaar is begonnen, ben benieuwd wat ons allemaal nog te wachten staat dit jaar!!

x

quote: yessie84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-12-2008 16:13:06'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
?

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                    
31                                              
?                                                

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
28
3
07-09-2009
?

Ha meiden,

Allemaal de beste wensen! Hopelijk komen dit jaar alle zwangerschapwensen uit!
Hier zijn vast wat nieuwe glitters:

*********************** ****************************** *************************************
************************* *************************** **************************************
*********************** ********************************** *******************************

Bedankt voor alle felicitaties!

@mama1977: fijn dat alles schoon is en dat jullie het weer opnieuw kunnen gaan proberen.

Voordat ik de test had gedaan wist ik eigenlijk wel dat ik zwanger was. Mijn borsten voelden anders: steviger, andere vorm. Dit herkende ik nog van Max. Ik kon een paar avonden niet in slaap komen en ik heb mijn eerste huilbui gehad.

Ik heb nu eigenlijk geen kwaaltjes. Nog niet misselijk ofzo. Maar bij Max had ik dit alleen in week 14, terwijl het dan over hoort te zijn.

@romaty: je hoeft nergens last van te hebben hoor, dat had ik vorige keer ook niet in het begin en een paar vriendinnen van mij hebben nooit kwaaltjes gehad.

@knutseljuffie: welkom!

Gister een gezellig oud en nieuw gevierd bij mijn schoonzus. We hebben ge-wii'd. Ziet er volgens mij heel debiel uit als je langs loopt en je kijkt naar binnen.
Gister overdag ook nog even geshopt, maar weinig gekocht omdat ik niet weet hoesnel ik weer uit ga dijen. Ze zeggen dat dit bij een 2de veel sneller gaat.

@daniëlle: super dat je hyves regelt. Ik heb me hiervoor aangemeld dus ik wacht af tot je me goedkeurd ;-)

@ romaty: ik weet net hoelang mijn cyclus dit keer was geweest dus ben maar uitgegaan van het gemiddelde en dan zou het 7 sept zijn. Dan val ik net buiten jullie augustus moeder forum.

dusss...yessie, danielle, jansske (en de andere die ik niet uit mijn hoofd weet:) laat mij hier niet alleen!

Kus Linda

Heey meiden, gelukkig nieuwjaar!!!

Wij hebben een gezellige avond gehad. Lekker gebuzz-ed. (is dat een woord?! hihi) Melanie is heel even wakker geworden, maar volgens mij meer omdat ze zo moest hoesten dan van het vuurwerk. Daarna ging ze weer rustig verder slapen.
En vanmorgen weer pas om half 9 wakker. Heerlijk zo'n slaapkop!

Meiden die zich hebben aangemeld, jullie staan er nu bij! Als je naar de hyves wilt zonder dat je dat adres moet intikken ga je naar je eigen profielpagina. Daar zie je een klein kopje met hyves. Als je daar op klikt krijg je een pagina waarop alle nieuwe berichten staan die in jouw hyves staan. Als je een stukje naar beneden scrolled kom je bij: ' jouw hyves'. Bij mij stond ' ie daar ook onder.

Voor de rest heb ik niet veel te melden. Ben nog steeeeeds niet ongi. Lijkt ook nog geen teken van te komen. He, ik wou dat het opschoot, dan konden we door naar de volgende ronde...

Groetjes~!

Terug
Bovenaan