eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@Cora. Wat fijn dat je zo goed nieuws hebt! Geweldig meid. En maak er een mooie dag van morgen.

@Jansske. Gefeliciteerd met je man!

@Alphie. Welkom bij de club.

@ Berg-Driel, het is juist super dat je goed nieuws hebt, en een weekje meer of minder maakt toch niet uit, zolang het maar goed zit.

Nou ik heb gister met Marcel een goed en zwaar gesprek gehad.
Toen we 4 maanden geleden besloten te stoppen met de pil dacht ik gelijk wel zwanger te worden, maar nu dat niet het geval is begin ik steeds meer te twijfelen, en marcel ook.

We hebben een ongelovelijk zware tijd gehad.. even in het kort:

2 weken voor de bruiloft kreeg ik een miskraam, we waren er best stuk van, we wilden zo graag een baby. ik had het "zakje/vruchtje" uit de wc kunnen halen (beetje vies, sorry) en mee genomen naar de dokter, die wist niet gelijk wat het kon zijn, dus dat hoorde we pas 3 weken later. Dat voelde erg vreemd, want toen konden we het helemaal niet echt meer verwerken.

1 week voor de bruiloft pleegte onze beste vriend en tevens oom van Darren zelfmoord. hij hing zich op bij zijn vriendin in huis.
Dit was voor mij een steek in mijn hart, we hadden veel gemeen, alletwee zware jeugd gehad en ook alle twee een vorm van ADHD en daar valt niet altijd even goed mee te leven.
Dus 4 dagen voor onze trouwdag hadden we eerst nog een begravenis.

Jullie snappen dat onze trouwdag iets anders verliep, veel tranen zijn er gelaten.

2 dagen na onze bruiloft kregen we een huisje, dus ipv witte broods weken hadden we witte muren schilder weken.
Dit was wel de druppel, we waren helemaal kapot, en de einde van de vakantie was in zicht, dus we moesten ook weer aan het werk.

Onze relatie heeft hier een behoorlijke klap van gehad. En zo ook ons sexleven.
Je hoort iedereen roepen: ooh pas getrouwd, nou dan kom je de slaapkamer niet uit...
Nou wij slapen er echt alleen maar hoor.

Toch besloten we met de pil te stoppen, en te werken aan onze relatie.
Ik ga zelf weer in therapie, omdat ik gewoon beter funtioneer dan, en marcel gaat 1 x per 2 maanden mee voor een relatie gesprek, het meeste willen we zelf oplossen, zoals ons sexleven, we willen niet naar een sexualoog gaan, dat is de prive.

Gister zei marcel dat hij het een te grote druk vind om te weten waneer ik mijn eisprong heb, hij wilt het meer als een verrassing laten, dus een positieve test doen ipv uit te rekenen wanneer je het het beste kan doen.
Maar ja, hiervoor moet je wel om de dag sex hebben, anders zijn we over 3 jaar nog niet zwanger, dus we hebben elkaar een belofte gedaan:

Hij maakt zich minder druk om de sex, dus gewoon doen en niet denken.
En ik hou hem er buiten wanneer ik een eisprong heb en wanneer we het dus het beste kunnen doen.

Ik moest het even kwijt, dit kan ik niet met mijn vriendinnen bespreken, maar bij jullie heb ik het idee dat het wel kan.

Liefs yess

Hey,

Hier ben ik nog eens:)
Nog altijd mijn
Hopelijk zijn ze snel voorbij en kunnen we er weer aan beginnen.
Aangezien mijn cyclus nu zo verschillend is heb ik besloten om niet meer te gaan uitrekenen en bla bla want ik kan het eigenlijk toch nooit juist berekenen en dan is de teleurstelling weer zo groot.
Dus vanaf nu proberen er niet te veel aan te denken en gwn afwachten en ooit zal het wel is pijs zijn he:)
Was er zoveel mee bezig en was ook zo teleurgesteld dus ga dit mijn eigen niet meer aandoen.
Blijf hier natuurlijk nog altijd wel wat updates geven en jullie volgen hoor:)
Veel succes voor iedereen,liefs orchi

@yessie, wow een heftig verhaal meid. Ik snap heel goed dat dat de druk op je relatie flink verhoogd!! maar wel fijn dat jullie er goed over hebben gesproken! dat is al heel wat! En daarnaast ook nog eens een oplossing hebben gevonden!
Jullie kunnen er in ieder geval aan gaan werken!
En goed met elkaar blijven praten hoor!! Heel belangrijk!!
En hier kan je zo'n verhaal wel kwijt hoor!!

@cora, heerlijk meid, goed nieuws!! Ik ben blij goed nieuws te lezen!! krijg zo langzamerhand de kriebels van al die rot verhalen hie rop het forum, dus goed nieuws kunnen we zeker gebruiken!!

Hier gaat alles goed. begin nu iets sneller vermoeid te raken, heb flinke stemmingswisselingen, voel dat mijn baarmoeder aan het werk is elke dag, en droom de meest gekke dingen, en ik heb honger... kortom dit zijn wel zwangerschapskwaaltjes, dus ik heb meer rust in mijn lijf.

Ik heb besloten minder vaak te lezen op het forum want ik lees zoveel rot verhalen, want ik wordt er heel nerveus van. die krijgt een miskraam, die een dood geboren kindje, die bevalt van een kindje wat allerlei afwijkingen heeft, die heeft een zwangerschap die alles behalve soepel verloopt!! Kortom, ik maak mezelf helemaal gek met al deze verhalen.
Dus ik lees echt nog wel mee, maar misschien ben ik iest minder actief...

x romaty

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
3
24
24 feb

Yessie84
4
24
20  jan  

Jansske
3
27
28 jan

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                      
31                                              
eind  jan?                  

Miss Moneypenny
1
33

30 jan

Inga8                                  
0  (nog niet)

30

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
14-08-2009
09-02-2009

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

Even mijn NOD verranderd, ik had gister pas mijn eisprong, dus mijn NOD is 2 dagen later.

@ romaty, ik begrijp dat het lastig is als je zoveel vervelende verhalen hoort en leest, vooral zo aan het begin van je zwangerschap, als je straks wat meer gerust bent over je zwangerschap en jezelf kan je het misschien allemaal wat beter aan.

Liefs

@ Yessie

Jeetje wat een verhaal zeg! Fijn dat jullie wel goed kunnen praten hierover dat is denk k het halve werk!!

@ Romaty

Ik snap je helemaal ik wordt er ook best wel angstig van al die verhalen dus ik denk ook dat het bij mij (als ik weet dat ik zwanger ben en misschien al eerder) straks wel weer minder wordt je moet doen waar jij je goed bij voelt!!

Xx Wendy mama van Merle*

@Lieve Yessie,
Meid wat een verhaal. En wat knap dat je dat hier allemaal opschrijft. Af en toe is het wel lekker om hier je hart te luchten. We kennen elkaar niet echt maar we weten wel hele prive-dingen van elkaar. Jij hebt ook al heel wat meegemaakt zo te lezen. Wat moeilijk voor jullie dat die goede vriend een eind aan zijn leven heeft gemaakt. Je zal het ook niet makkelijk hebben met borderline. Een hele goede vriendin van mij heeft dat ook. Zij is door een hele moeilijke tijd gegaan die voor veel mensen niet te begrijpen valt. Ze doet vaak zo vrolijk maar mensen die heel dicht bij haar staan die weten hoe het echt met haar is. Het heeft een hele tijd geduurd voordat bij haar de diagnose is gesteld. Nu de diagnose is gesteld is ook beter te begrijpen dat ze is zoals ze is.
Goed dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je man. Laat mensen maar kletsen die denken dat je na je huwelijk de slaapkamer niet meer uit wil. Alsof dat het belangrijkste is als je net getrouwd bent! En weet je, de kans dat je eerder zwanger wordt als je om de dag klust zal vast wel zo zijn maar ook als je het maar 1 keer hebt gedaan kun je al zwanger zijn toch. Bij mijn dochter heb ik na onze trouwdag mijn pil-strip opgemaakt en ben toen gestopt. We wilden heel graag een kindje maar hebben echt niet om de dag geklust hoor. We deden het gewoon als we zin hadden. Ik was toen ook helemaal niet bezig met m'n eisprong e.d. Na vier maanden na het stoppen met de pil was ik zwanger van m'n dochter.

Heel veel succes en ik denk aan je.
Liefs, mama1977.

@Yessie: wat een verhaal zeg! Dat valt allemaal niet mee. Misschien is het een goed idee om er eens lekker uit te gaan met z'n drietjes: lekker een weekje Landal ofzo. Fijn dat jullie het in ieder geval goed hebben gesproken.

@cora: wat een goed nieuws! Fijn dat het goed is!

Liefs Linda

Terug
Bovenaan