Zo dan, daar ben ik weer eens. Ik lees telkens mee, maar ben te druk om te antwoorden.
Nu eindelijk weer een dagje vrij en Darren zit gekluisterd aan de tv met Dora erop haha.
even wat reacties:
@Danielle: Ik slik nu sinds deze cyclus ook teunisbloemolie cupsules, merk er natuurlijk nix van ofzo, maar volgens mijn dokter was het goed dat ik dat deed, ook vanwege mijn woedeaanvallen die ik krijg voordat ik ongesteld moet worden, je snapt dat de gezelligheid er hier wel vanaf is...
@Romaty: ik gaf Darren nooit zoetigheid, en al helemaal geen chocolade, dis vanwege meedere redenen, tot zijn 2de verjaardag had hij last van koeliakie, hij mocht toen helemaal geen melk producten tarwe en gluten.
+ je van chocolade niets goeds binnenkrijgt alleen maar rommel.
en hij heeft grote aanleg voor ADHD, mijn en mijn ex zijn halve familie heeft ADHD en ik heb zelf borderline, dus dat ligt allemaal dicht bijelkaar.
@Orchideke: Dat je nu onregelmatig ongi bent is eigenlijk erg normaal, met de pil staat je lichaam in de automatische piloot, nu moet tie het sinds tijden weer zelf doen. mijn cyclus verschilt tussen de 24 en 28 dagen, als je telkens het gemiddelde uitrekend weet je wanneer je ongeveer ongi moet worden.
@Mama 1977, zou je bloedverlies niet kunnen komen omdat je baarmoeder nog iets krimpt?
Het is toch zo dat je baarmoeder reageerd op sex, en misschien zat er nog wat oud bloed in, ik heb voordat we gingen trouwen een mk gehad, en heb daar nog wel aardig wat tijd last van gehad. Was trouwens erg vroege mk, wist niet eens dat ik zanger was, we waren er toen helemaal niet mee bezig, wel vreemd dat ik een paar dagen voor mijn mk zei dat ik me zo zwanger voelde, dat was helaas zo weer over..
@Knutseljuffie: Wel heftig hoor zo'n bevalling, daar kan je je nooit op voorbereiden.
Gelukkig is alles toch goed gekomen,en weet je het voor de volgende.
Ik werk 3 dagen per week, Darren gaat dan naar opa, over 3 maanden gaat hij voor het eerst naar school.
Nou we waren druk aan de klus vanaf 1 jan, omdat ik dan me vruchtbare periode inging dacht ik, maar ik voelde gister mijn eisprong, dus we klussen vanavond maar weer verder... wat een ramp
En verder alle nieuwe meiden: Welkom!!
Liefs