eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hallo

Jeetje wat hebben jullie weer veel geschreven!!!

@Danielle bedankt voor je toestemming op hyves! Erg leuk om te zien wie wie is!!

@ Romaty Spannend hoor die eerste echo! Ik had toen ik zwanger was van Merle* ook niet echt veel last dus ik geloofde het in het begin ook niet! Nu ben ik sóchtends kotsmisselijk maar dat kunnen ook wel zenuwen zijn ik weet het niet! Probeer ervan te genieten!

@ Jansske Succes op je werk, ik ben zelf 3 weken geleden weer begonnen vond het aan de ene kant wel fijn om weer te beginnen maar aan de andere kant ook wel dubbel voordat je met verlof gaat stel je je er toch op in dat die kleine dan naar de oppas gaat en tja dat was bij mijn niet het geval maar ik vond het ook wel weer fijn om wat om handen te hebben! Dit is natuurlijk niet te vergelijken met jouw situatie maar wat ik van vriendinnen hoor is het in het begin even wennen maar is het na een poosje ook wel weer fijn!

@ Knutseljuffie Ik mag bij een volgende zwangerschap en bevalling helemaal zelf weten hoe ik het dan wil en ik denk dat ik dan weer voor een keizersnede kies. Het is mij niet tegen gevallen en dan heeft de kleine er zo min mogelijk last van... Ik vind dat een fijner idee en ik weet ook niet of ik het mentaal aankan om 'gewoon' te bevallen omdat Merle* buiten mij niet kon leven als ik dat van tevoren geweten had had ik haar ook bij me willen houden ( kan natuurlijk ook niet maar ja) Ik denk dat ik een keizersnede gewoon fijner vind en Merle* kon  niet door mijn bekken en dat terwijl haar hoofdje aan de kleine kant was. Een vriendin van mij heeft een geplande keizersnede gehad dan plannen ze je gewoon in ( je weet van tevoren al wanneer je gaat bevallen) zei moest de avond van tevoren al naar het ziekenhuis omdat ze sóchtends gelijk aan de beurt was maar ik denk dat dat per ziekenhuis anders is. Waarom krijg jij en keizersnede de volgende keer?

@ Loks en Inga* Welkom!!

Zo en nu naar bed morgen een drukke dag werken en naar een begravenis (oma van mijn beste vriendin)

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
28 jan

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                    
31                                              
eind  jan?                                                

Miss Moneypenny

1

33

30 jan

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

Ik heb mijn nod gezet op 28 januari, maar het kan ook later zijn! De eerste x na de zwangerschap was mijn cyclus 41, daarna 35 en de laatste x 30!! Fijn! Voor mijn zwangerschap was het ook al zo raar.

Ga lekker slapen, morgen weer vroeg op!! Thnx voor al jullie lieve berichtjes! Ben juf, dus moet de hele dag! Vriendlief brengt me weg en haalt me op rond half 5, anders zit ik er minstens tot 6 en dat mag niet van mijn lief, hihi!!
Doen jullie voorzichtig, kom net van buiten en hier is het echt glad!

Slaap lekker allemaal, x

quote: jansske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2009 23:13:30'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
28 jan

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                    
31                                              
eind  jan?                                                

Miss Moneypenny

1

33

30 jan

Inga8

o (nog niet)

30

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

Ik heb mijn nod gezet op 28 januari, maar het kan ook later zijn! De eerste x na de zwangerschap was mijn cyclus 41, daarna 35 en de laatste x 30!! Fijn! Voor mijn zwangerschap was het ook al zo raar.

Ga lekker slapen, morgen weer vroeg op!! Thnx voor al jullie lieve berichtjes! Ben juf, dus moet de hele dag! Vriendlief brengt me weg en haalt me op rond half 5, anders zit ik er minstens tot 6 en dat mag niet van mijn lief, hihi!!
Doen jullie voorzichtig, kom net van buiten en hier is het echt glad!

Slaap lekker allemaal, x

Hey meisjes,

Hier wat minder nieuws...
Mijn NOD was 9 jan en sta gisteren op,4 jan,daar waren de ms!!!
Verschoot er echt van want was ergens toch wat overtuigd   dat ik zwanger was,maar dus toch niet.
Maar heb ze wel veel te vroeg,dus nu kan ik toch mijn vruchtbare periode niet berekenen?
Want ja ik telde vorige keer op 28 dagen,maar nu waren er maar 23 dagen dus ja weet niet goed op wat ik moet verder gaan.
Dan maar best gwn   niet aan denken en alles zijn gangetje laten gaan zeker,ooit lukt het wel eens he,denk dat ik er ook veel te veel mee bezig was,dan nog het stoppen met roken,de stress:)
Dus ja we zien wel he,en hoe zit het bij jullie?

Groetjes orchi

Goede morgen!

Pfffft, wat een weer zeg. Wel heel mooi om te zien dat er hier zo'n pak sneeuw ligt maar wel gevaarlijk op de weg. Alles rijdt stapvoets hier. Ligt er bij jullie ook sneeuw?

Mama1977.

Ocrchideke, wat balen zeg! En dan nog te vroeg ongi. Had je eerst wel een regelmatige cyclus?

Hey,

Ja hier ook zoveel sneeuw:)
Ondertussen is het op de baan zelf al reelijk maar het begint hier terug vrij hard te sneeuwen dus lang zal het niet duren.
Ja normaal tijdens mijn pil dan was dit regelmatig en dan een dag of vier.
Ben dan vorige keer tijdens mijn pilstrip dan gwn gestopt en dan ms gekregen en toen bijna zes dagen en echt zo hard.
En ja nu dan na 23 dagen terug en weer zo hard,wat ik ervoor nooit had,dus wel allemaal wat raar he daarbinnen:)

Ik heb iets heel geks.
Vanmorgen bij het afvegen bij het plassen had ik wat bruin bloedverlies. Net bij het afvegen zat er wat bruin verlies op mijn inlegkruisje (sorry voor het vieze verhaal) en bij het afvegen gewoon rood bloed. Hoe kan dat nou? 22 dec was mijn miskraam en acht dagen later hield het bloeden op. Als ik de mk beschouw als het begin van mijn cyclus zit ik nu op dag 14. Eergisteren hebben we geklust. Het stelde niet zo veel voor want hij kwam niet klaar. (Sorry hoor, maar tegen jullie kan ik dat zo wel zeggen toch?) Wat moet ik hier nou van denken?

Terug
Bovenaan