eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Meiden bedankt voor jullie reacties.
Het lijkt erop dat het oud bloed is. Ik had twee keer een klein veegje rood en verder is het bruin. Het is nog niet over maar wordt ook niet erger of zo.
Ik weet ook niet of je een miskraam kunt beschouwen als het begin van een nieuwe cyclus. De vorige keer kreeg ik op 6 juli een miskraam en de volgende ongi kwam op 8 aug. Dat was dus 33 dagen later. Als ik nu ongi zou worden zou ik dat wel raar vinden. Tussen je eisprong en je ongi zit toch ongeveer 14 dagen? Dan zou ik tegelijk met m'n mk een eisprong hebben gehad. Ik weet niet of dat kan. Misschien is er toch een bloedvat beschadigd tijdens het vrijen zoals jullie ook al zeiden.
Wordt vervolgd.....

Liefs, mama1977.

Ik werk om het weekend. Dan werk ik in twee dagen tussen de 18 en 20 uur. Verder val ik soms in als m'n dochter op school is. Omdat ik in het weekend werk heb ik geen oppas nodig. Mijn man werkt van ma-vr. dus is hij in de weekenden dat ik werk thuis bij onze dochter.

Groetjes,

Heey meiden!

Eindelijk een beetje nieuws van mijn kant, op dag 43 eindelijk ongi geworden. He he, nou kunnen we verder.

@ Romaty: ik gebruik voor de papfles de aventfles met de 3 standen speen. Gaat ook prima.

@ mama1977: Hier ook geen idee wat dat kan zijn. Ik weet alleen dat je lichaam na een mk best een beetje in de war kan zijn. Dus miss moet je lijf weer even bedenken hoe het allemaal ook weer moet?

@ orchideke: Jammer dat je ongi bent geworden, helemaal als je er van overtuigd was dat je zwanger was! Hier was het juist andersom, ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger was, maar die ongi schoot maar niet op.

@ ik weet niet meer wie het vroeg : Ik werk 4 dagen, maandag tot en met donderdag. Mijn moeder komt op maandag bij mij, op dinsdag en woensdag gaat Mel naar het kdv en op donderdag komt schoonmoeder.

@ Lientje: Ik duim voor je meis....

Voor degenen die moeten werken vandaag: Werkze! En de vrije vogels, veel plezier!

Groetjes, Daniëlle

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
3
24
24 feb

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
28 jan

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977                  
1  na  mk  
31                                    
eind  jan?            

Miss Moneypenny
1
33

30 jan

Inga8
0  (nog niet)

30

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

Hoi!

Ik vind het best spannend om voor een tweede te gaan. Het loopt allemaal zo lekker, nou ja, mijn dochter is 's nachts weer veel wakker... Maar verder gaat het super!
Ik moest na de geboorte van mijn dochter even wennen aan haar en het moederschap. Was erg onzeker.. Ben bang dat ik dat nu weer krijg en ik heb me er zo rot door gevoeld. Ik weet wel dat het na een poosje wel weer over gaat. Maar voelde me er erg raar door. Begrijp me niet verkeerd, het was geen depressie, maar moest haar even leren kennen. Ik wil wel heel graag een tweede!!!!
Spannend!

Zo dan, daar ben ik weer eens. Ik lees telkens mee, maar ben te druk om te antwoorden.

Nu eindelijk weer een dagje vrij en Darren zit gekluisterd aan de tv met Dora erop haha.

even wat reacties:

@Danielle: Ik slik nu sinds deze cyclus ook teunisbloemolie cupsules, merk er natuurlijk nix van ofzo, maar volgens mijn dokter was het goed dat ik dat deed, ook vanwege mijn woedeaanvallen die ik krijg voordat ik ongesteld moet worden, je snapt dat de gezelligheid er hier wel vanaf is...

@Romaty: ik gaf Darren nooit zoetigheid, en al helemaal geen chocolade, dis vanwege meedere redenen, tot zijn 2de verjaardag had hij last van koeliakie, hij mocht toen helemaal geen melk producten tarwe en gluten.
+ je van chocolade niets goeds binnenkrijgt alleen maar rommel.
en hij heeft grote aanleg voor ADHD,  mijn en mijn ex zijn halve familie heeft ADHD en ik heb zelf borderline, dus dat ligt allemaal dicht bijelkaar.

@Orchideke: Dat je nu onregelmatig ongi bent is eigenlijk erg normaal, met de pil staat je lichaam in de automatische piloot, nu moet tie het  sinds tijden weer zelf doen. mijn cyclus verschilt tussen de 24  en 28 dagen, als je telkens het gemiddelde uitrekend weet je wanneer je ongeveer ongi moet worden.

@Mama 1977, zou je bloedverlies niet kunnen komen omdat je baarmoeder nog iets krimpt?
Het is toch zo dat je baarmoeder reageerd op sex, en misschien  zat er nog wat oud bloed in,  ik heb voordat we  gingen trouwen een mk gehad, en heb daar nog wel aardig wat tijd last van gehad. Was trouwens erg vroege mk, wist niet eens dat ik zanger was, we waren er toen helemaal niet mee bezig, wel vreemd dat ik een paar dagen voor mijn mk zei dat ik me  zo zwanger voelde, dat was helaas zo weer over..

@Knutseljuffie: Wel heftig hoor zo'n bevalling, daar kan je je nooit op voorbereiden.
Gelukkig is alles toch goed gekomen,en weet je het voor de volgende.

Ik werk 3 dagen per week, Darren gaat dan naar opa, over 3 maanden gaat hij voor het eerst  naar school.

Nou we waren druk aan de klus vanaf 1 jan, omdat ik dan me vruchtbare periode inging dacht ik, maar ik voelde gister mijn eisprong, dus we klussen vanavond maar weer verder... wat een ramp

En verder alle nieuwe meiden: Welkom!!

Liefs  

@Inga. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het ook wel eng vindt om een tweede te krijgen. Tuurlijk wil je het heel graag maar het is ook spannend! Nu weet je wat je aan je kindje hebt. Ook al moest je in het begin wennen. Helemaal niet raar hoor. Je weet gewoon niet hoe het met een tweede is.

@Danielle. Jammer dat je toch niet zwanger bent maar nu weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde!

Mijn bloedingen zijn nog niet over maar het zet ook niet door. Misschien komt het inderdaad wel door de mk. Dat mijn lijf even in de war is. En misschien klopt het wel dat het door het klussen is dat mijn baarmoeder daar op reageert. Ik weet het allemaal ff niet. wat ik wel weet is dat het nu alleen maar bruin, oud bloed is. Afwachten maar.

Ik heb gister lekker gesleed (schrijf je dat zo?) met m'n dochter. Ze vond het geweldig! Zij op de slee en ik rennend door de wijk. Ze heeft een lekker warm skipak en ga vanmiddag ff kijken voor gevoerde laarzen want koude tenen is echt verschrikkelijk, vind ik.

Terug
Bovenaan