Ha meiden,
Allemaal de beste wensen! Hopelijk komen dit jaar alle zwangerschapwensen uit!
Hier zijn vast wat nieuwe glitters:
*********************** ****************************** *************************************
************************* *************************** **************************************
*********************** ********************************** *******************************
Bedankt voor alle felicitaties!
@mama1977: fijn dat alles schoon is en dat jullie het weer opnieuw kunnen gaan proberen.
Voordat ik de test had gedaan wist ik eigenlijk wel dat ik zwanger was. Mijn borsten voelden anders: steviger, andere vorm. Dit herkende ik nog van Max. Ik kon een paar avonden niet in slaap komen en ik heb mijn eerste huilbui gehad.
Ik heb nu eigenlijk geen kwaaltjes. Nog niet misselijk ofzo. Maar bij Max had ik dit alleen in week 14, terwijl het dan over hoort te zijn.
@romaty: je hoeft nergens last van te hebben hoor, dat had ik vorige keer ook niet in het begin en een paar vriendinnen van mij hebben nooit kwaaltjes gehad.
@knutseljuffie: welkom!
Gister een gezellig oud en nieuw gevierd bij mijn schoonzus. We hebben ge-wii'd. Ziet er volgens mij heel debiel uit als je langs loopt en je kijkt naar binnen.
Gister overdag ook nog even geshopt, maar weinig gekocht omdat ik niet weet hoesnel ik weer uit ga dijen. Ze zeggen dat dit bij een 2de veel sneller gaat.
@daniëlle: super dat je hyves regelt. Ik heb me hiervoor aangemeld dus ik wacht af tot je me goedkeurd ;-)
@ romaty: ik weet net hoelang mijn cyclus dit keer was geweest dus ben maar uitgegaan van het gemiddelde en dan zou het 7 sept zijn. Dan val ik net buiten jullie augustus moeder forum.
dusss...yessie, danielle, jansske (en de andere die ik niet uit mijn hoofd weet

laat mij hier niet alleen!
Kus Linda