@ Berg-Driel, het is juist super dat je goed nieuws hebt, en een weekje meer of minder maakt toch niet uit, zolang het maar goed zit.
Nou ik heb gister met Marcel een goed en zwaar gesprek gehad.
Toen we 4 maanden geleden besloten te stoppen met de pil dacht ik gelijk wel zwanger te worden, maar nu dat niet het geval is begin ik steeds meer te twijfelen, en marcel ook.
We hebben een ongelovelijk zware tijd gehad.. even in het kort:
2 weken voor de bruiloft kreeg ik een miskraam, we waren er best stuk van, we wilden zo graag een baby. ik had het "zakje/vruchtje" uit de wc kunnen halen (beetje vies, sorry) en mee genomen naar de dokter, die wist niet gelijk wat het kon zijn, dus dat hoorde we pas 3 weken later. Dat voelde erg vreemd, want toen konden we het helemaal niet echt meer verwerken.
1 week voor de bruiloft pleegte onze beste vriend en tevens oom van Darren zelfmoord. hij hing zich op bij zijn vriendin in huis.
Dit was voor mij een steek in mijn hart, we hadden veel gemeen, alletwee zware jeugd gehad en ook alle twee een vorm van ADHD en daar valt niet altijd even goed mee te leven.
Dus 4 dagen voor onze trouwdag hadden we eerst nog een begravenis.
Jullie snappen dat onze trouwdag iets anders verliep, veel tranen zijn er gelaten.
2 dagen na onze bruiloft kregen we een huisje, dus ipv witte broods weken hadden we witte muren schilder weken.
Dit was wel de druppel, we waren helemaal kapot, en de einde van de vakantie was in zicht, dus we moesten ook weer aan het werk.
Onze relatie heeft hier een behoorlijke klap van gehad. En zo ook ons sexleven.
Je hoort iedereen roepen: ooh pas getrouwd, nou dan kom je de slaapkamer niet uit...
Nou wij slapen er echt alleen maar hoor.
Toch besloten we met de pil te stoppen, en te werken aan onze relatie.
Ik ga zelf weer in therapie, omdat ik gewoon beter funtioneer dan, en marcel gaat 1 x per 2 maanden mee voor een relatie gesprek, het meeste willen we zelf oplossen, zoals ons sexleven, we willen niet naar een sexualoog gaan, dat is de prive.
Gister zei marcel dat hij het een te grote druk vind om te weten waneer ik mijn eisprong heb, hij wilt het meer als een verrassing laten, dus een positieve test doen ipv uit te rekenen wanneer je het het beste kan doen.
Maar ja, hiervoor moet je wel om de dag sex hebben, anders zijn we over 3 jaar nog niet zwanger, dus we hebben elkaar een belofte gedaan:
Hij maakt zich minder druk om de sex, dus gewoon doen en niet denken.
En ik hou hem er buiten wanneer ik een eisprong heb en wanneer we het dus het beste kunnen doen.
Ik moest het even kwijt, dit kan ik niet met mijn vriendinnen bespreken, maar bij jullie heb ik het idee dat het wel kan.
Liefs yess